Spring naar bijdragen

dinsdag 20 januari


tapas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
JanJoris

daar ben ik geweest omdat ik een verwijsbrief nodig heb voor TACTUS maar ik wil daar eigelijk helemaal niet aan beginnen want dan vervang ik het 1 voor het ander en met mijn verleden is dat niet erg handig denk ik



Nee, dan moet je er niet aan beginnen. Als het je met meditatiemuziek lukt is dat veel en veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de zoveelste keer in mijn leven ben ik in gevecht met de bestaande 'orde'.
Oneerlijkheid, valsheid, gekonkel en gemeenheid en dat allemaal ten koste van het kind.
Ik kom er weer eens niet doorheen. Een verloren strijd. Ja waarom strijd ik dan? Omdat ik oneerlijkheid gewoon niet toe kan laten. Moeten we dan een stelletje slome sukkelaars afleveren in de maatschappij die ja en amen zeggen om maar aardig gevonden te worden.

Zo zag ik laatst een documentaire over levensmiddelen die in vervuilde containers werden vervoerd.
Het personeel liep met bloedneuzen, zwarte tanden en weet ik veel wat, maar.... ze durfden niks te zeggen, bang om hun werk te verliezen. Maar ze laten wel een hele bevolking vergiftigen.
%$#@& hier kan ik me zooooooooooo boos over maken. Ooit ben ik bijna mijn baan kwijtgeraakt omdat ik met zware leugens te maken kreeg.
De waarheid overwint altijd is mijn motto en dat is gewoon zo.

Oh het vuur spat uit mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pip,

zi haastig te scrollen door alle berichten....

jij een slechte moeder? wedstrijdje doen wie het slechte is???

kom op meid, iemand die zich zo kan inleven en begaan is... waar wordt je op afgerekend??
jij bent pip en niemand anders en die kids?????
die zijn rotter voor jou dan jij voor hen!!!!!!
gewoon op ze schelden en een kwartier erna weer een knuffel geven!! en iedereen die iets anders beweert geef je gewoon op zijn pips een schop onder de r...

snotverdorrie, wat nou slechte moeders....... de beste hangen hier rond en weet je waarom? we willen allemaal onze problemen onder ogen zien en daadwerkelijk iets veranderen!!
ken ze honderd keer erger... maar die doen net alsof de wereld goed is en hun incluis!!

je bent een toppertje!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net naar de stad geweest, en mezelf verbaasd.....ik heb kinky laarzen gekocht.....
Nu nog aandoen haha
En ook van die flikkervlamlampjes voor in mn kroonluchter in het kader van de gezellige chocochoco avonden die ik nu heb.
En ook een paar lekkere t shirts die altijd goed zitten, in vrolijke kleurtjes dit keer, niet het eeuwige zwart wat ik altijd draag. Had er al eentje en omdat ie goed zit heb ik er een paar bijgekocht. Waren wel wat prijzig maar ja, heb ik een goed voorraadje voor de komende tijd, goede kwaliteit dus ze gaan lang mee.
Nu ga ik even relaxen want vanavond is het opruim en weggooiavond omdat de vuilnis vanavond naar buiten moet.

Zie je Catootje, iedereen babbelt een beetje over ditjes en datjes en dagelijkse dingen en problemen die op je pad komen.
En als je trek hebt kom je lekker hier zitten. Zo doe ik het ook !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah woman,

wat voor kinkylaarzen????

ik heb ook nieuwe gekregen (twee weken terug) alleen ze zijn paars en met jezushakken. nog steeds zit elke dag verliefd te kijken naar die laarzen maar ik weet niet waar ik ze bij aan moet trekken.

maar beschrijf ze even...,... vroeg de laarzenofiel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Slechte leerkrachten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn.
In deze tijd is het imago van de leerkrachten geschonden geraakt. In Nederland wel te verstaan!
Leerkrachten in het basisonderwijs die hooguit hun taal en rekenen op basisschool niveau hebben.
Logisch toch dat dan ook het respect vervalt.
Nu is er in de maatschappij de roep ontstaan dat kinderen met vastere hand dienen behandeld te worden.
En hups daar is weer een foute handeling door denkfouten. Autoritair gedrag levert nu eenmaal geen respect op.
Ach ja, dat zijn dingen waarover ik mij ook heel erg kan opwinden.
Nederland regeltjesland: het staat niet in de regels, dus het bestaat niet.

Zo ook even gespuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias,
Je relaas klinkt idd meer als een terugval dan als uitglijer. Is het een idee om met iemand af te spreken om toezicht te houden op je inname van Refusal?
Iig heel goed dat je toch nu al ingrijpt en de neerwaartse spiraal een halt toe roept.
Kom hier maar lekker van je afschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, zojuist gespot op Thema's rondom... :

Hallo Allemaal

Ik zit sinds vorige week aan dit medicijn, het moet de trek weg nemen alleen merk ik daar geen bal van.
Sinds December heb ik me aangemeld bij de Bouwman kliniek.
En 2 weken geleden heb ik een week Librium gehad, voelde me daar wel goed bij.
OOk heb ik het internet behandeling gedaan maar daar geen echt goed baat bij gehad.
Mijn vraag aan jullie heeft iemand van jullie dit medicijn ook weleens gehad en wat deed het bij jullie als je er toch bij dronk.
Want ik merk echt nergens iets van.
OOK in de gebruiks aanwijzing staat niets van als je erbij drinkt en wanneer het beste is om in te nemen , als je trek krijgt of al s'morgens.
Ik hoef er ook maar 1 per dag.
Ben benieuwd naar jullie reactie want ik hoor jullie ook over Refusel, Revis en campral praten.
Wat denken jullie dat het beste is.
Ben benieuwd naar jullie ractie, want ik zit met mijn handen in het haar.

Groetjes Shakyra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

ik ben bekend met dit middel vanuit mijn werk maar dit wordt voornamelijk uitgeschreven voor mensen die een drugsverslaving hebben, er zijn ook goede resultaten bekend voor alcoholverslaving maar dan in combinatie met opiaaten.
in principe heeft het geen werking met alcohol maar het neemt de euforistische gevoelens weg waardoor je geen behoefte hebt aan opiaten.

mijn advies is ......
andere medicijnen vragen voor alcohol..
je wordt er dus niet ziek en of misselijk van het neemt alleen het prettige gevoel weg!

** ik zal het antwoord even kopieren en bij de thema's plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

he an,




vertel op, wat is er gelogen en wat voor effect (behoudens dat je boos bent) heeft het??



Ik ben van mening dat de kinderen van tegenwoordig worden uitgebuit en niet met respect worden behandeld. Als je hoort wat leraren op school allemaal tegen ze zeggen.
Als je ziet hoe ze moeten werken op stage plaatsen op de meest onmogelijke tijden en dat allemaal voor school. Ze moeten de meest rare dingen doen.

Ouders zijn zeker ook niet perfect, maar uiteindelijk handelen we uit liefde voor onze kinderen.
Leren ze respect door respect te geven. We schenken ze geloof door ze te geloven.
We praten met ze zodat ze leren te praten.
En in deze grote rare wereld gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Op mijn manier werk ik aan een betere wereld voor hen en laat ze niet onderschoffelen door een paar juffen en meneren die regeltjes willen opvolgen en niet naar de geest van de mens durven te kijken.

Toen ik een jaar niet had gedronken kon ik ook niet spreken.
Ik herken wat Marjo schrijft.
Ik wil leren spreken heb ik toen tegen mezelf gezegd en dat doe ik nu.

Zo kom ik op voor de armen die monddood worden gemaakt, voor de zieken die niet meetellen in deze samenleving voor alle mensen de onderdrukt, uitgebuit en geminacht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik kan me je boosheid goed voorstellen.
Je hebt het mooi omschreven waar jij je voor inzet!
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn dochter straks kiest
voor een wat vrije manier van leren. Het oude loslaten en eerst
uitgaan van het kind ZELF! Wat wil jij!

Hier het eten weer gehad.
Wat zal ik eens doen vanavond?
Zo nog een klusje buiten de deur.
En ik zal eens kijken of ik nog wat HH taken
voor elkaar kan krijgen, waar ik vandaag "niet aan toe
gekomen ben".

Vroeg naar bed. Met kruik.
Want auw! Zere buik en rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he an

ook weer een late reactie maar heb je dit meegemaakt in je werk of prive?

verders heb je helemaal gelijk, ik hoef alleen thuis maar te kijken, vier avonden in de week werken, 3 uurtjes maar exact onder etenstijd en maar 3,20 betalen.
laatst vroeg dochterlief of zij op zaterdag niet de hele dag kon werken maar dat was niet mogelijk.

ze heeft een brommer en telefoon waar ze zelf de kosten voor moet betalen, nu moet ze 40 uur stage lopen en krijgt helemaal geen vergoeding en omdat ze de hele week werkt moet ze ook nog 's avonds aan haar school dus geen tijd voor werk. conclusie... brommer moet weg..

school hetzelfde verhaal, ze heeft goed gepuberd en is van de havo afgeschopt nu doet ze het mbo. ze zit zwaar onder haar niveau met gevolg dat ze dus bijna nooit naar school gaat, ondanks het vele voorwerk en de goede cijfers moet gewoon op school zijn, maar ze mag niet vervelend zijn!!

ach, je moet als volwassene wel dondersgoed weten waar je over praat, laat staan die kinderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke er zijn wantoestanden en ik snap eigenlijk niet dat er eens flink geprotesteerd wordt.

Dat stage lopen is pure uitbuiterij.

Ik heb toevallig een gezin waar veel psychische handicaps voorkomen en dan maak je dit vanzelf wel mee. Als je 'mens doorsnee' bent dan hobbel je wel mee in dit gekken huis.
Ons gezin dus niet.

Toevallig ben ik nogal handig en kan ik voor alles en iedereen zorgen anders zaten we op straat met z'n allen. Onder een brug ergens.

Ik heb het meegemaakt met mijn zieke ouders, met mijn .... ach ik zou er een boek over kunnen schrijven.

En iedereen vraagt zich maar af waarom die jeugd op straat hangt en niks uitvoert, waarom er zoveel uitval is op de scholen.

De helft van de tijd vallen leerkrachten uit. Pubers die zich gaan vervelen is het ergste wat je je maar kan voorstellen. Thuis zorg ik wel dat ze aan de praat blijven, maar op school......

Tasseke: ja je moet goed weten waar je voor staat en DAAROM is het ook zo belangrijk dat wij nuchter zijn. Dat de kinderen tenminste iets aan ons hebben.
Dat we de wereld in de ogen durven te kijken.

En weet je wat Tasseke: door jouw vraag weet IK NU DAT
IK ER WEER HELEMAAL BEN.

Dus dames en heren een mededeling: IK BEN ER WEER, back in town. Borst vooruit... geen gezeur, werk aan de winkel, gestopt met het gelanterfanter. Tasseke dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...