FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 echt nuttig voor de bewonders moet zijn: echt nuttig voor de BEWONERSNU AANGEPAST Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Is niet erg. Ik woon ook niet in Grou.Volgens mij woon ik nergens.Zelfs mijn hart lijkt mij vergeten..Trusten voor iedereen die slapen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Zelfs onze kinderen word geleerd dat snel te vergeten.Gelukkig heeft het hart een goed verstandUiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Wing, drie dagen? Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 De papa's en mama's die hun eigen hart vertrappen en weggooienin ruil voor niets. Zal het echt nooit te laat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Jongens, ik ga douchen en dan naar bed!!Dan rol ik lekker warm en schoon mijn bedje in!Zet pc nu dus maar uit.....Truste iedereen en lekker dromen!Over mooie vissersdorpjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Lieve AdamDank je welHet gaat goedAlleen wist ik dat zelf nog nietDaar kom ik langzaam achterDas ff wennenMar ik zal mezelf weer vindenDaar ben ik inmiddels van overtuigdVerwarrend is het somsMorgen ga ik weer rennenDat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 quote: Originally posted by: adamIk heb eens op verzoek kinderen gefotografeerd op een buitenschoolse opvang bij een vriendin thuis. Zwart/wit. Het heeft me drie dagen gekost, zittend op mijn gat of op mn knieën op de grond, totdat de kinderen geen gekke bekken meer trokken als ik mijn camera pakte. Drie dagen, voordat die aangeleerde glimlach van die smoeltjes af was. Hey wat leuk... Ik ben ook fotograaf. Ik heb een studio van 1500 m2 voor fotoshoots en videos (HD) voor comerciele doeleinde zoals Volkswagen.Kinderen fotograferen is en blijft moeilijk maar wel leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Hee Woman, kun je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik niet.Maar ga nu toch maar liggen.Morgen 7 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden