CPAS Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Spaarne met ijs is de allermooiste. Grappig effect juist dat beeld voor een panoramafoto. Oh, ja, An, Water, ik ben blijven steken op 9 sigaretten, net als gisteren. Joepie!En nu ga ik echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tapas, ik hou van jouw foto's.Mooooiiiii!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 truste Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk heb één stelregel: don't marry the woman if you can't carry the woman. dan snap ik nu waarom ik maar niet aan de man kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Je voelt dat kind gewoon schommelen. Perfect!Volgens mij heb je hem op z''n blauwe jasje uitgezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Hallo allemaal!Vanavond was de "Gebiedsbijeenkomst" voor mijn wijk ivm de plannen die er zijn voor verandering van de wijk. Je mocht je zegje doen en discusseren aan tafels. Het was gezellig, en ik durfde zowaar ook wat te zeggen, ook met microfoon voor mijn snufferd!Morgen weer klussen in Schiedam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Dat lijkt me een eerste vereiste WingOf andersom natuurlijk..Tapas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ja die van het Spaarne is prachtig, had ik er maar meer gemaakt!!! nu ligt er geen ijs meer grmpfffffde bedoeling is dat ik in het voorjaar vooral (en dan smorgens als de zon net op is, mooi vlak water met blauwe luchten) het hele spaarne af ga en dit soort foto's langs alle kades ga maken in het centrum van de stad......en dan de andere oever met avondzon en vlak water......en dan exposeren in bv een gang, kun je langs het Spaarne wandelen terwijl je binnen zit.affijn, ik hoef me vast niet te vervelen dus deze zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 okee, eentje nog, gemaakt voor de verhuiskaart van de man van de boot die in het midden ligtspaarneoever 2het zijn steeds meerdere foto's vanaf 1 punt gemaakt en dan aan elkaar geshopt, heerlijk om te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 haha, heerlijk Adam, het enige wat ik doe is op het afdrukknopje drukken en dan thuis kijk ik pas hoe de foto's eruit zien. De belichting kan tegenwoordig ook al op de computer gedaan worden, maar dat maakt niet uit, dit was een goed geschoten plaatje! en die andere foto heb ik ook gemaakt, lege muur met klein stukje kind... maar die heb ik hier maar niet laten zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Jongens, ik zou graag nog meer vertellen over vanavond en over de plannen die er allemaal zijn maar dan 'verraad' ik mijn locatie! Dan ben ik niet meer zo anoniem!Ok, geloof dat iedereen al weet in welke plaats ik woon, en waarschijnlijk ook de ruime locatie, maar toch....voelt een beetje eng.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ze willen dus veel meer mensen dier naartoe lokken, toeristen, en het ook nog bewoonbaar houden! Dat is dus het probleem.Gelukkig hebben veel mensen vanavond laten weten dat ze niet meer verkeer in de wijk willen!Mensen worden 's zomers al gek van alle toeristen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ha! Fish, je woont in Grou Jaja... Een ramp dat is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 en ik in hilversum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Zit weer aan de chocola..Moet ik niet doen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 lekker puh Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ha de mijne ook wingdie andere foto kan ik niet laten zien want daar staat een gezicht op.. privacy he!!maar nog wel een foto van mijn gekke kat, die heeft weer een nieuw plekje in huis ontdektkat op de kasten nu ga ik slapen!! morgen moet ik vroeg op om mijn beddengoed te wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Jongelui ik ga proberen te slapen wens jullie nog veel chatplezier, sterkte en moed om het droge door te zettenmorgen weer niet de eerste nemenvoor degene die ook gaat slapen truste en voor de laterikken truste voor straksdoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Marjo schreef: Ha! Fish, je woont in Grou Jaja... Een ramp dat is het! ---------------------------------------------------In Grou? Hebben ze daar dezelfde problemen?Het is ook altijd hetzelfde met die wethouders.....prestige projecten en de macht van projectontwikkelaars..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 AR: WELTRUSTE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Oh, je woont niet in Grou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ze willen hier een brug bowen over de havenmond heen! Als publiekstrekker! Echt nuttig voor de bewoners.....en handig met die hoge schepen.....maar voor andere dingen is geen geld....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Marjo: fout gegokt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik woon wel in een dorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 een vissersdorp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden