Spring naar bijdragen

Maandag 26 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 384
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo mensen ben terug hoor spruitjes schoongemaakt en met ongeschilde aardappelen in de pan gedaan kip gebraden en in de snelkookpan, was gesorteerd en de witte was al gewassen en opgehangen en ondertusse ook nog gegeten

druk druk druk

zo druk was ik anders nooit zat maar met een glaasje en zo en deed alles maar half

moet nog drie wassen draaien en mijn bed verschonen En nog afwassen maar nu kon ik toch echt JULLIE NIET LANGER MISSEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een schone slaapsters hier.
Ben met de honden naar de dierenarts geweest. Druk daar, met allerhande. Van een hamstertje tot een enorme deense dog.
Hond Max is helaas niet gezond, plast bloed. Vond het al vreemd dat hij kleine plasjes in de keuken deed, terwijl hij anders altijd zo zindelijk is. Donderdag krijgt hij een blaas-scan.
Nu even kalm worden, kopje sterrenmunt met honing. Heb me toch trek een iets te roken. Ja ook die trek komt nog wel eens voorbij trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dierenarts dacht aan poliepen AR, dus op zich geen reden tot veel bezorgdheid voorlopig. Maar een dier geeft toch duidelijk aan dat hij zich niet jofel voelt, en dat is niet leuk voor een anders zo vrolijke en opgewekte hond.
Trouwens, zalm is wel lekker bij zuurkoolstamp (ja nee ik had nog een moot in de vriezer liggen, dus vandaar).
Verhalen over schone wassen doen mij op 1 of andere manier altijd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan hoop ik met je mee Vie iets met je huisdier is nooit leuk want ze kunnen je niet zeggen waar het zeer doet of waar ze last van hebben

Ik doe het altijd met een stuk witvis, want persoonlijk vind ik de zalm te vissig van smaak maar goed dat je het uitgeprobeerd hebt weet je `t meteen voor de volgende keer en fijn dat je de combi toch lekker vond terwijl je het nog nooit zo had gegeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve luitjes,

Nou zo,n ssaie verjaardag heb ik nog nooit gehad, neem ik expres een avond vrij (normaal werk ik ook s,avonds) want misschien komen er nog wel mensen op bezoek, toch zeker minimaal mijn zoon.
Nee hoor, zelfs niet gebeld, vergeet gewoon de verjaardag van zijn moeder ha,ha.

Man gaat om 19.30 naar bed omdat hij bekaf is. Geeft ook niet maar gezellig is anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...