Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou dan hoop ik met je mee Vie iets met je huisdier is nooit leuk want ze kunnen je niet zeggen waar het zeer doet of waar ze last van hebben

Ik doe het altijd met een stuk witvis, want persoonlijk vind ik de zalm te vissig van smaak maar goed dat je het uitgeprobeerd hebt weet je `t meteen voor de volgende keer en fijn dat je de combi toch lekker vond terwijl je het nog nooit zo had gegeten

• Antwoorden 377
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Albert ik ben ook alle lakens aan het wassen en wil het nog vanavond droog en dus op de bedden hebben. WAAR BEN Ik AAN BEGONNEN.

Geplaatst

Hallo lieve luitjes,

Nou zo,n ssaie verjaardag heb ik nog nooit gehad, neem ik expres een avond vrij (normaal werk ik ook s,avonds) want misschien komen er nog wel mensen op bezoek, toch zeker minimaal mijn zoon.
Nee hoor, zelfs niet gebeld, vergeet gewoon de verjaardag van zijn moeder ha,ha.

Man gaat om 19.30 naar bed omdat hij bekaf is. Geeft ook niet maar gezellig is anders.

Geplaatst

Pippi en Albert,

Wat lief van jullie, voel ik me toch nog een beetje jarig, dank jullie wel.
Wat me wel opviel; voorheen werd er altijd onder de rubriek home aan gekondigd wanneer een van ons jarig was, dat miste ik vandaag.

Geplaatst

ik ga morgen vroeg mijn beddengoed wassen, en dan snel te drogen hangen want savonds moet het weer op het bed, nee ik heb dus geen droger.
en heerlijk witlof met ham en kaas gegeten.

Marjo, laat je je foto's zien? de haas en de zonsondergang??

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...