Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 ...ik neem ook een roosje Adam, heb er nog een vaasje voor staan. Mijn dank is groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Soothe,Dank jeJa lachen met jou, ik heb zeker wat onder de kurk, een grote fles spa blauw, lekker verfrissend, kom je er ook eentje halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Pip ik heb ook een kruiwagen:D:D:D:D:D:D en een overal een oranje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoBij mij droogt het dus ook in 1 dag EN NU GENOEG VAN DE WAS EN DROGERS, DROGERS? droog da`s wat we morgen zelf ook allemaal weer willen zijn dus eigenlijk moeten we drogers koesteren nietwaar? Nou ja, droogkloten zijn wij hier zeker niet....droogverkloters soms...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Voor water ga ik de deur niet uit. Een roosvicee 50/50 das pas lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiPip ik heb ook een kruiwagen:D:D:D:D:D:D en een overal een oranje! Ik heb een blauwe overal en klompn Tsss....Pip moet nog ns denken, ze wordt er stil van Hoemoek al die monden nou vuln... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Adam die is gaaf..Waaro??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: HarHoemoek al die monden nou vuln... Ik ben niet goed in kloven maar wel in cateren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyhar , zorgen dat je droog blijft (ben je geen droger nodig) tssss....kan mijn natte was niet kwijt, heb een drooglijntje van 2 meter. Natte kleren maar aantrekken dan? Droogrek in de kamer zetten doe ik niet, stond heel vroeger om de kachel....heb ik slechte herinneringen aan....heb het ding als snotjong een keer omgelopen. Draai om mijn oren gehad en de brandweer moest gebeld worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik heb trouwens deze week de ultime test: Ik moet voor congres naar Amsterdam met een diner waar nogal rijkelijk alcohol word geschonken, tot een week geleden zou ik daar 1 van de voortrekkers geweest. Nu zal ik daar sterk moeten zijn, HEEL sterk. Ik ben ook donderdag avond in de stad en normaal was ik "de gids" voor mn buitenlandse vrienden op kroegentocht. Ik ben heel benieuwd hoe ik een avond/nacht vind op tonic..IK BLIJF DROOG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Kirky,Bedankt,erg gezellig hier,Soothe,Roovicee 50/50 heb ik ook maar leng dat dan weer aan met spa rood, ben niet zo,n zoetekauw.Zit ik waarachtig toch ook aan de warme melk nu, leek me wel een goed idee om te relaxen atraks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Rapilos, van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 En ik hou het ineens niet meer droog. De emoties gieren en ik ben weer veranderd in een tuinsproeier. Toch veel te veel nieuwe dingen voor een dag in mijn leven. Zal zo een pakje tissues nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 quote: Originally posted by: adamIn Adam hebben we zelfs een monument voor de houtzager. Volgens mij doet ie iets verkeerd Tsss....wat ze vroeger al niet konden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Oei, JanJoris,Dat worden hele,hele lastige, moeilijke momenten voor jou.Kan je een van de twee gelegenheden niet gewoon een keer overslaan/Je gaat het jezelf anders wel erg moeilijk maken.maar ik vind het top dat je zo gemotiveerd bent.!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik kom ff om te vertellen dat ik de baan heb. Een half jaar contract. Het ging vandaag met mijn proefdag erg goed.Zit in de verkoop ( advertenties) en er 1 verkocht met 2 uurtjes bellen.Mo ga ik beginnen> 3 dagen in de week.Supertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Wat nou Corinne..lopen de tranen weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Mieke, Dank je wel hoor.Cpas Wat kan ik doen om je te troosten.Misschien moet je het er gewoon maar even uithuilen, dat kan ook erg opluchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Jan Joris..probeer gewoon te observeren en het drinken los te koppelen van de pret.Kan je zien hoe zij steeds dommere dingen gaan doen en zeggen en jij nuchter er lol om kan hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Mieke,Wat goed joh,Geeft weer een lekker gevoel he, als je weer nuttig kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Corinne, zit je iets dwars of komt er juist iets van emoties los Proficiat Mieke Geen onzin verkopen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 hahaha een alcoholverbod in amsterdam, die gasten willen juist dat het congres daar georganiseerd word zodat zij 1x per jaar een reden hebben om naar amsterdam te komen...Ik ga nog even kijken wat ik donderdag ga doen, maar ik heb er echt vertrouwen in hoor. Ik zie het aan mezelf, ik voel het, ik merk het, mensen spraken me vandaag op mn werk al aan, zo van: hey wat zie jij er uit, naar de kapper geweest/zonnebank gehad, je ziet er anders uit........grote compliment bestaat niet want ik heb nog maar 4 glaasjes laten staan vandaag de 5e dan.@mieke: gefeliciteerdik ga naar bed weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Safi,Dat vind ik eigenlijk ook wel een hele goede tip naat JanJoris toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Jazeker Rapilos, ik zat alweer 2 weken te slomen thuis.Moet nu wel wennen aan naar bed gaan want de wekker gaat mo om 06.00 .........ieks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Hum, ga wijselijk maar eens mijn klep houden...effe relaxen en daarna naar bed, afgelopen nacht werd het half drie door al dat gedoe...raak helemaal uit mijn ritme, nou ja....helemaal... Ahum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden