Spring naar bijdragen

Maandag 26 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 384
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Bij mij droogt het dus ook in 1 dag

EN NU GENOEG VAN DE WAS EN DROGERS, DROGERS? droog da`s wat we morgen zelf ook allemaal weer willen zijn dus eigenlijk moeten we drogers koesteren nietwaar?

Nou ja, droogkloten zijn wij hier zeker niet....droogverkloters soms...:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kirky

har , zorgen dat je droog blijft (ben je geen droger nodig)

tssss....kan mijn natte was niet kwijt, heb een drooglijntje van 2 meter. Natte kleren maar aantrekken dan? :huh:
Droogrek in de kamer zetten doe ik niet, stond heel vroeger om de kachel....heb ik slechte herinneringen aan....heb het ding als snotjong een keer omgelopen. Draai om mijn oren gehad en de brandweer moest gebeld worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens deze week de ultime test: Ik moet voor congres naar Amsterdam met een diner waar nogal rijkelijk alcohol word geschonken, tot een week geleden zou ik daar 1 van de voortrekkers geweest. Nu zal ik daar sterk moeten zijn, HEEL sterk.
Ik ben ook donderdag avond in de stad en normaal was ik "de gids" voor mn buitenlandse vrienden op kroegentocht. Ik ben heel benieuwd hoe ik een avond/nacht vind op tonic..

IK BLIJF DROOG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha een alcoholverbod in amsterdam, die gasten willen juist dat het congres daar georganiseerd word zodat zij 1x per jaar een reden hebben om naar amsterdam te komen...

Ik ga nog even kijken wat ik donderdag ga doen, maar ik heb er echt vertrouwen in hoor.

Ik zie het aan mezelf, ik voel het, ik merk het, mensen spraken me vandaag op mn werk al aan, zo van: hey wat zie jij er uit, naar de kapper geweest/zonnebank gehad, je ziet er anders uit........grote compliment bestaat niet want ik heb nog maar 4 glaasjes laten staan vandaag de 5e dan.

@mieke: gefeliciteerd

ik ga naar bed weltrusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...