An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Rudy: ik heb een gezin met psychische aandoeningen.Ik loop constant tegen mensen aan die dit niet willen of kunnen begrijpen.Opkomen voor je gezin, omdat ik nu eenmaal wel degene ben die dat kan.Mensen met alle middelen die ik maar kan verzinnen laten inzien dat er ookmensen zijn die 'anders' denken dan doorsnee mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Zo, de kids liggen in bed, zo lekker douchen en daarna tijd voor mezelf.Ik vond het een fijne dag vandaag op het forum, er waren zoveel persoonlijke draadjes met zeer interessante inhoud van ieder over zichzelf en dingen die hem/haar bezig houden. Je haalt zoveel dingen uit andermans ervaringen/meningen/gebeurtenissen.Oef, ik ben wel blij dat de dag om is, mijn opstart was zwaaaaaar (eigen schuld dikke bult), maar mede dankzij jullie ben ik weer vol goede moed en zin, bedankt hiervoor!Fijne avond voor jullie allemaal,Rosanxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Vanmiddag vrouw uit ziekenhuis opgehaald.Eerst bij de behandelend arts langs geweest.Spullen ophalen op de afdeling en naar huis.Irritaties over gaasverband wat blijkbaar op alleafdelingen op was.Wel grote drukte in Z.huis.380 bedden bezet.Morgenmiddag terug naar het ziekenhuisom de wieken (watten) uit de neus te laten halen.Wieken haha, mooi hé.En dan genezen.Ze blijft 14dagen thuis.Wat een luxe.Maar vast plannen maken.Zo'n gelegenheid biedt zich niet zo snel weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Rudy: gelukkig is het allemaal goed gegaan.Ben je zelf hersteld van je griep, wel oppassen hoor.Woman: ik doe met je mee vanavond. Rosan: goed gedaan vandaag. Vanavond ff doorbijten, je kan het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik ben nieuwsgierig hoe het met Winchi gegaan is vandaag bij de Brijder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Het leed van de hele wereld kun je niet op je schouders nemen An.Ik had vroeger het gevoel dat ik de lasten en het leed van de hele aardbol op mijn schouders mee torste.Zwaar was het.Altijd voor de zwakkere opkomen.Ik had daar een reden voor.De zwakkere figuur was geen bedreiging voor mij.Daar kon ik mee omgaan.Vroeger een moeder gehad die altijd medelijden opriep.Op dat moment was ze geen bedreiging voor mij.Totdat ik ontdekte dat iedereen zo ook alco's waar ik medelijden mee had, (het meest met mezelf), een eigen verantwoordelijkheid hebben.Verantwoordelijk niet alleen voor wat ze zeggen en doen maar ook voor wat ze niet zeggen.Verantwoording verschuldigd aan derden bij het nemen van beslissingen.De aardbol verloor daardoor gewicht en ik werd zwaarder van het snoepen haha.An zorg dat je zelf aan je trekken komt.Je bent een vechter.Stop je energie in mensen die het echt nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Woman als een ander het niet doet legjezelf dan maar eens goed in de watten.Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 AnHet ergste leed is geleden.Een snotneus hier een rochel daar zijn de restverschijnselenvan de griep.Ik ben al aardig bedreven in het neus snuiten met één vinger.Wel buiten, binnen mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Hey Druppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik ben weg, zit hier te computeren en achter mehapt een ziek mens naar lucht.Even de aandacht verleggen.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Sterkte Rudy: en bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Lief zeg, ja, alleen is maar alleen...Gelukkig houdt mijn hondje heeeeel erg van knuffelen en kruipt steeds zo lief bij mij. En dan proberen om nóg steviger tegen me aan te liggen, schatje !Ik geniet echt van een volle koelkast, zag bij de kassa een man met een krat bier en een pak frikandellen. Nou nou die zal genieten zeg - not. Ik kijk dan naar de schoenen van iemand, meestal gaat een krat bier gepaard met afgetrapte gympies...Vanavond mn hondje blij maken met een xtra rondje, en morgen mag ik de stad in om te shoppen. Heb niet veel nodig maar wil eens kijken voor belletjes armbanden voor het buikdansen. Het is altijd wel gezellig hier in de stad op zaterdag, meestal wel iets met cultuur of muziek. quote: Originally posted by: rvanthWoman als een ander het niet doet leg jezelf dan maar eens goed in de watten. Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Woman: ik heb mijn hond er ook bij gehaald. Wel zo gezellig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 quote: Originally posted by: womanEn wel een hele grote bak chocolade mousse hé, niet zo'n klein iniminie bakje Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik heb maar liefst 2 honden! En ze willen nu hun kauwding!Woman, je schreef: "Ik kijk dan naar de schoenen van iemand, meestal gaat een krat bier gepaard met afgetrapte gympies... "Opes...naar mijn schoenen kan je ook maar beter niet kijken, die zijn nl kapot!Maar nieuwe die mij passen zijn errug duur!Op mijn werk trek ik mooie schoenen aan hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Nou, ben benieuwd of Tim nu ook zijn kauwstrip opeet....Moet 'm dan eerst voorbewerken: stukje weken in kokend water en daarna insmeren met smeerkaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Rudy schreef: 'Altijd voor de zwakkere opkomen. Ik had daar een reden voor. De zwakkere figuur was geen bedreiging voor mij. "Dit is wel heel herkenbaar voor mij!Mijn moeder was altijd ziek, en ik nam ook best een verzorgende rol op me.Bovendien vond ik daardoor ziek zijn normaal.Ik heb echt moeten leren om op een andere manier aandacht en genegenheid te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Fish: ja dat is zo: patronen herhalen zich. Ik ben er nooit uit gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 An, je bent nu bewust ervan?Dat is de belangrijkste stap!En je bent er ook al mee aan het werk!Vond het wel een hele goede tekst van Rudy..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 YES!! Tim heeft zijn kauwstrip zonder mokken opgekauwd! Goed voor zijn gebit en kaakspieren, en het houdt 'm ff bezig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik ga even de vaat afspoelen.Is al schoon, moet nog gespoeld..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 En nu ga ik nog even studeren.....Heb mezelf voorgenomen niet de hele avond achter de peecee te hangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ja ik weet het allemaal, maar dit keer heb ik weinig keuze he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik zit nu op 36,6, eindelijk een normale temperatuur. Nu nog een paar tienden erbij en ik ben blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik ga mn hondje blij maken met een extra rondje buiten x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden