Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Me too!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Welkom Slush.Slaapwel Tapas.Ik ga ook onder zeil.Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Welkom Slush.Slaapwel Tapas.Ik ga ook onder zeil.Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Truste iedereen die slapen gaat.Ik ga zo naar de schapenkooi toe, lekker snurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ho ho, lees goed: 4 jaar geleden begonnen met vechten tegen de drank. Pas 11 april 2007 is het me gelukt om de knop om te zetten en te stoppen met drinken. En voor mij blijft die datum staan, want sindsdien leef ik weer. Waarom ik me aan de datum van 11 april 2007 hou en blijf houden ondanks mijn gevaarlijke slippartij in december, kun je lezen in mijn bericht van vorige week op het mijlpalendraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Iedereen weltruste en droom zacht!Ik ga eerst pc uitzetten en dan douchen. Morgen weer werken na een weekje vrij! Spannend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Kirky,'t Is inderdaad zo dat dat gevoel kan komen opzetten. Op zich is dat zelfs goed als je het tenminste opvat als herinnering dat je bij de les moet blijven en ervoor moet zorgen dat je alarminstallatie goed afgesteld blijft. Want die feesten, de etentjes e.d. vormen niet het probleem en het gaat ook steeds makkelijker om je daarbij van te voor in te prenten dat je niet gaat drinken. Daardoor zou je in de kleine en vooral onverwachte gebeurtenissen kunnen 'vergeten' dat je niet meer drinkt. Dat zijn dus de addertjes onder het gras of de bananenschillen waarover je kunt uitglijden. H = hungryA = angryL = lonelyT = tired.Die vier vormen een gevaar voor jezelf. Daar moet je altijd op anticiperen of je tegen wapenen. En dat is te doen en dat is iets wat je als een gewoonte eigen kunt maken.En nu, beste mensen, ga ik richting bed. Morgen werken en zingen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 DusLekker etenLekker iemand uitfoeterenLekker koffie drinken bij de buurvrouw En lekker uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Zit wel ergens mee trouwens, een van mijn beste vrienden staat niet achter mijn eigen winkel. Iedere keer weer begint ze erover. Ik word er helemaal ***ziek van. Ze vindt dat ik een webwinkel vanauit huis moet doen.Ik heb al twintig jaar deze droom en al mijn werkervaring is met een knipoog geweest naar mn eigen winkel ooit. Nu krijg ik de kans.Ik wil geen webwinkel want dan word ik gek, de hele dag achter de computer is nix voor mij. Nu had ze het van de week weer erover, dat ze denkt dat het publiek in Zaandam geen fair trade publiek is. Ik begin zolangzamerhand beetje pissig te worden en begin er zelf al niet meer over. Maar ze vraagt dan hoe het gaat met de cursus en dan vertel ik toch weer enthousiast erover.Ze blijft er dan over doorgaan, wat ik ook zeg.Ik schiet dan toch weer ongewild in de verdediging, wat ik eigenlijk niet wil doen. Dan krijgen we een discussie waar ik zeer sjaggie van wordt.Op de een of andere manier wil ik het tegen haar zeggen, maar ben bang dat ik dan nasty uit de hoek schiet. Ik vind dit echt heel erg vervelend, probeer er toch boven te staan, maar vraag me wel af waarom ze dat doet. Lijkt erop dat ze niet in me gelooft, of me wil behoeden voor faillisement of wathever. Misschien is ze wel jaloers, misschien snapt ze niet dat ik de kracht en capaciteiten heb om dit te gaan doen, omdat ze het zelf niet heeft. Volgende week ga ik naar mn begeleider, om eens te bespreken hoe ik dit het beste aan kan pakken. Het geeft me een onrustig gevoel en de gesprekken met haar lijken er zowat wel op of ik haar verantwoording moet af leggen ofzo. Zij zit thuis, afgekeurd en heeft geen cent te makken en straatvrees. Haar ex had een tattooshop en daar hielp ze mee. Ik sla mn vleugels uit en laat mijn allerliefste droom uitkomen, en ik weet zeker dat ik slaag. Anders zou ik het nooit doen !!!Ik heb nu die cursus en die is echt goed, met professionele mensen die echt weten waar ze het over hebben. Het voelt alsof ik nu maar naar haar moet luisteren, denkt ze werkelijk dat ik dan denk en zeg ok ik geef het op omdat jij het zegt ???Nou ja ik wacht er even mee tot het gesprek met mn begeleider, ik hoop dat ik tot dan me nog even in kan houden. Zoniet dan bel ik em op hierover, dat kan altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Dit opschrijven geeft al wat denkruimte. Als ze over een webwinkel begint, antwoord ik: Waarom begin je zelf geen web winkel ???Als ze over rechtsvorm en aansprakelijkheid begint antwoord ik : Ik weet het, ik heb drie jaar rechten gehad met mn studie, en ik ben het aan het uitzoeken met mn coach op de cursus. Zoiets ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden