Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Net een leuke film gezien, helaas zat het weer boordevol drank. Nu ik er over nadenk eten ze bij Friends ook ALTIJD pizza, en ze hebben allemaal maatje 34/36. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hoi, Houtje, ik ben blij dat je er weer eens bent!Ik mis je!Hé Mieke. succes met je werk!Ik ga nu lekker slapen, en raad eens...met mìjn lammetje!Liefs allemaal, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Raak!!!!Waarvoor grote dank!Dat deed ik immers.... Hahahaha Je zou het haast vergeten! Tan Sau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Wat is Tan Sau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slush Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Nogmaals leuk om hier een beetje rond te struinen. Ik ga nog even lekker op de bank hangen en dan naar bedje toe!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Iets kung-fu erigs denk ik.Klinkt wel strak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik gun mezelf nog een weekje uitslapen. Ik heb vijf jaar met oordopjes geslapen (en dan nog wakker worden van de herrie) en nu dan eindelijk zonder. Dus een weekje wakker worden wanneer ik het wil, en dat zal flink na twaalven zijn. De week erop heb ik wat afspraken dus dan kan ik het rustig af bouwen tot een schappelijke tijd opstaan. Deze week geen afspraken dus een relaxte week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 truste maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 lekker Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ja toch lekker onder mn flanellen bloemetjes dekbed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Lekker Woman, moet je doen!Slaap lekker Slush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 De schaamte ben ik toch wel voorbij, die heb ik opzij gezet, want schaamte is iets waar niemand wat mee kan. Ik niet en mijn omgeving niet. Schaamte is stilstand, is bij de pakken neerzitten.Met de schuldgevoelens ben ik ook aardig aan het afrekenen. Hoe schuldig ben ik? Mijn normale drankgebruik is vrij plotseling omgeslagen in een verslaving die steeds erger werd. Mijn man zag het gebeuren, maar dacht dat het wel over zou gaan en deed of zei dus niks. Zelf had ik het ook te laat door en door schaamtegevoel ging ik mijn gebruik 'verbergen' en dus verergeren. Toen was ik zover dat ik wat alcohol aanging niet meer voor rede vatbaar was. Ik ben dus nog altijd ontieglijk blij dat mijn vriendin daar doorheen heeft weten te prikken. Over een maand is dat vier jaar geleden. Dik twee jaar vechten met mezelf tegen de drank in een periode dat me veel tegenzat, dan een jaar waarin ik lichamelijk kon herstellen. Niet helemaal, want ik ben wel ouder geworden en de kwaaltjes en kwalen die ik kreeg weet ik aan het drinken, dus dronk ze dus maar weg. Tegen de omgeving zei ik dat het de overgang was die de klachten veroorzaakte. Inmiddels ben ik ook al een jaar bezig met geestelijk herstel. Een buurtgenote die in het psychiatrische circuit werkzaam is, zei me onlangs dat de Amerikanen een (zware) depressie een geschenk noemen. Er over nadenkend kwam ik eigenlijk ook wel een beetje tot die conclusie. Ik word geen beter mens door mezelf en mijn denkprocessen te leren kennen, maar die inzichten geven me wel de mogelijkheid om met de goeie handvatten deze processen positief te beïnvloeden. Het blijft wel moeilijk en ik zal nog veel moeten werken aan mezelf. Ondertussen zorgen mijn emoties weer eventjes voor een overstroming van mijn traanbuizen. Dat mag en en passant worden die goed doorgespoeld, weet ik dat ze niet verstopt zitten en worden mijn ogen gewassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Corinne, je bent een goed mens!Ik denk dat ik maar eens stop met gravenen maar weer eens ga bouwen. Straks kom ik nog in China terecht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Corinne zo recht uit het hart, 4 jaarik ben er nog lang niet dus. maar dat stemt mij niet negatief, maar positief, want ook ik wil zéker die 4 jaar halen no matter what Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Slaap lekker, hond en kat zijn uit geweest en dit keer gelukkig ging de kat meteen mee naar binnen, ik ga ook slapen, vannacht was een wat kort nachtje en met hardlopen vandaag erbij moet ik toch wel moe genoeg zijn om zo mijn bed in te duiken.Tja die chaos in het hoofd zo af en toe Marjo... soms kan ik er goed mee leven en soms word ik er zo moe van.Morgen weer werken en verder aan het cliëntenblad van de Jellinek vol met afkickverhalen. Wie weet ga ik ze nog eens een keer lezen want daar kom ik nooit aan toe, ik zet het in elkaar en lees flarden.En daarna is het dinsdag en de dag van het ADD-onderzoek... tja... wat zal ik er van zeggen.. ben er niet meer zo heel erg mee bezig nu en laat het maar op me af komen. Dat is uiteindelijk meestal mijn tactiek om er mee te dealen hihi.An, jammer dat ik je verhaal gemist heb maar het is goed om te lezen dat het je weer een stapje verder inzicht heeft gegeven.Slush, welkom! ik ga opslomen, bedje staat aan, boek ligt klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 truste Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Jaaah!!! Slapen!RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNog even roken. Morgen things to do..Ook weer een bekende tactiek. Eerst eindeloos debatteren met da head om heter uteindelijk gewoon op aan te laten komen... Tsssssssss!!!!!! Truste Tapas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Marjo, pas graven als je er last van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Rudy, schep al weg gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Woman,De melatonine pas nemen als je in bed ligt, anders mis je het inslaapmoment. En dan braaf de lichtjes uit op de verpakking staat 1 tot 2 uur van te vorenik heb nu anderhalf uur geleden de melatonine ingenomen en nu net weer want ik ga naar bed en zie wel wat werkttruste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Heel veel succes met je ADD onderzoek Tapas en truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 mooi geschreven Wing al moet ik er nog wel even over nadenken op dit uurtruste voor zo en hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Omarm mensen die je pijn doen.de pijn heeft je iets te zeggen.Corinne het is goed nu en dan terug te kijken.Kijken naar hoe het is geweest.Om te kunnen zien waar je nu staat.Na de tranen ziet de wereld er veel schoner uit.Corinne, je doet het goed.Chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 ja, ik ga nu ook echt, computer afsluitenlichten uitverwarming uiten hoppa mijn warme bed in!!tot morgen, en oja, morgen drink ik niet, heb ik vandaag maar vast besloten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Dat is een goed besluit Tapas, ik sluit me daarbij aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden