Spring naar bijdragen

donderdag 5 februari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wil je daar nooit meer aan twijfelen???

natuurlijk ben je iemand om van te houden!!! je hebt een grote mond, kan af en toe kort door de bocht gaan maar dat is alleen maar om iedereen te misleiden!!
je bent gewoon een heel lief en zorgzaam watje en ja er mag van je gehouden worden :)

hoe is het met je longen by the way :D

ps,
een brazilian wax bij de gewone kapper???? die arme kerel zou het aan zijn hart krijgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou iemand mij een up-date van de laatste gebeurtenissen kunnen geven??

ik kom niet door al die draadjes en heb eigelijk ook het idee dat er per dag meerdere draadjes zijn!!

ok ok, ik geef toe;

a; ik ben te lui
b; op dit moment is mijn hoofd tamelijk leeg en wil deze niet vullen met onzin

:D:D:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo blijkbaar is het kapper dag!

ik heb een afspraak voor vanavond om 19.00 uur!
ik ben alleen weer bang voor een preek van jewelste.
het modelletje is best wel grappig maar tjaa op het oorlogsfront waren alleen van die kleine knutsel schaartjes in de aanbieding.

ik kijk altijd naar eigen huis en tuin en daar wordt elke week verteld dat goed gereedschap het halve werk is!!
luisteren is nooit mijn sterkste kant geweest :D

zit nu alleen nog te bedenken wat voor kleur ik erin moet gooien
carry tefsen rood of.. pink blond of toch maar weer zwart rood uhhhmmm al die keuzes!

gekke kleuren zoals blauw, fuchsia roze en lila zijn voor de zomer alhoewell:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, het weekend rust voor jou.
Neem het ervan! Zorg goed voor jezelf meis!

Tas, jij ook hoor! Kun je het gebeuren allemaal
wat een plekje geven? Je hoeft geen antwoord te geven hoor!
Fijn dat je even lekker naar de kapper kunt gaan!
Laat jezelf verwennen !

Marieke, spannend voor je zeg!
Hoop dat je wat ontspanning kunt vinden van te voren!
Zet 'm op joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee marjo,

het lukt nog niet echt om alles een plek te geven, er gebeurt ook zoveel!!

op dit moment sta ik op de wachtlijst voor een groot onderzoek of ik een borderline patient ben. gezien mijn geschiedenis vermoeden ze dit.
dat zou natuurlijk een hoop verklaren en heb ik eindelijk een houvast om aan te werken.

maar op dit moment... verzuip ik nog

het enige wat ik wel weet is dat alles is gebeurd en ik kan het niet veranderen maar gelukkig ben ik wel weer rustig genoeg om met veel spirit alles weer op gang te zetten.

Voor de rest is het inderdaad ademhalen, nuchter blijven en op mijzelf letten.
ik wil altijd alles direct, hup hup actie.. maar dat werkt niet ik ben hier nog wel een paar jaar mee bezig
maar goed het enige wat ik in de tussentijd kan doen is........ lachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, wat is geweest kun je niet meer veranderen.
Dat zul je moeten laten gaan. Er komen nieuwe tijden.
En die kun je maar het best zo positief mogelijk ingaan.
Je bent een sterke vrouw, en ik bewonder je kracht en de humor
die je altijd weet te behouden!
Ik hoop dat het onderzoek je uiteindelijk zal geven waar je naar op zoek bent:
Houvast. En jezelf misschien een beetje beter begrijpen.
Moeilijk hè, om de tijd ergens voor te nemen... Maar dat bepaalt uiteindelijk wel
het eindresultaat. Wie niet de tijd neemt voor zichzelf en de wereld om zich heen,
valt binnen de kortste keren weer op z'n neus.
Ik weet zeker dat je er komt en hoop dat er nog veel te lachen valt voor je
de komende tijd. Aan jou zal het niet liggen!

De drank er helemaal uit. Andere wegen vinden.
Het komt goed! Heb vertrouwen. Ik denk aan je!

Een voltooide radslag op het Noordzeestrand heb je alvast van mij!
Het voelde goed. Hij was perfect. Ik hoorde je lachen door het gebulder
van de golven heen! Sterkte meis! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Eerst maar wat slingers voor BamBam, de ontstuitbare nuchterheid zelve.

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Dan nog wat meer slingers erbij voor Marjo, onze lieve stuiterbal.

En natuurlijk voor iedereen die er weer een dag bij heeft een prachtige bos :present: :present: :present:

Tja, ik heb weer gewerkt en begin nu aan mijn verdiende weekeinde.
Lunch zit er inmiddels in en nu ga ik me omkleden en genieten van een heerlijk bakje koffie. Dat heb ik vanochtend overgeslagen wegens tijdgebrek en eerlijk gezegd is zelfs de extra dark roast senseo van de appie nog een slappe hap (en dat zegt iemand die niet van sterke koffie houdt).

Doei!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...