Houtje Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Niet alleen wakker worden en een bakkie Senseo, maar Dochter had gisteren een mooie uitspraak:"je hoeft niet veel te doen om iemand blij te maken".Dus jongens, (en meisjes) geef de warme stralen aan mekaar door vandaag. Shine !!(en dat is géén link naar onze Toppers maar het mag wel ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Goede morgen, hoewel het hier nog 03:36 is.Het is te warm om te slapen, alles plakt en de muggen leven zich uit.Shine zeker 38 graden en geen zuchtje wind.Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ook goedemorgen Bohemia, en sterkte met wat de dag je brengen zal.Gisteren dochter blijgemaakt met een opblaasbare voetbal van 50 cm doorsnede, we hebben zeker een uur staan ballen binnen, we hadden allerlei soorten records verzonnen (het valt nog niet mee zo'n kreng op te vangen).... Kruidvat 6 euro en oneindig veel lol. En de voetbaltraining ging niet door ivm het slechte weer, hebben we toch een uurtje staan bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik weet het niet hoor, maar is een klamboe een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Mogguh!Alweer zo lekker geslapen.Wat te kort nog... Mooi Houtje.Het zit 'm juist in de kleine dingen.Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik ga niet rennen naar mijn werk.Te donker. Te laat. Later.Ik spring straks op de bike! Heb een goede dag allemaalen keep it as dry as you want! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 laatste cito-dagVanavond gaan we lekker fout doenEn pizza halen! Yeah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ja Wing. Als extra houvast voor het medebepalenvan het niveau waarop men denkt dat het kind funktioneert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Maar Wing, het is veel belangrijker wat de school vindt van het niveau van het kind in de afgelopen 8 jaar. Als je de Cito verknalt, is dat niet zo erg. Het schooloordeel geeft de doorslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Het is gewoon een toetsWaaruit blijkt of je alles hebt opgeslagen wat je de afgelopen8 jaar op school hebt geleerd.De rest wordt niet getoetstDat geloven ze zo wel..Ik ook! Dat kun je alleen lerendoor te leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik mag luxe vandaagin de autoDus spring ik zo in de tomaat... Het kan vreemd lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Goede morgenWas gisteravond niet meer op het forum omdat ik Will heb geholpen met het installeren van haar eerste computer en internet. Dat zal de aankomende tijd wel veel helpen worden want ze snapt er allemaal niks van. Ik kan goed uitleggen trouwens want het schijnt dat ik enorm veel geduld hebtoen ik thuis kwam heb ik nog wel even gekeken bij jullie maar iedereen was al naar bed, ik had bijna een draadje geopend maar vond het te vroeg 0.30 uur. Dus kort geslapen en raar geslapen en vast geslapen. dus ik zit weer te typen met dikke ogen en een duf gevoel, eigenlijk net of ik gezopen heb gister maar da`s dus niet zo.Had ik al verteld dat ik nu vol aan de thiamine 50mg zit en vitamine c 1000 mg? `t zal goed voor me zijn maar merk het nog niet (2 dagen )Ik heb gister nog wel vlot even doorgelezen, maar vond het niet nodig om ergens op te reageren (beetje laat hè)Weet iemand hoe het met Orleando is gegaan?zo ik had zin in typen geloof ik nu ga `k douchen en zo en volg jullie wel weer af en toe vanaf mijn werk.Fijne droge dag allemaal en hou je haaks of je poot stijf of wat ook maar goed voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Wing? hoe gaat het met je?Hou je vol? heb je last? kun je ermee omgaan?Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Goedemorgen allemaal!!!!ik heb hele verhalen te vertellen maar zal jullie daar niet mee vermoeien op deze ochtend.in ieder geval ben ik weer thuis of tenminsteeeeee ik mag thuis slapen maar verder blijf ik dagelijks onder behandeling.ik was vast van voornemen om mij aan de orde en regelmaat van het ziekenhuis te houden maar ging al weer op dag één de mist in, slecht gegeten, laat naar bed en te laat het bedje uit.maar goed, wat slaapt je bed lekker na een week, wat is mijn huis toch leuk en gezellig en wat een heerlijk gevoel is het dat ik gewoon weer de baas ben over mijn eigen afstandsbediening!even een kop koffie nemen!! (echte koffie en géén automaat! jippie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 ha, uitgeslapen terwijl ik moet werken, dat doe ik tegenwoordig iedere donderdag en gelukkig kan dat. Officieel werk ik van half 10 tot half 5 maar dat is te lang, dus begin ik vaak om 11 uur of wat later.Wing, een dagje creatief bezig zijn? ik doe de hele dag niets anders alleen doe ik het dan voor anderen, maar thuis doe ik het voor mezelfIk heb verdorie een heel atelier hier in huis ingericht, grote lege doeken staan er, een ezel, maar ik kan me er niet toe zetten, misschien morgen toch maar eens doen! en de lat heel erg laag leggen en het niet zonde van de doeken vinden als het niks wordt, want die dingen kosten bijna niks bij de Action. haha, ons bent zuunig en verspilling mag niet.Nou, eerst maar eens rustig aan wakker worden met een grote bak caffeinevrije senseo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Goedemorgen,hier weinig nieuws te melden.Alles gaat zijn gewone gangetje.Beetje saai dat wel,maar berusting is er , dus dat scheelt.Ik heb erg veel bezoek dus zorgt wel voor wat afleiding.Zometeen weer dus aan belangstelling geen gebrek.Maak er een mooie dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 ja jeetje, die ikoontjes ook! en dat samen met de geweldige concentratie momenteel! hihiik ga maar douchen geloof ik en de dag nog een keer begroeten maar dan schoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Hoi Tasseke fijn dat je weer thuis bent en weer met ons kan kleppen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Knippen en plakken maar Niets gelezen, moet zo weg dan maar even de lieve groeten uit Eindhoven aan: houtje An adam jozias Anna BamBam visje Carolien haddock Kaia woman joann marieke44 Spud slofje kirky juffie anjo Sandman tasseke wingchun plusjamais FishermansFrien... sas36 tijn scholeke aura eva Mieke JanJoris bohemia AlbertRemmo knuffie rapilos CPAS albertina tapas charlie pippi Vie Soothe Gem rvanth marjo blacky Trees Tactive sammy FloortjeII water stien ferry Ziza safidepafi Kohtje orleando Druppeltje en de restAlles goed hier.....houdoe! Oh, Houtje graag zal je mijn emailadres mailen...kan die box wel aan denk ik....een MP3 tje. Dank!Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 pffffffff,ik geef de moed op!!!probeer bij te lezen maar ik ben de draad kwijt geraakt! ik zal er wel invallen want het lijkt tenslotte hier af en toe gtst wel!creatief!!? tijdens de opname waren er twee personen die ongelofelijk getalenteerd tekenaars zijn, goh wat kan ik daar prettig jaloers op worden!ik kom niet verder dan een kleurplaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Karinneke, het is vaak een kwestie van doen, iedereen is creatief maar vaak denken we dat alles meteen mooi moet worden. Als kind tekende ik al liever dan ik rekende en maakte ik hele stripverhalen maar als niemand zegt dat je er goed in bent en er wat mee moet doen dan leg je dat opzij, dus ging ik een opleiding doen op het sociale vlak (tegenwoordig SPH heet dat). Na mijn dagbehandeling ben ik bij een Atelier terecht gekomen en ben daar gaan schilderen met goed resultaat en dat was meteen de valkuil, ik kon het dus alles moest mooi zijn, de lat te hoog en na 2 jaar een explosie van schilderijen gemaakt te hebben heb ik de laatste 6 jaar geen kwast meer in mijn hand gehad... dus dan is grafisch ontwerpen een goed alternatief, en fotograferen, want niet creatief zijn kan ik niet dus pak een vel papier en een potlood of een kwast en gooi de verf erop en heb geen verwachtingen, of ga eens een cursus schilderen doen, het gaat niet altijd om het eindresultaat, het ermee bezig zijn is ook prettig en leidt af.Okee, ik ga me klaarmaken voor mijn werk!tot later weer op deze donderdag-zonderdag.Pip, beterschap! Tasseke rustig aan he, fijn dat je nog wel overdag begeleiding hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 ha goedemorgen pip!!hoe staat het leventje bij jou?? loopt alles een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Hallo,heb het artikel van de cirkels eens gelezen, verhelderend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 Hallo tasseke,blij voor jou dat je weer thuis bent, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2009 pip helluuppben je jarig of heb ik iets gemist???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden