water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 G'naaf altesaamp... ik zal eerst even diagonaal bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Woman,Ja, stom he, ik zag het te laat dat ik Houtje verkeerd geschreven had, ha,ha.Fish,Wat een ellende voor jou dat je je zo rot voelt.Maar lekker vroeg het bedje in vanavond!Goedenavond Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hee Water hoe is het met de pafkes? Wel zit ik aan de 12, minder is toch moeilijk.Ik ga eerst proberen om eens een week op 10 te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Fish wel raar die duizeligheid. Zitten je oren misschien dicht of zo.Evenwicht stoornissen, kan ook met een soort griep he.Heb je neusspray of zo, de boel ns flink door spuiten. Misschien helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ja dat valt niet mee he An, dat minderen. Ik werd helemaal tureluurs van dat tellen, dus dat doe ik niet meer.Rook nu wel minder dan een week of wat geleden, ik schat dat er een derde af is.Stomme gewoonte, nog stommere verslaving... het dient nergens toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 An,Ik hoor dat je toch al wel flink geminderd bent met roken.Goed joh,Ligt definitief stoppen in het verschiet, of zie je dat toch niet zitten nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Water ja ik heb ook moeite met dat tellen.Ik heb dagen dat ik gewoon 10 in mijn pakje doe, maar daar is discipline voor nodig.En daar ben ik nogal gemakzuchtig in. Toch ga ik het weer oppakken.Rapilos: ja echt veel minder. Bewust uitstellen. Niet zomaar, en er over na denken.Mijn hoesten is zeker voor driekwart minder.Dus het werkt en ik ga verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Rapilos , ja ik wil definitief stoppen, maar ik ben er nog niet klaar voor. Ik voel me wel stabiel in het niet drinken, maar ben niet zeker van mezelf.Ik moet me echt heel sterk voelen hierin.Nog een paar 'proeve van bekwaamheid' doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hoi!Zo ff lekker bijkomen hier.Schoonouders na uitnodiging van mij om te blijven eten,netde deur uit. Mijn ouders waren er ook nog even. Zoon had feestje.Ligt er net in. Dochter is met vriendin naar een playbackshow een dorpverderop en wordt zo weer thuis gebracht.Het is een ongelooflijk heldere avond hier.Erg mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Nou An,Dan gaat het je vast en zeker een keer lukken.Er komt vast een dag dat je er ineens helemaal klaar mee bent.Moet je eens kijken wat je al gepresteerd heb door te stoppen met drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 quote: Originally posted by: AnFish wel raar die duizeligheid. Zitten je oren misschien dicht of zo. Evenwicht stoornissen, kan ook met een soort griep he. Heb je neusspray of zo, de boel ns flink door spuiten. Misschien helpt het. Ik heb zelfs een rhino hoorn, gisteravond nog gebruikt. Dat is om je neus en je holtes door te spoelen.Heb soms beetje last van mijn oren, maar niet echt gelukkig. Voel wel licht iets in mijn keel en regelmatig niezen en jeuk in mijn neus.Ik voel me qua hoofd en enrgieniveau alsof ik griep heb, maar niet dat alles zeer doet gelukkig.Misschien combie van te druk gehad en een griep die al weken probeert door te breken, maar lukt 'm steeds niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Grappig, mijn vader(64) was vandaag naar een hardloopclinic geweest.Vraagt ie mij om advies, over wat wel en niet aan te schaffen. Wil in maart beginnen en dan in mei de 5 km lopen. leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Marjo, is dat ook met een medische test? Met advies over hoe op te bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Fish, rot voor je dat het zolang aanhoudt.Wel naar luisteren en niet maandag meteen weer hals over kop...Ik had iets in mijn oor geschoten vandaag.Na veel prutswerk er vanavond uit gekregen Das gewoon dom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ja, met medische test waar die goedgekeurd doorheen kwam!En in 12 weken opbouwen van 0 naar 5. Ben benieuwd!Hij wandelt veel, dus er is wel sprake van een geoefend lichaam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Beste mensen,Ik ga afsluiten, het was vannacht half drie na die bruiloft.Fisch, Beterschap!Marjo,Wat leuk dat je vader wil gaan hardlopen.Sportief hoor!Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hoest met joe Rolgordijna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Trusten Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Hallo allemaal,Vanavond maar weer 's bevestigd gekregen dat drank en gezelligheid absoluut los van elkaar staan. De afgelopen jaren verbond ik deze onlosmakelijk met elkaar.....Ook met spa rood en helderheid is het absoluut niet saai, ik heb een beregezellig etentje gehad enne, niet eens een opmerking dat ik niet aan de alcohol zat. Bedacht me net dat als ik wel zou hebben gedronken, dan was het lekkere daarvan er nu al weer afgeweest, had ik inmiddels een soort roes/dronkenschap waarna ik vervolgens geen oog dicht zou hebben gedaan en als klap op de vuurpijl morgenochtend ook nog 's brak op zou staan......dat wil je toch niet meer??!!Zit aan een bakskie nachtthee, duik op tijd mijn mandje in (man zit voor werk in buitenland) en hoop morgen lekker fit op te staan,weltrusten!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 ps. woman; mooie haarkleur hoor, alleen die van mij is in het echt blond!Kate; bedankt voor je leuke reactie op mijn alcoholvrij zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ja, als ik eenmaal weer op mijn werk doen, wil ik het wel supergoed doen...We hebben net werkbespreking gehad, ook omdat er wat dingen mis waren gegaan (waarschijnlijk gewoon de schuld van mijn baas) maar nou zijn er procedures bedacht om te voorkomen dat het weer kan gebeuren.Soms is er wel het sfeertje van dat ook al vergeet mijn baas het zelf, WIJ hem er dan maar aan moeten herinneren, oftewel, hij kan het altijd zo mooi op een ander schuiven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Rosan, fijn om te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Pff! Hij kan het vast niet hebben dat ik 12,5 loop! Kunnen we over een paar jaar samen de ...?Pip, en hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Vandaag was mijn ik-rij-maar-weer-eens-een-tank-benzine-leeg-dagje, Pip.Morgen ben ik echt, echtwaar, ècht vrij... nah ja kleertjes wassen en stofjes zuigen en dat soort gepruts.Maar ook effe lekker herrie maken want ik heb vandaag ook maar weer eens een jammerplank aangeschaft.Speel wel met de kerkdienst op tv mee, dan valt het niet op... ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Ja maar... ja maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden