An Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky: wat wil je daar nu mee zeggen.Dat biervat is nu wel leeg. Je bent een nieuw leven begonnen.Nieuwe start en dat al weer een lange tijd.Schoon schip maken met je verleden.Ik vind het totaal zinloos om te gaan uitrekenen wat ik in mijn leven heb gedronken.Moet ik eens gaan uitrekenen hoeveel zakken chips of koek ik heb weggewerkt.Ook zo iets.Of hoeveel uur ik in mijn leven heb geslapen.Zonde van mijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 By the way Kirky: ik geniet pas echt als de zon VOL schijnt, dat is voor mij het ultieme geluk.Komt dus niet zo vaak voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Hallo allemaal,Kom me nog even melden.An,Gaat het nog?Angst om de angst is heel naar.Maar je hebt het zelf eigenlijk al öpgelost",; je mag vanavond alles doen als je maar niet drinkt!En ik doe met je mee hoor.Cpas en Knuffie,Jullie zijn ook al zo dapper om het verleden open te gooien, dan ontstaan er logisch wonden die open gaan.Wens jullie heel veel kracht om dit goed te verwerken!Woman,Goed joh, die rotmonkey eruitgegooidSpannend dat buikdansen, ga je er nog een fimpje van maken?Kirky,Alweer een "strafdag erop zitten.Zo te horen is het heftig maar heb je er toch wel veel baat bij.Eigenlijk is het toch harstikke goed je te realiseren dat het wandelend biervat nu niet meer gevuld wordtBen je hierdoor ook afgevallen?Verder beste mensen gaat het wel redelijk met mij.Morgen gaat echtgenoot voor dat hartonderzoek.Eindelijk, na 7 weken wachten.Moet 1 dag in het ziekenhuis blijven, ga hem morgenmiddag even opzoeken, tussen mijn werk door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Ja Kirky, mijn buik mag er ook best wel weer zijn Fijn is dat, ik kreeg vaak de opmerking of ik zwanger was, en maakte er een beetje een heel flauw geintje van dat ik zwanger was van al die wijn. Achteraf slaat dat helemaal nergens op maar toen vond ik het een hele leuke opmerking. Ik had er trouwens nog 1, zo'n grapjas was ik, namelijk dat ik een bar-arm aan het kweken was. Van het uren lang leunen op de bar in de kroeg. (ipv een RSI arm) vond ik ook een hele goede grap......tsja wat een humor - not !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Hahahaha !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Ik moet ook op gaan passen anders heb ik geen buik meer om te buikdansen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Hmmmm, ik ben intussen 40 dus wordt lastig ...... erg groot risico op een beperkt kindje ......Eigen schuld dikke bult hoor, heb alleen maar feestgevierd, dus was eigen keus. Vond ik belangrijker dan een gezinnetje stichten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky,Ha goed man, een wasbordje nog wel!Woman,Wat een humor he, ik moet er toch wel een beetje om lachen, vooral om die bararm, maar als je er goed over nadenkt is het toch wel een beetje triest dat je je verschool achter dat soort grapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Rapilos: een zak chips, halve liter melk en een broodje kaas, daar zal ik wel op slapen.By the way Kirky: ik heb er nog een. Stond in de krant een artikel: zou je een hond van 10.000 euro kopen? Twee pagina's. Een hond leeft zo'n 12-15 jaar. Eten, inentingen, cursus... heel de santekraam, ja zo vergaat je de lol van alles wel he. Dat werkt dus niet, bij mij.Lieve mensen ik ga slapen, morgen heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel en heeeeeeeeeeel langggg werken. xxxxxxxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Tsja .......... ik vind het niet natuurlijk, maar das mijn gevoel. Ja lachen he Rapilos echt stamgasten humor ........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Rapilos: sterkte morgen voor jou en je man, zal aan jullie denken. Hou je goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 An, Dank je wel hoor,En jij zal best wel goed slapen op al die kaas en melkEn morgen moet ik tussen het ziekenhuisbezoek door ook heeeeel veeeeeeel en heeeeeeeeeeel lang werken.Kunnen we elkaar een hand geven.In elk geval werk ze en welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Ach Kirky,Die lui werken toch allemaal langs elkaar heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky,Voor jou is het dus gewoon opnieuw beginnen begrijp ik.Wel een hele harde leerschool geweest he.Maar...na regen komt zonneschijn, wie weet hoe mooi alles er over b.v. een jaar weer uitziet.bovendien ben je ondanks alle tegenslagen toch harstikke op de goede weg nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky A(l)s is verbrande turf.Met een schone lei beginnen kan heel verfrissend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky, als je je rijbewijs niet kwijt was geraakt zou je nu waarschijnlijk nog aan het zuipen zijn geweest, dus als doen we inderdaad niet aan.Het is allemaal gegaan zoals het gegaan is en je moet er nu voor boeten, het is niet anders, maar het einde is in zicht, nog maar een jaar schuldsanering, waarschijnlijk in mei alweer aan het werk dus er komt wel een einde aan alles en dat heb je zelf bereikt! iets om trots op te zijn en naar uit te kijken..en ja, meestal komt de ellende in drieën dus ik hoop voor je dat je er weer af bent voorlopigWingchun, geniet van Delirium, ik vond het behalve komisch ook een eye-opener. Leven in TL licht!An en Woman, die gremlins zal ik ook nog even wegmeppen... $%^@ wegwezen stomme rot gremlins, ga lekker naar de buren ja *&^!Moet zeggen dat ik er hier, ondanks dat ik nog steeds niet optimaal in de vacht zit eigenlijk weinig last van heb, wel het rouwgevoel van het niet meer drinken.Nou, ik ga weer even verder rommelen!Rapilos sterkte morgen, hoop dat de dokter heel streng zal zijn tegen je man en zegt dat alcohol nog slechter is dan roken... tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky,Wanneer krijg je je rijbewijs weer terug dan, en kan je ook hef=tzelfde werk weer terug krijgen?Hoe ben je je werk kwijtgeraakt dan? (hoef je niet op te antwoorden hoor als je niet wilt.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Tapas,Ja, ik hoop ook dat hij een strenge dokter treft, maar of het helpt????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 RJB ik heb je gemist was aan het tekenen maar was wel ingelogd.Dus je bent op Valentijnsdag 1 jaar ADB, wat super goed van je.Fijn dat je zo lekker met je leven bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Ga dus maar uitloggen want ik ben moe.Morgen komt Marjo op bezoek en ik heb nog niet eens opgeruimd.Kan je zien hoe relaxed ik ben geworden, ze moet me maar nemen zoals ik ben.Vorig jaar zou ik niemand in mijn huis hebben toegelaten, zie daar de kluizenares wordt wakker.Nu verheug ik me en stofzuigen en afwassen kan morgenvroeg nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Lieve mensen,Ik ga slapen, allemaal nog een fijne avond en welterusten voor diegene die ook gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Kirky,Nog heel even, dan ga ik echt slapen.Je antwoord is duidelijk, zonder rijbewijs geen werk voor jou.Maar... het einde is in zicht, er schitterd weer licht voor je aan de horizon.Ben blij voor je. Nog even volhouden, niet meer drinken en alles komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 oef, dat is een tegenvaller Kirky, dat je nog 3 jaar moet.Ik heb iets stoms, pakte iets uit de ijskast en voelde een soort steek in mijn vinger, bloedvatje geknapt ofzo dus nu een blauwe dikke vinger, en doet nog pijn ook grmpffftoch belangrijk die vingers, sta je normaal nooit bij stil... maarja ook dat gaat weer over Safi, wat gezellig morgen, Marjo op visite, doe je haar de groeten? hihihier ligt al een week de stofzuiger in de kamer, jammer dat de kaboutertjes hem nog niet gevonden hebben, maar inmiddels heb ik alle houten vloerdelen weer aangeschopt en zijn er in het zicht geen kieren meer, nu nog al die rubbersporen van mijn zolen wegpoetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Goedenavond!Peptalk nr. zoveel...Met maar één toverwoord waar ik me volledig in kan vinden:AKTIE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 MORGEN!!!Nu alleen nog even opslomen...De energie laten wegvloeien.Pfffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden