Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tot nu toe lust-ie alles, Corinne! Van spruiten tot zure yochurt!
Hup, die mond gaat open, en wat erin gaat, maakt hem niet zo veel uit!
Moet je je voorstellen dat wij iedere keer iets te eten kregen wat we niet kunnen zien, en waarvan we niet weten of het warm, koud, zoet, zuur is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Corinne, een kat en een hond. Tegelijk aangeschaft...
Rennen samen door 't huis, maar ze hebben ook wel eens ruzie! Dan valt de een of de ander uit, compleet met grommen en blazen. Maar daarna is het weer over!
Waren alle ruzies maar zo makkelijk op te lossen!.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2e keukenkastje ook geboend, tjonge, een hele dag bezig met 2 kastjes uitboenen en alles om dat te ontvluchten, voor mijn gevoel ben ik al maanden bezig om mijn huiskamer op te ruimen en schoon te maken en het lukt maar niet echt.. steeds een stukje, en dan neem ik me voor om even een pauze te nemen en weer verder te gaan, maar zo'n pauze duurt soms dagen.... Het is nog steeds geen feest hier en ik zal dat toch zelf moeten maken. Ik voel me vaak eenzaam als ik alleen ben maar als er iemand langs komt voel ik me ongemakkelijk, Werken leidt af al heb ik daar ook niet meer echt de lol in die ik voorheen had. Dit alles is geen reden om te drinken gelukkig maar ik ben er niet blij mee. Ik sprankel niet echt meer, voel me een zuchtende klagende zeurpiet en trek me steeds meer terug. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet en zou wel weer eens gewoon wat meer rust en tevredenheid willen voelen, maar misschien wil ik te veel.

zo, dat was even mijn klaagzang.. moest ik effe kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas, ik begrijp hoe jij je voelt.
Kom er ook maar niet toe en dat ook maakt mij neerslachtig.
Toch is actie het toverwoord en neem ik die ook regelmatig.
Heb me ertoe gezet om mo de wekker te zetten op 09.00 en 3 aktie punten te ondernemen.
Soms lukt het een week niet maar zet me wel op scherp.
Hoop dat het je ook helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden, ik ga het hondebeest even uitlaten en naar mijn bedje!
Bedankt voor het gezelschap!

Enne.....ik ben nog steeds droog!~Zou ik de knop weer hebben gevonden? In ieder geval voelt het goed nu, ik ben er ook niet de hele dag mee bezig...
Voorheen was ik nogal aan het "droogdrinken", dat heb ik nu niet!
Nou ja, morgen drink ik weer niet!

En mocht Spud meelezen: meid, meld je weer aan! Ik mis je op het forum!

Verder iedereen mooie dromen gewenst!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de andere kant, waarom zou je je
niet zo mogen voelen. Het is niet leuk.
Maar het hoort er ook bij. Bovendien zijn dit
vaak ook van die maanden om ff weer de tijd
te nemen voor jezelf. Ik denk dat het vanzelf wel weer
komt als je niet zo erg móet van jezelf. Dat huis kan in de
lente ook nog wel. Gelijk alles uitsoppen.. Kleine stapjes!
Het hier komen schrijven wil ook doodgewoon nog wel eens helpen.
Tapas, maak je niet teveel zorgen. Je wacht op de uitslag van het onderzoek.
Dat lijkt me heel spannend. Je weet uberhaupt niet of en welk traject je in
wilt. Misschien ben je gewoon ff moe van alles joh! Traject en therapie moe.

Laat maar even. Het komt wel weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wekker hoef ik niet meer te zetten nu ik mijn pammetjes aan het afbouwen ben, ik slaap verder goed hoor, maar ben wel wat vroeger wakker en droom wat meer.
speelt denk ik ook wel mee dat ik dinsdag gesprek heb bij PsyQ en niet zo goed weet wat daarop gaat volgen. Ga ik de molen weer in of niet? wil ik dat wel of niet?
en misschien wel de belangrijkste vraag: wat wil ik met mijn leven? accepteren dat dit het is of nieuwe uitdagingen aan gaan, of oude uitdagingen op een constructievere manier aan gaan.

Ik verdenk toch een beginnetje van de overgang hoor! of een soort midlifecrisis.

Het is niet zozeer dat ik zoveel tegelijk doe want eigenlijk doe ik niet zo heel veel momenteel, 12 tot 14 uur vrijwilligerswerk en gemiddeld 1 vergadering in de week voor de buurt. De rest breng ik thuis door voor de TV of achter de pc

Marjo, rennen doe ik nog wel maar mijn kuiten willen niet zo goed mee, dus maximaal 2x per week, zodat dat steeds kan herstellen, als ik wat af zou vallen zou ik lekkerder lopen en daar heb ik dus weer een knelpuntje.

mopperdemopper... ach, het komt ook wel weer goed en er komt vast iets heel moois uit voort uiteindelijk, maar de weg vind ik maar lastig op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...