slofje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 wat ook belangrijk is, is dat ik alcohol de baas ben, al geruime tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 quote: Originally posted by: womanIk ga straks weer mijn wekelijkse vrijdagavond film kijken op nederland twee. Vanavond had ik twee huismuizen op visite die hondsbrutaal over mn aanrecht liepen op zoek naar eten. Terwijl ik en de hond in de keuken zaten !!! Zat er over te denken om ze te vangen en ver weg buiten te zetten. Maar ja als ze misschien kleine babyhuismuisjes hebben en dit zijn de papa en de mama op zoek naar eten....... Ik laat ze nog maar even, het moet niet te gek worden hoor, want volgens mij hebben ze ook aan het draadje van mijn mobiel oplader zitten knagen, ik kijk het nog even aan en anders gaan ze in een potje en laat ik ze vrij op het muizenveld hierachter. Ik zou ze maar zo snel mogelijk vangen en veel verder dan dan veldje vrijlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik zou de muizen houden en tam maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Slofje,Hoe staat het eigenlijk met jouw muis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Oei quote: Originally posted by: pippiAls je er 2 ziet heb je er al 20... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Haha quote: Originally posted by: MiekeIk zou de muizen houden en tam maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 hoi Pip, je kent me toch nog wel ik ben slofje en heb me hier ooit aangemeld, drink sinds 13september 2005 niet meer, heb enkele zeer kleine terugvalletjes gehad, waar ik ook heel veel van geleerd heb, was bijna 30 jaar getrouwd met een narcist, die ik ook al de baas ben inmiddels, 2 kids, 14 (bijna) en 21, ben in dezelfde kliniek opgenomen geweest als slush (weet hij nog niet) en ben dus bezig met eigen praktijkweet je het nu weer beetje?oh ja, ik woon in dezelfde prachtige stad als Corinne, we zijn bijna buurvrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Pippi,Je moet je Slofje toch wel herinneren! Ze was hier nog maar pas een week en toen kon ze mij al persoonlijk komen opvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Dat vind ik lief om te horen Pippi. Ik vond het heel moeilijk om iets te kopen, bang dat het weer mis zou gaan.Had de vorige keer ook al veel dingen gekocht en tja.Gelukkig gaat ze alles weer gebruiken en ze waren zooooo blij met de box.Meteen neergezet en stralende kopjes gezien. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hee Woman je wilt toch een eigen bedrijf? Muizenfokkerij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Mieke,Leuk cadeau van oma.En kleine kinderen worden groot. Mijn zoon was iets van 2,5 kg en dat vond ik al groot genoeg, dochter was 2,4 kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 muis, Corinne, waar heb je het over, had ik die dan, heb ik gewoon geblokt, toch werkte het echt goed door de beslissing te nemen dat ik niet meer bang voor muizen ben/was, anders heb je echt geen leven meer hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiOh ja, dat geval. Tuurlijk ken ik je nog meid, en gaaf voor je hoor! Ben jaloers. Well done. Ik ga slapen en kruip tegen mijn zoon aan. Als ie stil ligt, niet snurkt, snuift of tandenknarst mag ie blijven. Trusten. Heb je zo een lawaaioverlast veroorzakende zoon?Slaap lekker! Volgens mij word je wakker van jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Truste Pippi en bedankt voor je steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ja, Slofje, ik vond het zo mooi dat die muizenangstknop zo ineens omging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Welke angst willen we nog meer overwinnen? Ik zit te denken waar ik allemaal nog bang voor ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 mieke, wat zal jij een mooie/lieve/goede oma worden/zijn, nog een maandje, spannend!pip, wat zal jij lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Goedenavond, dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hoi, Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Vooral een verwen oma Slofke. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Nah, Trees ik zat net aan je te denken. Das raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Leuk, Mieke dat je oma wordt! Ik ben het vorig jaar april voor 't eerst geworden, en pas nu één dag per week op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Mieke, dat is niet raar, dat is mooi, soortement telepathie...Trees, ik denk ook vaak aan je, gek he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Dat zou ik ook wel willen Trees en ben al plannetjes aan het maken.Het is de 2e keer dat ik oma word. Eerste kindje is na 4 dagen overleden helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Trees,En kan je hond ook opschieten met die kleine man?Ik wil voorlopig nog geen oma worden en dat zit er voorlopig ook niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden