safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 oh gezellig Albert nou dan hebben we nog wel even de tijd.Kan Marjo zo ook nog even meekletsen?
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Saf als je toch wakker wakker blijft... Wil ik nog wel een nieuwe variant van thee punche.
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik kan over niks anders meer lullen dan dat huisje.....Zie het steeds voor me.....Een èchte keuken!En een BAD!! Kan ik lekker Dode Zeezoutbaden nemen ter ontgiftiging! En met mooi weer lekker de bovenste helft van de voordeur open!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: tapasNou, hier komt er geen zinnig woord meer uit hoor Saf, ik ben nog steeds in een soort waas en echt helemaal gesloopt. Ik zet Marjo zo wel aan de computer, die heeft volgens mij nog energie voor 10. Mag zij het stokje overnemen Ach Tapas gewoon af en toe een smiley is al genoegje spreid hier elke dag al zoveel mooie inzichtenen ja SIHV (spring in het veld) zal wel nog stuiteren van alle vrijheid daar in HaarlemPYJAMA PARTY MARJO!!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik wil ook een bad, mijn laatste was in mijn huis in Schotland en dat was in 2005:angry:
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: AlbertRemmoik moest gauw kiezen ik leek als twee druppels water ja , en vier weken geleden dachten wij nog wel dat jij ..................als ik daar op terug kijk krijg ik nog het schaamrood op mijn kaken . nooit gedacht cross my heart
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Kan Tapas zo wel slapen met de SIHV in huis??
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Moet ze misschien wel eerst het uitknopje vinden van de SIHV;)
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Of Har moet nog langskomen met het hamertje:P
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiIk wil ook een bad, mijn laatste was in mijn huis in Schotland en dat was in 2005:angry: Bij mij toen ik nog bij mijn ouders woonde. Da's nog langer geleden. En daar had ik dus geen privacy.....
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Jij mag dan bij mij in bad hoor, Safi
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Geeft niet hoor Fish, tuintje? hoeveel slaapkamers? benedenverdieping en bovenverdieping? schuurtje of garage? alleenstaand of rij of tweeondereenkap? voorkant op noord,zuid,oost,of west?
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Fijn FF dan moet ik zeker helemaal naar de andere kant van het land??Mensen er is een jarigeVISJE!!!! De allerbeste wensen en ik hoop dat je nog steeds droog staat!!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Nou dat duurd even Albert tot de moderator wakker is en zijn berichtjes zietDus er kan nog van alles gebeuren maar negeren werkt het bestniet voeden dat monster
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoGeeft niet hoor Fish, tuintje? hoeveel slaapkamers? benedenverdieping en bovenverdieping? schuurtje of garage? alleenstaand of rij of tweeondereenkap? voorkant op noord,zuid,oost,of west? Het zijn 2 kamers die gescheiden waren door schuifdeuren denk ik. Kamer en-suite.Je kan daar een gordijn maken, kan je dichtdoen als je gaat slapen.In de woonkamer zijn 3 ramen.Er is inderdaad een voorraadkast.Het is dus alleen beneden, echt voor 1 persoon.Het is meer dan ik nu heb, heb nu 1 kamer met een klein keukenhoekje.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: AlbertRemmohoe snel is zo`n ban? naar alle waarschijnlijkheid kan hij morgen niet meer inloggen . Hoop ik maar dan
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoik moest gauw kiezen ik leek als twee druppels water Maar je hebt al veel weken eerder bewezen dat je niet overeen kwam. Past deze rol echt bij jou, de persoon in kwestie had echtwel een ander icoon. Jij bent albert, en als mensen jou gezicht aannemen wil dat niet zeggen dat ze hetzelfde zijn dan jij.
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Welterusten Corinne en niet naar die Gremlin luisteren die hier op het forum heerst.Die mep je allang van je af toch!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden