Houtje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 ik zie nu je posting aan Corinne: Geer, ROT OP.Ik kom voor Corinne op. Ik heb alle postings doorgestuurd naar de moderator. Corinne, ga uitloggen, dit is allemaal onzin. Trek het je niet aan.Ik ben er ook vandoor. Ga Weg Geer je verpest het hele forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Hé mensen! Nu spreek ik uit eigen ervaring. De hap gewoon negeren hoor. Hebben jullie ook met mij gedaan en dat helpt wel hoor. Dan kom je tot je positieven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Hoi Spud ik weet niet waar je het over hebt ik heb het niet gelezen sorryhoor je nog wel eens wat van Pat? ik heb haar al een poos niet meer gesproken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Er zijn twee dingen die spelen met de Huurtoeslag, ze kunnen controleren of je inderdaad niet te groot woont voor je schoenmaat (leefsituatie en inkomen), en de andere is of de verhuurder niet een te hoog bedrag vraagt. Beide dingen kunnen ze gaan toetsen, als er verdenkingen zijn. Hoevaak dat gebeurd wilde ze door de telefoon niet vertellen. Maar ook al is het risico maar klein, verhuurders zitten er niet op te wachten, die willen GELD HEBBEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Maar ik blijf nog hoop houden op het huisje hoor!Lijkt me zo gaaf om het helemaal in te richten!En lekker koken in een èchte keuken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Welterusten, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Welterusten HoutjeWe weten allemaal wel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Kirky;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 :D:D Ja ! Albertremmo laatst nog een cd gedownload!Ik kan het niet laten... Maar moet er wel bij zeggen dat ik nu alles heb van de Abba gasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Het huis zit op een hoek, met een afgesneden hoek. Daar aan de buitenkant zijn wat tegels, bij wijze van 'voortuintje". Daar stond eerst een tuinbank, die is nu weg, maar ik heb stoeltjes en bloembakken. En veilingkistjes. Je kan het dus erg gezellig maken daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Truste Houtje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Je ziet 'm niet maar m'n laatste grijns betekend een nummer. Sinds wanneer heb jij een rol als avatar Albertremmo? Nog een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Dat kan niet Spud ik kan je zo iets sturen wat je nog niet hebt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 negeren!haha, ik heb Marjo mooi op pad gestuurd met Tapas, hoef ik lekker de deur niet uit.tja je moet wel werken voor je slaapplek he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Klinkt als een erg leuk huisje FF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 sinds een half uur? Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Oh fijn slaapt ze bij jouw, wat gezellig.He ik wou dat ik erbij was konden we de nacht doorkletsen met zijn drietjes, sober op adrenaline van vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Ik heb drie kopen koffie gehad na 2 weken niets dus ik doe voorlopig nog geen oog dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Safi ik blijf de hele nacht wel met je kletsen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Waarom heb jij die paperrol dan genomen AlbertRemmo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: safidepafiKlinkt als een erg leuk huisje FF Ja, ik vind het ook erg leuk! nu moet de verhuurder míj nog leuk vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Nou, hier komt er geen zinnig woord meer uit hoor Saf, ik ben nog steeds in een soort waas en echt helemaal gesloopt. Ik zet Marjo zo wel aan de computer, die heeft volgens mij nog energie voor 10. Mag zij het stokje overnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: SpudWaarom heb jij die paperrol dan genomen AlbertRemmo? Om niet voor iemand anders aangezien te worden, Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 Fish waar zijn je charmes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2009 ik moest gauw kiezen ik leek als twee druppels water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden