Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Je mag niet radenJij bent bevooroordeeld...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 dit is ook geen the lau maar t`paulijkt op elkaarwat is the lau Safi?
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 eens kijken of Tapas nog wat te snaaien heeft in die grote koelkast van d'r...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd door de moderator) Nou om eerlijk te zijn ben ik wel klaar voor om jou te ontmoeten. Moet jij alleen alleen sterk voor genoeg voor zijn. Ik bedoel, je krijgt alles terug wat nega was.
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Bedoelde inderdaad The Lau Pip zie nu pas dat ik een foutje maakte, ach ja het mens wordt oudgeef mij maar The WaterboysHebben mooie tekstenONE SWEET STEP AT A TIMEThe mountain sure is steepand the road beneath my feetis the toughest thing I have ever climbedBut I know I will succeedI will find all the strength I needif I take it one sweet step at a timeJust one sweet step at a timeOne sweet step at a timeIt's-a gonna be a mighty long way stillbut I'll make it, yes I willOne sweet step at a time
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Moet je Marjo vragen Albert die is er gek opik ken het niet echt.
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Waterboys. Ook mooi.Andere fase. The mijn grote inspirator van het leven!
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 The lau, zanger/schrijverVoorheen frontman van The Scene
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Hahahahaha ik heb me weer laten verleiden om het de vogels te voeren. Tja ik hou gewoon van dieren.
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 marieke waar dan ga ik wel effe met je mee.
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: SpudHahahahaha ik heb me weer laten verleiden om het de vogels te voeren. Tja ik hou gewoon van dieren. Dieren wel Beesten niet
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Pip die is ook mooi of Bigger Picture die heeft me echt door mijn verslaving heen geholpen toen ik in Spanje zat
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Marieke, ik zou het niet doen.Het is niet beter daar. Daar is het niet.
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 En deze terwijl ik niet in God geloof had ik er erg veel steun aan, ook van The waterboysWHAT DO YOU WANT ME TO DO ?I've tried to do things my own wayand I've tried to do what people sayand I'm going nowhere fastand I'm turning to you at lastWhat do you want me to do ?What do you want me to do ?What do you want me to do Lord ?I can see the lights of homebut I can't get there on my ownI can see the landing slipbut I need you to steer my shipWhat do you want me to do ?What do you want me to do ?What do you want me to do Lord ?I've been a fool and I've been a clownI let the enemy turn me aroundI've wasted love and I've wasted timeI've been proud and I've been blindI've got a lot of things to changea whole man to re-arrangebut if you'll show me howI'll begin right nowWhat do you want me to do ?What do you want me to do ?What do you want me to do Lord ?What do you want me to do Lord ?I'm listening...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Volgens mij bestaat the scene offcieel niet meerdacht ik dan he..
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 AR, je hebt een pb'tje
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 Jongens, ik ga mijn kooi in.Hou het netjes hier.....Tot morgen!
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: marieke44Nou, laat mij maar in mijn waarde. Tevel heb ik niet op, maar...ach ik weet het niet, ik ga toch nog even naar de kroeg.... Tja, ik heb zelf ook aan de borrel gezeten. Maar toch vraag ik me af of je daar zo wijs aan doet. Ik bedoel later heb je er meestal spijt van...
safidepafi Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiEcho & the bunnyman was in die tijd ook goed, Nog een concert van meegemaakt. Ach nostalgie. :):):):):) Good old times.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden