AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Marjo en ik weet dat ik naar jou moet luisteren;)
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Marjo om 6.20 uur en ik had gistren al een pan met soep gemaakt.Man en hond stonden me op te wachten bij de bus, hadden me gemist:heart:Hoe was het theater??En the Big City??Wat tof dat je bij Tapas slaapt, dat wilde ik al zo lang!!Maar durfde het niet te vragen:$, volgende keer wil ik mee hoor!Als Tapas het aan durft.
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 En nog bedankt voor de rit in je tomaat
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Originally posted by: Gigi74(quote verwijderd door de moderator) Eigenlijk had ik over het compliment heen gekeken, ik ben blijkblaar ubermens. Kan iemand mij uitleggen wat dat is.
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 dat je vér boven bepaalde mensen uitstijgt zodanig dat ze niet eens in de schaduw van je pink kunnen schitteren
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Nou dat zijn wij Spud, mensen met inzicht en empathie en vriendelijkheid en warmtedie netjes kunnen vragen en delen en luisteren en als we ruzie hebbendan praten we het uitmokken een paar dagen als we de spiegel niet leuk vinden die ons wordt voorgehouden en dan gaan we verder met de les
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Tapas heeft een druk hoofd en is nu uitgeteld!Het is hier erg warm en goed.De reis door het wilde westen verliep vlekkeloos op een bijna klein schoonheidsfoutje na.Fijn dat je zo gemist werd Saf. Das goed thuiskomen.Morgen heb ik nog een leuke afspraak staan.Het theater was erg leuk. ikheb me prima vermaakt.Mooi stuk, jeugdtheater. Goed gespeeld.Ik was onder de indruk. maar dat ben ik de godganse dag eigenlijk!Pwieuwwww
Gast Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Hé deze storing heeft toch ook voordeel bedenk ik me nu. Als dit niet gebeurd was hadden AlbertRemmo en ik onze twijfels naar elkaar nooit uitsproken. Aan elk nadeel zit dus echt wel een voordeel
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goed gevoel hè en blijven genietenlaat het maar als een film aan je voorbij gaan als je straks in bed ligten dan The Pau in je orenmen wat wil je nog meer??
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Wat zul je straks slapen Marjo met al die indrukken:)
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Komt wel een keer Safi, toch handig met meerdere Computers in huis, kan ik ook nog forummen Maar ik ga slapen want mijnKaarsje gaat inmiddels aardig uitWeltrusten en een rustige nacht toegewenst Tot morgen!!!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Trusten Tapas en wij hebben nog zeeen van tijd:heart:
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Pip mooi dat ze veilig thuis isjakkes een ambulance??kan me voorstellend at het wennen is loslaten als moeder vooral van een dochtermijn moeder was daar heel goed in gelukkig, had altijd vertrouwen in me zelfs toen het slecht met me gingen ze had gelijk
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik weet nog wat ze zei als ik twijfelde over het leven.je bent mijn dochter en je loopt niet in 7 sloten tegelijkdat vond ik altijd een zalige geruststellende gedachte
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 is jouw kaarsje nog niet uit? getikt?
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 of ik slaap heerlijkOf ik slaap nietOok goed!Pip, fijn dat je je puber het zo goed heeft gehad!met jou ook alles goed?Onruststoker tijdens bloedserieuze vergaderingen..
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 quote: Onruststoker tijdens bloedserieuze vergaderingen. schiet gelijk weer in de lachmaar Kaia had je tuk toch of niet Pip??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden