Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik zie nu je posting aan Corinne: Geer, ROT OP.

Ik kom voor Corinne op. Ik heb alle postings doorgestuurd naar de moderator. Corinne, ga uitloggen, dit is allemaal onzin. Trek het je niet aan.

Ik ben er ook vandoor.

Ga Weg Geer je verpest het hele forum.

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hé mensen! Nu spreek ik uit eigen ervaring. De hap gewoon negeren hoor. Hebben jullie ook met mij gedaan en dat helpt wel hoor. ;) Dan kom je tot je positieven. ;)

Geplaatst

Er zijn twee dingen die spelen met de Huurtoeslag, ze kunnen controleren of je inderdaad niet te groot woont voor je schoenmaat (leefsituatie en inkomen), en de andere is of de verhuurder niet een te hoog bedrag vraagt.
Beide dingen kunnen ze gaan toetsen, als er verdenkingen zijn. Hoevaak dat gebeurd wilde ze door de telefoon niet vertellen.
Maar ook al is het risico maar klein, verhuurders zitten er niet op te wachten, die willen GELD HEBBEN!

Geplaatst
:D:D:D Ja ! Albertremmo laatst nog een cd gedownload!
Ik kan het niet laten... Maar moet er wel bij zeggen dat ik nu alles heb van de Abba gasten. ;)

:D
Geplaatst

Het huis zit op een hoek, met een afgesneden hoek. Daar aan de buitenkant zijn wat tegels, bij wijze van 'voortuintje". Daar stond eerst een tuinbank, die is nu weg, maar ik heb stoeltjes en bloembakken. En veilingkistjes. Je kan het dus erg gezellig maken daar!

Geplaatst

Nou, hier komt er geen zinnig woord meer uit hoor Saf, ik ben nog steeds in een soort waas en echt helemaal gesloopt.
Ik zet Marjo zo wel aan de computer, die heeft volgens mij nog energie voor 10. Mag zij het stokje overnemen ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...