silke Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Zaterdag was ik hier voor het eerst en ik zou de eerste laten staan, het werden er 3. Met verbazing zag ik de volgende ochtend dat er nog een halve fles whisky op de tafel stond want normaal gesproken drinken ik en mijn man een fles per dag. Ik werd ook iets fitter wakker ondanks dat ik de gebruikelijke 2-3 uur wakker ben s'nachts en pas s'morgens kan slapen. Ik dacht bij mezelf, kom Silke, ga douchen pak je motor en ga even lekker uitwaaien...niet dus...kreeg vreselijk buikkrampen, echt zo erg dat ik het uitgilde, dacht dat ik gek werd dus gauw naar de dokterswacht. Ik had een maag-darm infectie, medicijnnen mee en op de bank gaan liggen. S'avonds was ik alweer redelijk fit maar eten wou ik niet, wel een borrel alleen dronk ik er maar 3 terwijl dit toch echter zeker 8 op een avond waren. Nu vanavond ook volhouden en morgen en overmorgen en en en dan helemaal niets meer ... en ja ook ik heb zin in de lente en ga ook even zaadjes shoppen én vitamine B1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Silke,Dan wens ik je veel beterschap. Borrels zijn ook niet goed voor magen en darmen. Misschien is het beter om van het ziek zijn gebruik te maken om meteen met de drank te stoppen. De medicijnen combineren vast ook niet met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silke Geplaatst 2 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 Dankje en ik moet je zeggen heb er ook niet echt behoefde aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2009 quote: Originally posted by: silkeDankje en ik moet je zeggen heb er ook niet echt behoefde aan Dat kan ik me heel goed voorstellen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden