Zeeuw Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Geplaatst 1 maart 2009 Corinne heel veel succes met je stop besluit.ik zie je op ikstop.nlgroetjes
CPAS Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Geplaatst 1 maart 2009 Dank je wel, Zeeuw, Ik ben er al een aantal dagen aan het schrijven. Ik heb daar dezelfde forumnaam.
CPAS Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Geplaatst 1 maart 2009 En ben je nog steeds de permanente bob voor je maten?
Zeeuw Geplaatst 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 1 maart 2009 Je hebt een heel goed geheugen ,dat valt me wel op.inderdaad mag ik nog bobpen ik heb op je welkomst berichtje gereageert en had je niet herkent zonder je blauwe rugzakje !Heb inderdaad een zwaar gevecht gewonnen.
CPAS Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Geplaatst 1 maart 2009 Bingo, Zeeuw, ik weet het nu. 't Zijn wel heel kleine lettertjes die je gebruikte. Misschien moet ik voor daar ook maar een rugzakje zoeken. Ik had een Pinoccio die naar zijn handen keek, maar die link bestaat niet meer. Morgen eerst werken, dan koor, daarna de rookpoli en 's avonds weer koor en vanaf dinsdag behalve alcoholvrij ook rookvrij. Dan mag ik van mezelf een nieuwe avatar en een mooie ticker uitzoeken.
CPAS Geplaatst 2 maart 2009 Rapport Geplaatst 2 maart 2009 Zie ik nu al scheel vanwege een nicotinetekort???? Ach, nee, 't is een scheeltje.Tnx, Marjo!
Zeeuw Geplaatst 3 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2009 Succes Corinne ,heb je je tasje rookgerei al geruimd?Laat er een beetje water op lopen ,dan kan je niet teruggraaien.Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden