crazydiamond Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 Ben nieuw hier, allemaal nog een beetje vreemd...20 jaar stevig ingenomen, het is nu klaar voordat ik me de afgrond in zuip.Is stoppen moeilijk? hoe reageert je omgeving dat je opeens niet meer "gezellig" een biertje drinkt? allemaal stof tot nadenken, ben hier best angstig voor.Floyd-fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 Hoi Crazyd.We hebben per dag een draadje waar we met zn allen praten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 Hey Syd Welkom, er zitten hier nog wel meer Floyd-fans dus da's alleen maar leuk.En stoppen? Dat doe je lekker egoïstisch voor jezelf, niet voor je omgeving.Stoppen is ook helemaal niet moeilijk, het volhouden, dat is soms lastig.Ik zat er ook zo doorheen voordat ik stopte, blijkbaar zoekt een alkie toch steeds de grenzen op.Maar inmiddels sta ik al een aardig tijdje 100% droog en ik hoef echt niet meer terug.Gewoon een besluit nemen en daar aan vast houden. Beste besluit wat ik ooit genomen heb.Shine on... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden