Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Goedenavond!Soothe, schuif eens wat Jip&Janneke bocht deze kant uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 ... En wat te snaaien!Fish pfieuw! Gelukkig!Tapas&Stien: Wow!Woman:Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 truste Woman:lips:, goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Stormpje moet even uitrazen...Morgen lekker werken, maar weer eens hardlopen misschien.De afbouw vlot. Ik voel mezelf weer.Wel weer even wennen. Over leeftijd gesproken, kon vandaag eindelijkbedenken dat ik NOG MAAR 40 ben. Draai het om. Komt dichter in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Wordt ik als het voorjaar vlot weer 14 Gnagna, wat zal ik eens uitspoken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 nou Marjo ik zal het maar niet omdraaien want dan kan ik niet uitspoken maar spoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 even welterusten zeggen.Ik kan terug kijken op een paar drukke maar geslaagde dagen.veel werk verzet.Op de ambtenarij na, verbazing wekkend.Stel dezelfde vraag aan drie mensen en je krijgt drie verschillende antwoorden.Iemand wist mij zelfs te vertellen dat een formulier wat ik nodig had wettelijk was verplicht welk antwoord bij navraag gewoon uit de duim was gezogen.Op een ander gemeentehuis was ik de enige klant.Men was zolang bezig met mijn gevraagde document, dat ik in die tijd het ochtend blad heb uitgelezen.Uittreksel uit het geboorteregister.Waar ik dat voor nodig had.?Ik ben al zo oud, ze geloven me anders niet dat ik ooit eens geboren ben , zeg ik.Verkeerde antwoord.Na uitleg begrepen dat er voor verschillende doeleinden aparte formulieren worden gebruikt.Nu weer terug naar Belgie om een bewijs van ongehuwd te zijn geweest voor de a.s bruid te halen en dan weer terug naar Winterswijk, afspraak maken om officieel in te schrijven.Soms is het even tandenknarsen, maar aan alles komt een eind.Eind goed, al goed.Ik besef verdomd goed dat ik met een slok op nooit had kunnen klaar stomen wat ik nu zonder drank in twee dagen heb verwerkt.Ik ben een tevreden mens.Even weer de roes, maar nu die van het geluk.Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ja ja Rudy je gaat heel erg goed maar je kunt het ook overdrijven om het zo vaak neer te zetten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ik kon een half uur lang niet meer inloggen hier hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Nou ja zeg, je zou bijna denken dat ik aandacht te kort kom.Komt door de verbinding.Ik kan Uw bericht niet versturen er is geen verbinding zegt de pc.Ook al in de war.Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 truste Rudy en ik ben blij voor je hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 ik ga ook maar slapen en doe het licht wel uit:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ok welterusten:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hallo is hier nog iemand wakker??Ik wilde even melden dat dag 4 erop zit en ik nuchter mijn bed in ga, ook wat de wiet betreft.Het boeit me niet.De tandarts was een belevenis uit een martelkamer van de tweede wereldoorlog.Mijn brug was aan 1 kant los maar de andere kant moer vast.Na een tijdje werd besloten om hem dan maar los te slagen met de achterkant van een tangetje.De eerste tien tikken kon ik het nog uithoudende volgende vijf begon ik bekken te trekken en de 5 daarna er geluiden bij te maken.Doet het zeer vroeg te tandarts??Nou nee niet echt want die tand is niet echt maar mijn lichaam reageer fysiek op het feit dat je met een tang probeert een tand eruit te slagen.Na nog 5 tikken vertikte mijn lichaam en geest om nog langer deze foltering mee te maken waarbij een tandarts met al haar kracht probeert een tand los te slagen.Ik begon me onder haar handen uit te wurmen en langzamerhand van de stoel te glijden om weg te komen.Na 5 minuten pauze liet ik haar nog 1 keer toe en lukte het na 3 slagen.Toen kon ze het cement waarmee de brug vast zat niet weg krijgen en moesten mijn tanden gezandstraald worden, zodat de nieuwe brug weer past.Een gek rubber lapje voor en op naar de zandstraal machine waar de assistente al klaar staat met een stofzuiger. Natuurlijk kwam het zand door de kleinste kiertjes van het rubber toch in mijn mond dus terwijl de tandarts roept dat ik mijn mond verder open moet doen, wilde mijn lichaam en mijn tong alleen maar zorgen dat er geen zand meer binnen kwam.Het is de meest bizarre ervaring geweest die ik ooit heb meegemaakt, maar we hebben het weer overleeft.Ik kan er achteraf wel om lachen.Als mijn brug straks maar mooi is want deze was qua kleur niet perfect.En dat wordt straks mooier hoop ik.Maar ik heb de regie zelf in de hand met de tandtechnikus..dus het moet goed komen.Ik ben niet bijgelezen..was natuurlijk weer aan het schilderen ..met waterverf, mijn lerares had me een goeie waterverf kwast kado gedaan en dat verft toch echt zo veel beter...heerlijk!Ik hoop dat het hier een beetje goed gaat.Pip:heart:typvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik wil nog even een toespraak houden: :light::light::light::light::light::light:Kaia en Soothe 16 MAANDEN!!!!! WOW!!!!!!!:light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Vie het enige wat meer wordt als je het deelt is geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 vooruit nu ik toch bezig ben op dit late uur:Gem 22 maanden!! enikkus 21 maanden!! nog zo'n top prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 puf puf maar deze kanjer kan ik toch echt niet negeren:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:STIENtje 27 maanden al weer?!!!!Je bent een super sterke vrouw die van zichzelf houd!:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 En voor iedere andere lieverd die hard zijn.haar best doet tegen de drankeen slinger om te delen:camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Nou Saf, ik kon niet slapenDan maar een feestje bouwen?Blèèèèhhhh!!!!Wat een horrorverhaal!!!!!Ik zie je al uit die stoel wurmenIk had terug geslagen, Kadeng!Nou ja, als het maar mooi wordt, huh!Rudy, Rudy... Druk baasje! Mooi om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden