An Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Hoi AR alweer gewerkt vandaag, moet je dat niet eens wat minder gaan doen?Ik bedoel, je kan toch niet altijd en eeuwig werken, ik zou het niet volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik merk ook in de afgelopen 8 weken dat er toch best wel mensen zich aanmelden hier, die je zou willen steunen maar die nog niet eens een woord hebben gerept en je ziet ze al niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 quote: Originally posted by: AnHoi AR alweer gewerkt vandaag, moet je dat niet eens wat minder gaan doen? Ik bedoel, je kan toch niet altijd en eeuwig werken, ik zou het niet volhouden. Nee An, die horeca hou ik wel vol hoor, blijf ik gezellig vinden en kan er mijn ei in kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 An,Het kan ook zijn dat als iemand niet reageert op b.v. helpende gedachten die iemand je geeft, dat die persoon het wel degelijk leest en opslaat om er misschien later ook wel wat mee te doen.Je ziet, ik reageer nu ook pas op die helpende gedachten naar Joy toe.Moest het gisteren even laten bezinken.Dus ik denk dat je zulke dingen nooit voor niets schrijft.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Heb alleen maar de weet ik veel, hoor vanalles en voel me zweverig. Ja drink nu veel water, erg veel zelfs wat de helft verdwijnt over mijn schouder, beetje de coordinatie ook kwijt geloof ik. Morgen lach ik er om maar nu eerst hier door. Met tramadol meer lol maar had liever een wijntje gehad als het dan toch zo moet. Nu maar hopen dat ik morgen geen kater heb want wat kan dat raar uitpakken hoor. Had echt niks in de gaten tot het mis ging en ik besefte zware pijnstillers te slikken en geen tikje alco kan hebben dus. Hoop echt dat het een waarschuwing is voor allemaal en zoek beslist niet de aandacht maar vind dat dit ons toch alert moet houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Tjee Druppeltje,Misschien moet je maar vroeg naar bed gaan, en hersteld je lichaam zich dan wat sneller.Wel rot voor je.Goed ook dat je hiervoor waarschuwt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Druppeltje ik weet dat je nu niet de aandacht zoekt, maar je hebt hem wel en ik leef met je mee, ik vind het erg voor je ook al moet ik lachen zoals je schrijft, veel water;)Misschien kun je ook nog wat eten? iets vastigs of zo? en een gewaarschuwd mens telt voor twee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Nee ook niets meer van Shir gelezen (tenzij ik alles mis nu). Vind het altijd wel jammer als je een noodkreet leest, probeert te steunen en dan niet meer weet hoe het gaat. Maja zo schijnt het meestal te gaan is mijn ervaring.Hoop echt dat het haar goed gaat en paps terug is hoe dan ook.Kom straks wel terug want denk nu onder invloed te schrijven en dat mag/wil ik niet maar weet het niet anders te noemen. Die was raak in elk geval, weet niet eens hoe ik met Banjo thuis ben gekomen hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Drup, En ja als het te ernstig word zoals Kirky zegt even bellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Nee Drup voor ons schrijf je niet onder invloed hoor `t is allemaal duidelijk te lezen zonder fouten zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Pippi toch lekker voor je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Gaat wel, geen arts nodig (kan ze ook niet meer zien).Ja die kennis wist wel van de tramadol maar ze was jarig en de toko zat vol bezoek, wie denkt er dan aan? Ik zelf ook niet dus ik had wijzer moeten wezen, tis mijn verantwoording.Nee zal er niet dood aan gaan maar moet ff als een deurklink verder. alhoewel ik inmiddels nog maar 2 hondjes zie hahahGelijk met die bijsluiter maar men vergeet dat ik maar een popje ben van 46 kilo dus niet veel kan hebben.Dank voor het medeleven. Voor jullie een waarschuwing en ik moet niet meer zo stom zijn dus ook voor mij een tik.Nu blafje uitlaten en een frisse neus halen. Buuf gebeld om mee te lopen want de straten zien er nog raar uit. beetje van die ondersteboven bomen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Drup ben blij dat ik je weer even lees hoor, zat hier gewoon met de zenuwen, doe rustig aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 hehe, ik kom ook weer even aanwaaien, duik zo mijn bed in om bij te slapen van vannacht, moet morgen om 7 uur op, om 8 uur komt de timmerman om een raam te vervangen en om half 9 moet ik de deur uit naar de psychiater en dat vind ik enorm spannend.Vandaag veel gedaan, een website ge-update en het wijkkrantje in elkaar gezet.. en uiteindelijk ook nog mijn huis opgeruimd, gezogen en gedweild. Nu nog de hond uitlaten en daarna vooral de kat weer binnen latenen dan duik ik mijn nestje inPip, een bos bloemen voor je deur, je bent wel een bofferd hoor!!ik ga een een rondje hond doen, tot zo nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Lieve mensen welterusten allemaal,En Drup, kijk je uit buiten.Goed dat de buurvrouw even mee looptFijne avond nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 truste Rapilos:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik ga ook naar bed, truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 weltrusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Ben vandaag weer bij mijn kleinzoon geweest. Alweer een week oud.Mooi,lief, knap kereltje. Lekker mee geknuffeld en komende week ga ik naar mijn dochter om ze een beetje te helpen.Mama en kindje verzorgen. Kijk er naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Truste voor diegenen die gaan slapen.Kirky, tel ze............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Fijn voor je Pip die rozen, romantisch hoor mooie rozen voor Pip. Houd ons wel op de hoogte hoor alleen wel wat overjarige bruidsmeisjes hier maar mag de pret niet bedreven.Griezels, had niet eens aan weer een TIA gedacht maar die heb ik niet en moet er ook niet meer aan denken..Nee niemand houd me in de gaten maar heb de 06 van de huisarts dus kan altijd bellen.Trusten voor wie gaat slapen. Banjo is ook uitgeweest en ik liep wat te zwammen en zwabberen met buuf aan de arm.Voor mij liever voorlopig geen kaasfondu mee hoewel ik liever de tramadol zou afschaffen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Hoi,Ik kom nog even bericht 12.090 plaatsen.Druppeltje,Niet bepaald een fijne ervaring voor je.Wat lees ik nou toch allemaal over veranderende schermen? Ik zie nog altijd dezelfde lay out als dik twee jaar geleden toen ik me op het forum aanmeldde. Ik ben nog geen enkele keer verloren gelopen.Vandaag is vrij rustig verlopen wat het niet roken betreft. Het valt me wel op dat ik nogal dikwijls in de weer ben met stoffer en blik en poetslapjes.Maar niet alles gaat zo goed. Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik zwaar ongesteld moet worden (sorry mannen). Onderbuik en onderrug die pijn doen, weeën, hoofdpijn, krampen in benen en armen, de hele reutemeteut. Zou het nog een stuiptrekking zijn van de overgang?Ik schrijf wel sorry aan de mannen, maar die hebben geen flauw benul van wat vrouwen elke maand moeten doorstaan.An, weer een dag!Ik ga maar eens opslomen. Kom straks nog eventjes piepen, maar wens iedereen alvast een goede nacht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Trotse oma Mieke, geniet maar lekker. Tis je gegunt hoor, lief zo'n klein babbietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Dank je Druppeltje, ik ben erg blij en trots. Ben er helemaal vol van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2009 Ja Corinne doe nog ff mee om op de 1900 te komen. Voel me al wat beter maar was vreselijk, leek wel helemaal geflipt. Was zo gek als een deur en besefte dat heel goed maar kon niets doen, leek wel een uittreding uit drupjes lijf. Zo van ik stond er bij en ik keek er naar. Zou dat een soort psychose geweest zijn? Naja ook weer meegemaakt maar geef mijn portie maar aan fikkie ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden