waterman Geplaatst 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst 4 april 2009 Hoi,Dit was mijn eerste dag dat ik eens heb gekeken bij Ditjes, Datjes & dagenraad.Ook mijn eerste dag bij ADB.Gaat er soms erg grof aan toe...... maar ja niemand is perfect.Ik ben zelf alweer heerlijk nuchter sinds mijn terugval 2 weken geleden... wil nu eens camprall gaan proberen om de terugval tegen te gaan.......De laatste terugval was al zo,n 6 maanden geleden ......op eigen kracht vooruit.Toch de verleiding niet kunnen weerstaan 1 wijntje ........... daarna 2 flessen wijn per dag en weer helemaal de kluts kwijt.......In elk geval.......aardig blijven tegen mensen.........want elk mens heeft al problemen genoeg.Ik ga nu maar eens lekker slapen en hoop mooie dromen te krijgen........__________________________________________________________________________________OEPS ik het dit eigenlijk willen toevoegen aan de discussie zaterdag 4 april........sorry nog ff wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden