CPAS Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Lieve mensen,Om 6.15 gaat hier de wekker en begin de vakantiepret (-stress, -ochtendhumeurtje).Ik zit tot en met 4 mei gebeiteld met 24-uurs-bewaking. Niet drinken en niet roken moet dan toch wel lukken. Maar laat ik daar maar niet te veel mijn gedachten over gaan. Berlijn is groot en er is veel te doen en te bekijken.Dus adios amigos! Ich gehe nach Berlin!Auf wiedersehen und -schreiben meine liebe Freunden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hee Lieve Corinne!Geniet er vooral van! Tsüsch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nu ga ik slapenHet is mooi geweestTot morgenWellicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Kan iemand mij naar bed dragen???Corinne: 17.00 uur tuut tuut tuut...... aufwiedersehen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja Pippi: ik heb iets met proppen. Alles mijn mond in proppen. Handen vol chips, noten, m@m 's , grote bigmac's, propperdeprop. Maar doe ik niet zo vaak hoor.Nu hop het bed in........... ik wilde dat ik erin lag.nou doeiiiiiiiiiiiiiiiii./ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik moet het met mezelf doenPrima!Ja joh... uitstellenNog één rokertjeUche.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Kannie slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Corinne,een heel fijne tijd in Berlijn!!!Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hup het bed in Albertina: en wat een belevenissen weer zeg !!!!! Wat een oelewappers lopen er rond op deze wereld. Nou dat was echt het laatste wat ik eruit heb gekregen.Dikke kus meissie, welterusten etc. hier nog een leuk cadeautje heb je nog wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Te druk int hoofd dus...Ja, logisch na zo'n dag.Hier: Warme melk met salie en honing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ha, gelukkig An.Dank je wel hoor.Ik zal het morgen uitpakken.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ach wat lief Marjo.Ik zit al aan een bakkie thee.Goed trouwens, je stap naar de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Jij bent ook lief hoor!Gewoon diep ademhalen Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Marjo,je kan eens googelen op de Vrijzinnige AA.Dezelfde stappen maar dan anders belicht qua God.Best wel de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Geef 'm van jetje pip!!!!Grrrrr!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Pip,de rijdende rechter?Tuurlijk kan je dit zelf aan.Kom op, je hebt voor hetere vuren gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Lieve meiden,ik ga het licht uit doen.Slaap lekker en mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden