Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Krijg je zeker van me...verheug me d'r al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Lieve mensen,Ik ga proberen te slapen,Welterusten voor diegene die ook gaan.De rest nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Weltruste! Hoop dat je een beetje kan slapen. Wanneer is de operatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hele grote stap voor kleine Marjo! Ik had vandaag een stuk geschreven aan Jip en zit steeds te twijfelen of ik het wel zal plaatsenAangezien er net al meer over is geschreven zet ik het toch maar neer. Mijn visie over hoe ik denk dat dat nou werkt:JipIk vind het bijna bewonderenswaardig hoe dat wat je hier doet in elkaar zit, ik probeer het te snappen maar makkelijk is het niet, misschien omdat ik het waarom niet begrijp... dat ligt waarschijnlijk aan mij.Wat ik zie of denk te zien:Je wilt volgens mij mensen een spiegel voorhouden en doorvragen, niks mis mee maar op de een of andere manier geef je die spiegel een kleur, een waardeoordeel en legt die kleur dan weer terug bij degene die je spiegelt. Als er dan terug gereageerd wordt op die kleur of waardeoordeel dan geef jij de letterlijke woorden weer terug zeg je dat het alleen maar de woorden van de ander zijn en leunt figuurlijk achterover met je armen in de lucht, ik doe niks, ik leg alleen maar terug wat je zelf zegt! In mijn ogen doe je dus iets anders dan je zegt te doen en roep je daarmee enorm veel weerstand op.Die weerstand lok je eerst uit door suggestieve opmerkingen die jezelf als objectief ziet en daarna leg je het bij de ander neer als deze zich persoonlijk aangevallen voelt.Ik zelf vind het nogal een ingewikkelde manier van met je medemens om gaan maar allicht zal het voor jou een functie hebben........alleen is die mij dus niet duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Slaap ze Rapilos en succes met je verdere behandeling FF the same. Jij voelt je ook niet lekker heb ik zijdelings vernomen....beterschap!Ik vind het wel welletjes voor vandaag, mijn eerste heuse forumdag sinds tijden. Doet me goed, heb jullie stiekum gemist :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja ik begrijp het weer, het gaat bij communicatie om de inhoud en de betrekking en daar loopt het vaak scheef.Als iemand het een zegt maar het ander bedoelt ontstaat er verwarring en is de communicatie niet zuiver.Ik denk ook wel dat wij daar misschien extra gevoelig voor zijn, ik wel tenminste, als iemand iets zegt maar er zit een ondertoon in moet ik vaak even checken of het klopt wat ik denk te horennavragen... en niet zelf invullen wat die ander misschien wel zou kunnen bedoelen.nouja, zo wordt je nog eens wijs op de late avond.Ik ga slapen, het was niet echt een fijne dag, teveel gedoe. Nog 1 ochtendje werken en dan weer 4 dagen vrij! joepie!Hoop dat het zonnetje zich dan ook weer gaat laten zien!!weltrusten allemaal! en morgen ga ik weer voor droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 oja ik ga niet weer voor droog omdat het vandaag nat was maar ik ga wéér voor een droge dag trusten !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tapas, laat maar. Volgens mij heeft ze een ban aan haar broek/rok...zou me niets verbazen. Van respect voor de ander was immers geen sprake. Achterover leunend alleen maar kritiek leveren getuigd niet van betrokkenheid of kwetsbaarheid. Voor haar was het zo klaar als een klontje....de ander doet het verkeerd.Enfin, boek dicht...Annie MG heeft zich al omgedraaid in haar graf. Tis welletjes zo, uuh niettetjes eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik moet het morgen ook droog zien te houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 goeienavond allemaalik ben in feeststemming!!!!!!Jipiiiiiiiiiieeeeeeeebaas een week op vakantie dus lekker rustig, donderdag een HELE dag vrij, daarna nog ruim een week en vaker werken in `t restaurantletter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Vandaag was het makkelijk, was nog slapjes en sowieso weinig trek. Thee was al zwaar op de maag. Maar morgen ben ik als het goed is weer opgeknapt. Dan wordt het weer ff doorzetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Wat een analyse Tapas!! zit wel wat in geloof ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tapas truste:lips:Fish morgen hou je het ook droog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoJipiiiiiiiiiieeeeeeee---------------------------Foute woordkeuze...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Het is voor mij nu ook de hoogste tijd, ik wilde niet ál te vroeg gaan slapen, omdat ik er vanmiddag pas uitgekomen ben, maar nu moet ik toch wel gaan...Iedereen weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Het hoofd van k. sprak boekdelenDe man die zich de grootste atheïst noemtMaakt niet uit hoor, zijn goed rechtIk heb geen zin meer in negatief gedoe alleenIk ben op ontdekkingsreis, en nu kom ik weer watbijzonders tegen. Het wordt alsmaar leuker. Ik kan weer zien!En heel stiekum loop ik gewoon wat in mezelf teneuriën van geluk. Gewoon om wat er is!gniffel gniffelIk snap Jip wel geloof ikEn Jip ook wel denk ikHet kan mss een beetje anders verwoordBut hee!!!!Thé mag ook blijvenPrachtige cd weer Stamt al uit '98Scene plaatjeEens kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ja! Je moet natuurlijk de muziek erbij horenMaar goed:---------------------------------------------------------------------de mens die aan zichzelf steeds denkten aan zichzelf alleenhij is nooit ver bij mij vandaanoh neeedelman of bedelmanhet zal altijd zo zijnde sterrenhemel leertverschil is schijnnog steeds zijn wij degenen die we altijd zijn geweestaltijd zal er een huis bestaanopen en van waardealtijd zal er een huis bestaangebouwd op rode aardebarones of bedelvrouwhet zal je kind maar zijnde sterrenhemel leertverschil is kleinvergeet niet wie je bent is wie je altijd bent geweestaltijd zal er een huis bestaanopen en van waardealtijd zal er een huis bestaangebouwd op rode aardealtijd zal er een huis bestaanopen en van waardealtijd zal er een huis bestaangebouwd op milde aarde-----------------------------------------------------------------------------------Die Thé heeft het wel door hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 AR: jipppieeeeeeeeeee, joepieeeeeeeee baas lekker weg.En zomaar een HELE DAG vrij, joepieeeeeeeeeeeeeeeee.En ik ben ook in feeststemming want ik heb nu harstikke vrij VRIJ!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ook goedenavond, Har, Fish en Marjo.... ff kijken of er nog meer zijn hier .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Fish, is het dan de bedoeling dat je iedere keer weer die strijd moet voeren?Toen je niet dronk, had je er toen niet veel minder moeite mee?Voor nu en straks: slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Goedenavond An!Trusten allen die gaan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik heb er weer een nieuwe verslaving bij... verse popcorn... zou dat veel kwaad kunnen ?Nou ja , ik prop nu maar ff lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Vertelvertelvertel Pip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 ik ga slapen truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Fijn dat je zo hebt gelachen! Mooi!!Ja joh, stapje. We zullen zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden