Trees Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dan heb je een stap gezet die ik nog niet durfde te zetten, Marjo!Goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Marjo,Eet smakelijk.Wat bracht jou naar de AA?las van de week dat je af en toe weer dronk en je daar goed bij voelde.Of heb ik wat gemist.Kan best hoor want ik lees niet elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Trees,Ik moet toch geopereerd worden, ziekenhuis belde vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Poeh hee! dat is een verrekt lekker soepie geworden...Al zeg ik het zelf. Beetje van dit , beetje van dat.. Njam!Wat mij bij de AA bracht?Das een goeie. Ik denk mijn aversie.Dan ben ik wel zo dat ik het ook wil weten.Ik zag veel herkenning. Dat is al een goed teken.Ook viste ik belangrijke woorden eruit als angst envertrouwen... De woorden die me minder aanspraken,heb ik maar even genegeerd. Krijg je zo'n vol hoofd van.En daar wil ik juist van af... Nou ja, ik heb geloof ik niet zoveelte willen. Het heeft ook met een soort van overgave te maken.Een vrede, een rust. Dat zag ik wel. We zullen zien.Ojah! dat drinken van mij vorige week. Bijna vergeten.Het was een expiriment dat gelukkig goed heeft uitgepakt,tot nu toe. Meer kan ik er niet over zeggen. Geen spijt.Maar ik wwet niet of het voor herhaling vatbaar is. Hou ik me ook niet mee bezig trouwens.Vanavond kreeg ik iig mijn 24-uurs penning Dat was wel even slikken ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nahja, ik ken inmiddels ook een paar hele lieve mensenwaarvan ik vind dat ze goed met hun leven na de verslavingomgaan. Prettige mensen. Ik dacht; dat ben ik ook. let's see..Ten einde het malende hoofd neer te sabelen middels12 bijzondere edoch heel gewone tradities. Volgens mij kan zoiets wel goed zijn voor mijals ik die oude gedachtes maar een beetje durf los te laten en mss ietsiepietsie minder eigenwijs ben.Again: We'll see:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Gna! Moet wel lachen om mezelf..Zou ik groot worden...Mijn wilde haren eraf laten scheren...Hmmm... Linke soep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hee Marjo, wat een verrassing! Mooi om te horen dat je je er voor openstelt, goed initiatief!Lijkt me wel wennen voor een geitenhoedster die eigenlijk niets met een groepsgebeuren heeft Maar luisteren hè is best een uitdaging, zo heb ik dat althans altijd wel ervaren.Ben werkelijk benieuwd hoe je deze stap verder gaat bekomen...uuh, 12 stappen nog wel! Toe maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 ....en wat zal Ziza in zijn nopjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Rapilos, hoe voel je je daaronder?Hopenlijk toch een beetje opgelucht omdat er ten minste iets aan gedaan wordt?Dan kan het in ieder geval niet groter groeien, áls het al iets is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Marjo,Ik kan je weer helemaal volgenBedankt voor de uitleg.Grote stap, naar de AA.Goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 twas trouwens geen mooie halve wedstrijd, die ik gevolgd heb dan. Toch maar weer effe terug naar hier...véél interessanter. Marjo zet de bal voor....Ziza neemt een duikvlucht en kopt in!!!!!!!!!1-0 voor ADBEEEEEE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Uit hoeveel man bestaat zo'n AAbijeenkomst nou gemiddeld?Ja, ik snap ook wel, dat kan natuurlijk enorm variëren, maar ik weet niet of ik aan 2 of aan 100 bezoekers moet denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: rapilosZo, hier ben ik weer. Heb net 60 berichten van mij verwijderd die allemaal afkomstig van het forum waren. Had me inderdaad blijkbaar aangemeld voor dicussie. (Met dank aan Bam Bam en Fisch. Heb me weer afgemeld Phoe..wat een gedoe BamBam heeft het ontdekt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Jaja Har, dat zei ik ook in de auto terugtegen degene die mij aan de haren heeft meegesleept..Even wennen, denk ikNu ben ik zelf aan de beurtHet zijn kleine stapjes Har, te doen in mijn eigen tijd.Maar jij weet er alles van toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Trees,Voel me geschokt, had gedacht dat ik nog wel een half jaartje kon wachten ofzo, om te zien of het zich verder zou ontwikkelen.Maar ze vinden het toch beter om het weg te halen en te onderzoeken.Bah, eng hoor, wat staat me allemaal nog te wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Volgens mij, incluiding me: 7, Trees.Ziza? In zijn nopjes?Is ie dat ook wel eens niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: TreesUit hoeveel man bestaat zo'n AAbijeenkomst nou gemiddeld? Ja, ik snap ook wel, dat kan natuurlijk enorm variëren, maar ik weet niet of ik aan 2 of aan 100 bezoekers moet denken... Gemiddeld max. 15 personen is mijn ervaring. Is ook meer dan genoeg wil iedereen aan de beurt kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Fisch,Ja, Bam Bam had het ontdekt, maar jij gaf er ook een goeie uitleg aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Over "ik" :Daar hadden ze niet zoveel mee op geloof ik,met ik, althans niet zozeer wat ik ervan vind. Dat kon heel mss wel eens goed voor mij zijnzei zij uitermate voorzichtig...Nou ja, ik weet nietsEn het grappige is: dat is niet ergErg bevordelijk zelfs in het grote geheel gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik nl maar denken dat dat heel belangrijk wastot nu toe in mijn levenDat ik alles zou moeten weten-LOL- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Van kleine stapjes weet ik inmiddels iets meer Marjo omdat ik heb geleerd van te grote stappen willen nemen in de wap te geraken. Neem me dagelijks voor aan het begin van de dag wat ik ga doen....kom ik tot een afgerond geheel. Niet saai, beetje voorspelbaar qua tijd maar in mijn beleving toch altijd weer nieuw.Ben gewoon een bofkont aan het worden omdat ik mijn plek gevonden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Njet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Kijk Har!Mooi man!Ik wist het wel!Trouwens, ik kom niet op je schoot zitten hoor!Wil wel een knuffel... Okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 quote: Originally posted by: marjoIk nl maar denken dat dat heel belangrijk was tot nu toe in mijn leven Dat ik alles zou moeten weten -LOL- Hoe kan jouw ik nou weten van dingen die jouw ik nog nooit gedaan heeft. Je zei al eerder dat je wereldje te klein is geweest. Laat jouw ik nu maar eens een grotere wereld gaan ontdekken....misschien dat je jouw ik dan nog eens verbaasd kunt doen staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Big stepKleine MarjoWell, shut up now!BankhangenNeem jullie nog even mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden