Sammy Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wat is dat??? Iriszorg????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Iriszorg, staat voor verslavingszorg. Ik weet eigenlijk niet of het landelijk is, maar ik heb hier wel meer mensen gelezen, die bij de Iriszorg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 oké, Kende de naam wel , maar wist niet dat het met verslaving van doen had.Ik ga nog even voetbal kijken met mijn man. En op mijn voeten zitten, want die zijn ijskoud.Morgen naar de baas.Mensen, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Trees, weer een parel erbij.Woensdagmiddag is voor mij een moeilijke middag. Na het bridgen ging ik altijd nog even mee met maatje wat drinken. Nu rijd ik meteen door naar huis. Ik blijf het nog met drinken associeren.Laatste paar jaar ging ik nog een enkele keer mee. Maar nu stop ik daar even helemaal mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Sammy de IrisZorg was voorheen De Grift misschien zegt je dat meer, is voornamelijk in Oost-Nederland en ik moet zeggen ze doen heel goed werk, ook ik heb er nog steeds begeleiding van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Marieke, verschrikkelijk die zorgen om je zoon. Ik ken het met mijn zoon, maar die gaat nu een stuk beter. Hij is weer aan het werk en gaat weer sporten. Hij heeft nog wel schulden, achterstallige hypotheek, nog geen internet enzo, dat bedrukt hem nog wel, maar hij is zeer positief nu. Hij eet bijna iedere avond hiermee, zodat ik zeker weet dat hij wel wat te eten krijgt. Hier wordt de soep ook steeds dunner, maar we redden het met zijn allen. Nu de grootste zorg over mijn zoon afneemt, valt erbij mij ook een zorg van mijn schouders.Alleen de zoon van mijn man, uit zijn vorige huwelijk horen we niets meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hoofd op holLichaam moeNog even lezen hierDoe ik eindelijk allemaal dingenHoudt de vraag mij bezig:Of ik het wel goed doeen wel echt voor mezelfHet antwoord is: jaMaar het hoofd wil twijfel zaaien... Ook dingen nog voor morgen op het programmadie ik vergeten was, dus moest voor de derde keervanavond vervoer naar de caravan uitstellen...Zegt mijn hoofd: Ga je toch op de fiets (30 km)Maar hoe krijg ik mijn mandje met spulletjes dan mee?Nou ja, van die onzin dusKopje thee en een shagje dan maarDoel helder voor ogen houdenNiet afdwalen... Pffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wie woont er dichtbij mij in de Achterhoek, die naar de meeting gaat?IK zet dit ook even op het andere draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Mensen, het spant eromIk moet nu door!Oude gedachten die uit allehoeken en gaten komen kruipen.Ze willen de boel bezettenGedachtenIk ga de strijd niet aan!Ga jullie gangIk vind het best!De wekker gezetMorgen werkenAlles geregeldNiets aan de hand..Ik en ik gaan zo slapenWe blijven vannachtniet opom jullie te behagen. Jullie feestje!Muziek ja, in de achtergrond ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Pippi, wat heb je dan gedronken? Probeer de andere helft weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wat is out. Ja uit in het engels.Dacht je soms knock out. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wat bazel je nou over die bloemen?Weet je ook waarom je verder dan ooit bent gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ja Marjo, dat wilde ik Pip ook vragen,Wat is verder dan ooit.....Pip geef antwoord, ik word bezorgd om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Billen bloot, billen bloot...?Je hebt gedronken, het had dus niethet gewenste effect.Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ik drink nooit met de billen bloot;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Iemand vroeg van de week iets over brugmania's op het forum, vandaar het verhaal van Pip over bloemen.Pippi, wanneer komen je kids terug of slapen die bij hun vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Toch eens proberen!Best lekker. Oeps! Nee,nee,nee!!! Nooit proberen!Pipo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Geen vuren schenenNiets aan de handEr is gemeldNiemand is outPip meld zich wel weer als ze dat wilHoutje, het was om het ijs te breken, zeg maar.Nou, mijn prietgedachten zijn vertrokkenHouzee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ik heb me altijd voorgenomen om nooit iets sterkers dan bier of wijn te gaan drinken, want als ik met het heavy spul in aanmerking zou komen, dan is bij mij het hek helemaal van de dam. Daarvoor ken ik mezelf te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Pipje, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Sorry beste mensen,Maar wazig en wollig gedoe helpen Pippi niet als ze dalijk twee kindjes thuis krijgt die naar bed gebracht moeten worden.Maar ik zal wel de enige muts zijn hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Misschien is dat een redenDat je denkt dat je geen reden hebtDat ken ik welMaar alles en niets is een redenDat weet ik ookRustig aan meisIk ben er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 JA PIppi, soms wordt alles te veel, ik kan je heel goed volgen.Ik was vandaag ook heel deprie en vertikte het gewoon om mijn bed uit te komen, iedere dag brengt weer nieuwe ellende met zich mee op dit moment bij ons. Mijn man kan er niet over praten en ik wil er over praten. Er moeten knopen doorgehakt worden bij ons, zo gaat het niet langer goed.De eerste knoop die ik morgen ga doorhakken, is naar de verslavingszorg gaan.De tweede knoop die ik morgen ga doorhakken is onze advocaat bellen en vragen of de vennoot een regeling wil treffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Niets aan de hand PipMaak het drinken nu niet groter dan het isJij bent goed!!!!Niet slechtOok niet omdat je nu drinkt!!!Probeer wat rust in te bouwenWat te eten, een gekke Friezin bellenmag ook, dat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Komen de kids van Pip vanavond thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden