Gast Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goeiemorgen! Ik heb geen pakkende samenvatting om de dag te beginnen dus ik houd het effe bij het oude en vertrouwde en mijn starter van elke dag Begin de dag met een dansjeSchorpioen, ik hoop dat gisteren alles naar wens is gegaan en dat je de eerste hebt laten staan. Zo en nu ga ik de RL aflevering van Nederland ontwaakt volgen, lekker op een bankje zitten en kijken hoe iedereen zich klaar maakt om aan de dag te beginnen. Heb een fijne drankloze dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 voor iedereen weer een blanco maagdelijke dag! maak er wat van allemaal, hoe diep de dalen af en toe ook zijn!ik ben ziek, voor het eerst sinds jaren.toen ik nog dronk altijd gehoopt dat ik de griep zou krijgen zodat ik een springplank zou hebben om te beginnen met stoppen. (hoe diep kun je zakken.)en nu ik alles perfect onder controle heb krijg ik de griep....tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 goeiemorgen allemaal en goeiemorgen Gees, dat je juist nu griep krijgt is niet zo verwonderlijk hoor, stoppen met iets vergt ook veel van een lichaam, en van dat griepje krijg je weer weerstand dus je moet er maar even doorheen, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 En goeiemorgen Albertina, ik rafel nog even verder, ik zei al eerder in t dagdraadje, als je stopt met drinken en dat lukt wel maar je doet er niet meer mee dan dat dan ben je een gestopte drinker, als t je lukt te doorgronden wat dingen maakte zoals t was en daar wat mee kan kan je een niet drinker worden, en als je dat bent heb je de drank overwonnen en de lust ernaar ook denk ik, dat is mijn pad al sta ik nog helemaal in t begin van dat proces.Waarom ben ik juist in de drankval getrapt terwijl mij al zo jong duidelijk was hoe slecht dat was.waarom is t mij op jonge leeftijd gelukt overal af te blijven waar me vriendjes wel aangingen, coke pillen, sommigen aan de heroine, maar kleine henkie was sterk en bleef eraf, waarom ben ik juist daar beland waar ik zo niet wil zijn.waarom is drank een verstopplek voor mijwat heb ik daar dan te verstoppenwaarom waren mijn ogen zo lang dicht voor allesenz gelukkig hoeft dat allemaal niet vandaag hoor, vandaag hoef Ik alleen maar de eerste weer te laten staan, de inzichten komen vanzelf wel(nog even voor alle duidelijkheid, in dit stukje zit geen oordeel verweven over wie dan ook, het is maar hoe ik drank zie in mijn leventje )Ik wens iedereen een mooie dag toe die hem/haar maar mag brengen wat ie voor ogen heeft groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 goedemorgen allemaal geniet vandaag! je weet tenslotten niet wat morgen brengt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen Henk,dat is mooi gezegd,Quote,"wat heb ik daar dan te verstoppen".Unguote,Dat is nu juist de valkuil Henk,het NIET willen zien of weten wat je te verstoppen hebt.Gister is mij weer duidelijk geworden,"het werkt, als je er aan werkt"Daarmee wil ik zeggen dat als je er aan werkt om te stoppenmet drinken, zal het ongetwijfeld zijn vruchten afwerpen.Alleen, je moet jezelf wel in de ogen durven kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen Tas,Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 morge tina,ook een kop koffie!!!! hier komt hij!!ik heb heerlijk geslapen, had gisteren een zeer drukke dag met heel veel indrukken.deze dame nam afscheidt van de maandag om 20.15 uur en om eerlijk te zijn ben ik net mijn bed uit!volgens mij is eht voor het eerst in drie jaar dat ik zolang heb geslapen:Dook lekker mar de ochtendwandeling gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 t valt niet mee helder te zien wat er te verstoppen is of was,de diepste waarheid voor mij is dat ik eigenlijk zelf t drankduiveltje niet helemaal los wilde laten, dan wordt stoppen met drinken of minderen vechten tegen jezelf, ik hield mezelf voor de gek, ik deed drie maanden of een half jaartje erg me best en dan kon t wel weer, dat was behoorlijk tegen beter weten in maar blijkbaar is dat t pad wat te gaan is, zovaak vallen tot je ogen er open van gaan of dat je denkt, mijn kont doet nu wel zeer genoeg, t moet nu anders en nu is t zomaar nusmorgens half antabusje derin, waar ik vreselijk uitslag van heb citroen geperst om lief te zijn voor me lever, vanavond vitamine b derin en veel water en eindelijk de rust dat drinken nooit meer hoeft, de angst daarvoor begint langzaam om te slaan in opluchting.Met iedere dag stoppen groeit mijn volhardingzie je het verschil, ik ga niet meer vechten tegen dat drankduiveltje, ik ga hem doorgronden zodat hij geen nut meer heeftlacht, t wordt een mooie dag en dat gun ik jullie allemaal ook toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 voor zo lang slapen zou ik wel een ochtendwandelingetje willen missen tasseke, ik kan me niet herinneren zo lang te hebben geslapen, een hele goeie morgen ook trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Tas,lekker toch?Wat rust kan geen kwaad hoor!Maar ik kan begrijpen dat je het ook lekker vind te wandelen.Hier nog één.Straks moet ik naar het ZH.Ben zo benieuwd wat ik te horen krijg en of de breuknu eindelijk is genezen en of de schroeven nuuit mijn been mogen.Dan kan ik eindelijk weer eens gewoon lopen.Ben bijna verleerd en vergeten hoe dat ook al weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Henk,Jij ook een fijne dag.En.... we houden het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 ja bij mijn leeftijd hoort blijkbaar dat je ook leert genieten van buiten en alles wat buiten is, overmorgen ga ik fietsen zo rond volendam edam en zo beetje polder kijken ( Ik ben gek van onze noordhollandse polders en hun geschiedenis ) beetje vogeltjes kijken maar bovenal genieten Ik woon vlak bij de westfriese omringdijk een dijk die al klaar was voor 1300, zo gaaf Ik hoop dat de schroeven eruit mogen albertina, ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 ja, de plicht roept, Ik moet werken, en idd vandaag houden we het droog, tot vanavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 henk,werk ze en maak er een fijne dag van!!tina,ik hoop ook voor je dat je een beetje goed nieuws krijgt!ik ga even rennen en vliegen, voordat de meiden wakker worden en de douche bezet is!!tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Goedemorgen!Koffie. Slaap weer steeds vaker door de wekker... Er gaat wat gebeuren. Dat voel ik!Albertina: Succes!Ik hoop het ook.Tas: Slapen is goed voor het wandel-, huppel,- en radslaggehalteHet stijgt zienderogen naar een hoger niveau Henk werkze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Spud! Thank you very much! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 pfff, dat was net op tijd!! op de valreep kon ik er één uit de douche vandaan plukken'"ikke eerst".Ha marjo,gefeliciflapstaart met je baan!!! 34 uur dat is net lekker blijf je tenminste een dag voor jezelf houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 weet je al wanneer je mag beginnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Geen dag voor mezelf. Het is verdeeld over 5 dagen.Dus lekker. Nooit echt dagen langer dan 7 uur.Een heel weekend voor mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 8 juniDus nog 3 weken gejeuzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 ooohhh, ook lekker iets kortere dagen maar het zal wel wennen worden!in ieder geval heb je alvast een pluim verdiend , het is toch weer een hobbel in de weg die JIJ hebt gladgestreken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 zo langzamerhand ga ik maar eens iets doen vandaag!!vandaag nog één afspraak en vervolgens krijg ik een kleine verbouwing de komende dagen.op dit moment logeert er een vriendin van V. hier en de bedoeling is dat ze nog een maand of twee hier verblijft!weliswaar heb ik een kamer over met een extra bed, maar in de afgelopen tijd is het meer een rommelhok geworden dan logeerkamer dus tassie kan aan de bak.misschien was dat ook wel de reden dat ik zo lang heb geslapen, ben gewoon mijn huishoudelijke taken aan het ontlopen!drie jaar lang heb ik lopen grijnzen tegen de rommel en nu ben ik de pineut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Het kind kwam blijkbaar niet voor niets op je pad... Lekker bezig! Deur open. De dag is MOOI!! Iedereen de deur uitIk ga hem ook eens makenlater! Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 hathcieee!wat zei je? de dag is mooi?hatsjoe, hahahatsjoe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden