PEM Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 pfff AR wat werk je veel, ik moet er ook niet aan denken. Wat doe je eigenlijk voor werk dat heb ik denk ik ff gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Mogge allemaal,Voor iedereen een welgemeende knuffel uit zonnig Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 quote: Originally posted by: HenkieTals ik er geen link in doe doe ik gewon quick reply (zoals nu) ja dat vernieuwen iedere keer is gedoe ja, af en toe denk je dat er niets gebeurt maar dan hebben er al zes gereageerd dat herken ik wel Klik op F5 om te vernieuwen.Schorpioen: ik ben gewoon trots op je!! Heb je gisteren toch maar knap gedaan.Je zal zien dat het vandaag iets beter gaat.Nu even doorzetten. Vandaag niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ik ben weg,tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Sjonge Karinneke wat zal je idd geschrokken zijn en hij had zeker een hartaanval kunnen krijgen. Trouwens jij ook van de schrik. Waarom staat daar zoveel stroom op, is dat voor de koeien? Is dat dan niet gevaarlijk voor kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Dag AR, fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Bedankt voor de reactie"s mensen! Ik heb wel een vriendin waar ik mee kan praten en mijn vriend en familie ma mijn vriendin zit zelf erg in de problemen dus die ontzie ik een beetje. het komt ook allemaal wel weer goed maar zo'n uitbarsting werkt bij mij lang na. Ik ga me net als mijn dochters maar een beetje optutten en mijn mooie nieuwe jurk aan en dan maar weer wat van de dag maken!Iedereen die het nodig heeft sterkte!En allemaal een fijne dag, het weer is heerlijk hè.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aro Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Goedemorgen allemaal! Vandaag weer 24 uur droog! Één dag tegelijk!Morgen weer naar de AA, vandaag naar mijn moeder van 92. Die heb ik al 1 1/2 jaar niet gezien of gesproken.Liefs van Aro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Linde, kan het ook zo zijn dat je je schuldig naar je zoon toe voelt om wat er allemaal gebeurd is en hij dat feilloos aanvoelt?met al die pubers in huis zou een vorm van gezinsbegeleiding/gezinstherapie een idee zijn. Weer leren communiceren en weer leren respect voor elkaar te krijgen.Het lijkt me niet makkelijk zo.Hier is het wachten tot ik uit de schaduw ben, nu is het nog koud. Wie weet ga ik mijn balkondeuren eens schilderen aan de binnenkant, na 3 jaar zou dat geen slecht idee zijn moet dan alleen eerst een heleboel gaatjes dicht gaan maken.... mmm eerst maar eens douchen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Hoi Goedemorgen,Ben ik te laat voor de koffie?Hier al een overvloedig zonnig achtertuin, er staan ook stoelen maar ik ben zelf het probleem geen rust in de bibs. De voortuin weelderig onkruid.....en daar staat vanmiddag de zon = mooie smoes om het uit te stellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 vernieuwen = F5 drukken.De toets navigeren heb ik niet. Vreemd hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ja dat is zeker vreemd bij mij staat ie rechts bovenaan maar klik er nooit op, eigenlijk kijk ik nooit wie online is en wie niet, ik tik gewoon een end voor de vuist weg...tja hier in korte broek want dat is de enige manier om mijn benen donkerwit te krijgen, samen met een flesje zomers bruin dan.onkruid wieden heeft hier niet veel zin met een balcon van 2 bij 1.. nu de zon nog... kan niet lang meer duren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Ik ben lekker gaan zwemmen. Wat een mooi weer vandaag. Normaal gesproken zou ik nu nog steeds in bed liggen... raar idee, zonde toch eigenlijk. Ik geniet volop van mijn nuchtere 7e dag. Ik voel me al iets rustiger worden, de 5e en 6e dag waren echt bijna niet uit te houden, maar nu gaat het gelukkig al beter... Iedereen een hele fijne zondag toegewenst! Liefs Noa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 kwam Ik jou tegen bij t zwemmen NoaDuBois, was jij die dame die even niet meer gezwommen had en nu 40 baantjes had gedaan om weer te beginnen (dat zou grappig zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Haha!! Nee, ik heb 20 baantjes gedaan in een 50m bad. Eigenlijk wilde ik er 30 of 40 doen, maar ik dacht: laat ik eens niet te streng voor mezelf zijn... na 30 min had ik het wel gezien namelijk Ben toen lekker in de zon gaan liggen!! Het klopt wel dat ik een tijd niet gezwommen had. Mijn nieuwe streven is om 5 keer per week te sporten: 3 keer hardlopen (zoals ik al een half jaar doe, kan nu met gemak een uur lopen op een fijn tempootje), + 2 keer zwemmen. Ging het bij jou lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Noa: je bent goed bezig, lekker doorgaan.Het is inderdaad mooi weer en er staat ook veel onkruid in de tuin.Zit ik hier te zitten.Dus ik ga toch maar naar buiten nu.Enne... ik drink vandaag niet. Ik hoef gelukkig niet en ik hoef er ook niet over na te denken.Er zijn van die dagen dat de druk opgevoerd wordt en dat het lijkt dat ik weer opnieuw moet beslissen, maar vandaag ff niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Dan ben ik de sportiefste hier van allemaal:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Maja traplopen, stofzuigen, plantjes water geven, doggy uitlaten, traplopen, douchen, eten koken etc is voor mij ook al een sport:) Dus ben toch degene die hier het meeste sport hahaha. Kan zelfs een uur lopen om een kilometer verder te komen en heb 4 zwemdiploma's om een baantje te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Neuje Houtje heb nog cappuccino als je dat lust met een tomaat/kaas tosti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 nee ging niet zo lekker, t eerste half uur wel, 46 baantjes in een 24 meter bad maar in t tweede half uur kreeg ik kramp in me kuiten dus ik heb er tussen de 70 en 80 gedaan of zo magoe, das meer dan niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ajj, kramp kan zo'n zeer doen!! Maar toch nog een heel end gezwommen, je mag trots op jezelf zijn! (ook als het misschien minder is dan wat je normaal doet) Ik vind het ook heel belangrijk om niet te streng voor mezelf te zijn, dit komt overal weer terug, dus toen ik vanochtend 20 baantjes had gedaan, in 30min (het was echt zooo druk), toen had ik geen zin meer, en ben er lekker uitgegaan. Valt er ook nog wat te verbeteren de komende maanden Doen er hier nog meer mensen aan sport? Mij heeft het de vorige keer al enorm geholpen om van de drugs af te komen... en nu gaat het me hopelijk ook helpen om van de drank af te komen. Steeds als ik 'zin' kreeg, ben ik lekker gaan sporten, en vervolgens de sauna in. Daar knap je echt van op, en er komen ook nog eens endorfines/dopamines vrij, en dat zijn juist stoffen waar je lichaam veel zin in heeft. (maar nu verkrijg je ze op een gezonde manier) De sauna helpt ook om de afvalstoffen die nog in je lijf zitten versneld af te voeren. Daarnaast het herstelde lichaamsgevoel... ik heb een tijd zover van mezelf afgestaan. Door te sporten, en zo mijn conditie op te bouwen heb ik meer vertrouwen gekregen, ben ik mijn lichaam weer beter gaan aanvoelen. Misschien ook een idee voor anderen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Gister een strandfeest van me werk gehad, was de eerste keer dat er een feest in in 8 jaar! Nu mag ik op de blaren zitten.....Denk dat ik maar weer een week niks moet drinken om bij te komen..Nu naar mijn zus toe, die viert haar verjaardag, en dat kan ook prima zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Goed idee NOA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Toen ik vannacht thuiskwam, heb ik een blik ananasschijven opgegeten! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Op welke blaren Fish, heb je gedronken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden