Spring naar bijdragen

ZONDAG 24 MEI

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mmmm, een metertje of twee??

niet zo spannend maar wel errug leuk,zo klein speedbootje

ik zit ook al te denken, wilde eerst zeggen kijk maar uit naar een kleine lellebel in tijgerprint maar dat was het outfitje van gisteren

ha,
jij een spandoek aan het balkon en ik schreeuw wel ben ik tenminste goed in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zoon is 18 Tas. Nee hij is nog niet thuis slaapt wel ergens bij vrienden denk ik.
Misschien moet ik toch maar naar de verjaardag gaan, mijn dochters hebben ook een totavond gehad en zij willen denk ik wel graag.
Ik hoop dat het Geert gelukt is gisteravond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linde,

mijn dochter is 17 en presteerde het om vanochtend om 06.15 thuis te komen. ik dacht dat ik plofte, vanaf vijf uur heb ik lopen bellen en zorgen te maken.

maar inderdaad, soms sta je zo machteloos en dat maakt je kwaad maar probeer toch te blijven praten, uiteindelijk gaan ze zelf wel het licht zien

rotkinderen@#$%^!

maar omdat je ruzie met je zoon hebt, hoef je jezelf toch niet te straffen?
gewoon naar de verjaardag gaan dus en jezelf vermaken, anders zit je toch maar thuis zorgen te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het is Dar, mijn zoon is door alle ellende( scheiding van geweldadige man, drinken) uit huisgeplaatst om dat hij thuis niet te handhaven was. Heeft in verschillende jeugdinstellingen gewoond en woont nu sinds een jaar weer bij mij.
Mijn dochters zijn op een bepaald moment met hun vader mee verhuisd naar Friesland.
We hebben wel altijd contact gehouden maar zoals je begrijpt is dit een hele ellendige tijd geweest
voor iedereen. Sinds ik niet meer drink is het contact gelukkig heel erg verbeterd en alledrie de
kinderen zijn nu heel veel bij me. Maar het is duidelijk, ik kan niet omgaan met een weerspannige
18 jarige zoon. Ik neem mezelf een heleboel kwalijk, bv dat ik tegen heb geschreeuwd dat hij precies op zijn vader lijkt (Is ook echt zo) maar had ik nooit mogen zeggen!
Geen van mijn kinderen kan me zo over mijn grenzen jagen als hij.
Ik moet me maar bij elkaar rapen en er weer wat van maken vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat waterskieeen is een heel apart verhaal!

De baas van, die ken ik al een tijdje en ik heb oooooiiiiiitt in een dronkenbui verteld dat ik erg goed kon waterskieeen (in mijn fantasie dan)
dus ik werd even terug gepakt, tja eigen schuld dikke bult, ik ook altijd met mijn grote mond :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 7e dag... Het voelt fijn om nu al wakker te zijn. Om te kunnen genieten van een vrije dag. Om te weten dat ik geen energie meer kwijt ben aan een kater.

Het lijkt wel extra tijd die ik zo creer! Ik voel me extra vrij... normaal zou ik immer pas over 4 uur wakker worden, en dan me de hele dag ziek voelen. :) Nu ga ik zo lekker op het balkon zitten. Denk wat mediteren, veel water drinken, een uitgebreid ontbijt voor mezelf maken, verse thee... allemaal omdat ik het verdien(zonder daarvoor iets gepresteerd te hoeven hebben). Dat is ook een opdracht van mezelf: extra lief en aardig voor mezelf zijn, mezelf op andere manieren verwennen dan met drank. Mezelf geen schuldgevoel aanpraten over de afgelopen jaren, maar alleen elke dag weer mijn best doen er het beste van te maken.

Voelt goed ...

(Hannah, als je dit leest, ik ga je vraag beantwoorden in het topic van gisteren, dat lijkt me overzichtelijker.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

linde,

je kan de tijd niet terughalen het enige wat je nu kan doen is open en eerlijk blijven en vooral blijven praten, er is niets mis mee om je verontschuldigingen aan te bieden voor die uitspraak.

Mijn dochter heeft ook veel problemen gehad en doordat ik er een behoorlijk zooitje van maakte had zij het idee dat ze haar eigen leven kon leiden.
en daar sta je dan, voor je gevoel met de touwtjes in je eigen handen maar het geheel blijkt compleet stuurloos te zijn.

wees voornamelijk lief naar jezelf en voel je niet schuldig om dingen die je niet meer kan veranderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Hier (eerste nacht adb) ongeveer zeven tot acht uur geslapen en nu beetje aan het wakker worden. Nog niet echt energiek, maar wat wil je na zo'n eerste nacht. Vandaag zijn er voor mij maar drie dingen belangrijk: artikel schrijven, huisje schoonmaken voor visite en niet drinken.

Iedereen sterkte weer vandaag en/of veel plezier van alle tijd die beschikbaar is zonder alcohol :present:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha

en een foto van dar haar balkon met wapperend laken (wel een schone hé) :camera:

ik ga afsluiten en snel weg!
ik hoor gerommel en gescheld boven, grrrrr, ik zet ze nog eens op marktplaats:angry:

voor vandaag schuif ik alle ellende opzij en stort me in een gezellig avontuur, ik weiger om me druk te maken en zeker om mij te laten verleiden tot een ruzie

tot laters allemaal en denk erom wees lief voor jezelf, geniet van het mooie weer en doe vooral geen dingen die ik ook niet doe :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Wat een lang en gezellig draadje alweer. Ik heb er even vlug doorheen gescrolled. Bakkie koffie lijkt me lekker en een warm broodje met een ommeletje ook wel. ;-))

Ik heb het gisteren lekker droog gehouden. Gelukkig, want de gedachten aan drank vlogen kris kras door mijn hoofd heen. Zag ik een terrasje, dacht ohh ik mag geen drank. enz. Uiteindelijk wel een terrasje gepakt en een heerlijk sapje gedronken en eigenlijk was dat net zo lekker. Slapen gaat bij mij nog steeds niet lekker, dus echt uitgerust voel ik me niet. Maar goed, ook dat komt wel goed.

@schorpioen. Toppie, je hebt het gedaan, gister niet gedronken. Ben trots op je. Je kan het echt wel. Het zal wel vechten zijn, maar blijf positief. Keep on going. :present:

Voor iedereen, laten we het met zijn allen "droog" houden met veel :rose: en bovenal veel gezonde drankjes.

Ik ga zo lekker de tuin in. Ik ga onze rimboe, pogen om te toveren tot een weelderige tuin. Tsja door de drank en je moe, doe je geen zak en is je tuin zo verandert in een rimboe. Tijd voor verandering.

Liefs Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...