HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ik woon er niet zo heel ver vandaan en heb drie jaar gewerkt in de achtersluispolder en ben heel vaak door de zaan gevaren wel als we een boot om gingen varen van alkmaar naar t ijselmeer, dus ik weet dat je op zondag niet met een zeilboot door de zaan hoeft te proberen te varen, dan kom je rond 12 stil te liggen ik weet ook vooral heel veel niet daar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 jij ook een fijne zondag Gees, tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 nee die sluizen zijn een drama, ook voor de bewoners want we zijn echt niet zomaar aan de andere kant en maar wachten en wachten en wachtenstraks gaan we amsterdam even in! geen sluizen gewoon in een keer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 wandel ze Gees!!!fijne zondag en geniet van het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ja amsterdam is ook gaaf met een bootje en t is er wel weer voor he veel plezier tasseke, ik ga hier ook ff wat doen, straks ff een uurtje zwemmen, wat zal ik een conditie krijgen (Ik las net dat antabus bruistabletten zijn maar ik slik ze gewoon door haahaha, dat verklaart de winderigheid heheheh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 hahahahaha,wel eerst de bijsluiter lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 die zat er niet bij en t zijn twee soorten pillen zie ik, straks maar es testen in water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ik ben me dingen doen, ik spreek je later weer tasseke, veel plezier vandaag en niet verbranden he. iemand enig idee waar ehm Soothe is, die mis ik al even of ben ik abuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Goedemorgen Tasseke, Henk T, Gees en alle andere,Tas mag ik een koffie zwart van je. Hier ondanks lichte depri van gister de dag nuchter doorgebracht. Het voelt goed om wakker te worden zonder een kater.Ook vandaag ga ik ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 het blijven rotpillen.........ik heb nooit geweten dat ik zooooo verschrikkelijk kon stinken! af en toe moet ik echt een rondje lopen om de stank te ontwijken, met dank aan de chemische coktail 's ochtends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 goeiemorgen hannah1 ja das geen placebo maar wel wonderlijk, ik had wel netjes mijn glaasje water leeggedronken haahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 henk fijne dag vandaag!!Ha dames goedemorgen.......even opletten.......... KOFFIE!!!!!!!! en vooruit ik ben in een goede buiPistoletjes met oude kaas in de aanbieding! en misschien een omelet..... wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 thnxxx jullie ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 nog leuke plannen voor vandaag?of gaat het een hangzondag worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 aardig en beresnel zijn jullie deze ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 goedemorgen Tasje ongeduld en de restAls je eerst al 3 pagina's op de vroege zondag moet bijlezen duurt het reageren ook wat langer Dat met de boot klinkt heerlijk, gaat Branco dan ook mee? Die van mij schijt peentjes op een boot en zit trillend op de bodem.Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen, laatste vakantiedag dus ik denk gewoon thuis rommelen, nog wat foto's afdrukken, verder opruimen en dweilen en dan morgen weer werken.Hopelijk met de deuren open nog wat in het zonnetje zittenmaar eerst maar eens de dierentuin hier uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Hi Tasseke,Ik ga in de ochtend thuis rondhangen en in de middag een lange boswandeling maken. Daarnaast heb ik een paar leuke DVd'd dus vervelen zal ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ach ik mis de aanspraak zo op de ochtend!jaaa, branco gaat ook mee en is totaal niet bang eerder verveeld!lekker een boswandeling, dat is nu iets wat ik al jaren niet heb gedaan. toevallig had ik er met een vriendin over, die had al jaren geen strand meer gezien nu hebben we maar besloten dat we huizen gaan ruilen in de zomer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Waar ga je wonen dan Tas. In Den Haag heb je een flinke strand, misschien toch hier langs komen. Boswandeling is heerlijk je komt tot rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 dan ga ik de hele andere kant op, mijn vriendin woont vlakbij buren tegen de duitse grens aanheel veel bossen maar geen zee in de buurt!op zich een goed idee om voor een weekje je huis te ruilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 he darjeelingeen kop koffie en een pistoletje voor de dame!!!!! vangen!!je vroeg nog om een verslag van mijn boottripje;:D *** wegens onbetamelijkheid geredigeerd*** :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Goedemorgen iedereen. Goed geslapen(met pilletje) maar voel me ellendig. Het was zo heftig gisteravonddat werkt nog wel even na. Ik had mijn zoon verboden uit te gaan maar hij ging toch en ik was zo kwaad dat ik zei: Als je nu weggaat hoef je niet meer thuis te komen en hem kennende doet ie dat dan ook niet.Ik heb er well spijt van hoewel hij het wel erg bont heeft gemaakt!We zouden vandaag naar de verjaardag van mijn zwager gaan maar ik heb er geen zin meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 morge spud,voor jou ook koffie en een pistoletje...... en een knuffel voor je spierpijn:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Linde goedemorgen,hoe oud is je zoon? als ik vragen mag natuurlijken is hij nog niet thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 ja, het was erg leuk eigenlijk was het de bedoeling om te gaan waterskieeen maar het water was wel errug koud!! voor de rest gewoon heerlijk genoten van de rust en de natuur.strakkies wordt ik weer opgehaald en dan gaan we amsterdam in dusssssss als je een viswijf hoort toeteren ben ik het.ik zal mijn uiterste best doen, spring op het vooronder, spreidt mijn armen weids uit en zal als een scheepshoorn toeteren;DARJEELINGGGGGGGGGGG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden