Spring naar bijdragen

ZONDAG 24 MEI

Aanbevolen berichten

ik woon er niet zo heel ver vandaan en heb drie jaar gewerkt in de achtersluispolder en ben heel vaak door de zaan gevaren wel als we een boot om gingen varen van alkmaar naar t ijselmeer, dus ik weet dat je op zondag niet met een zeilboot door de zaan hoeft te proberen te varen, dan kom je rond 12 stil te liggen :)
ik weet ook vooral heel veel niet daar hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja amsterdam is ook gaaf met een bootje :) en t is er wel weer voor he :) veel plezier tasseke, ik ga hier ook ff wat doen, straks ff een uurtje zwemmen, wat zal ik een conditie krijgen :)
(Ik las net dat antabus bruistabletten zijn maar ik slik ze gewoon door haahaha, dat verklaart de winderigheid heheheh )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen Tasje ongeduld en de rest
Als je eerst al 3 pagina's op de vroege zondag moet bijlezen duurt het reageren ook wat langer ;)

Dat met de boot klinkt heerlijk, gaat Branco dan ook mee? Die van mij schijt peentjes op een boot en zit trillend op de bodem.
Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen, laatste vakantiedag dus ik denk gewoon thuis rommelen, nog wat foto's afdrukken, verder opruimen en dweilen en dan morgen weer werken.
Hopelijk met de deuren open nog wat in het zonnetje zitten

maar eerst maar eens de dierentuin hier uitlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ik mis de aanspraak zo op de ochtend!

jaaa, branco gaat ook mee en is totaal niet bang eerder verveeld!

lekker een boswandeling, dat is nu iets wat ik al jaren niet heb gedaan.
toevallig had ik er met een vriendin over, die had al jaren geen strand meer gezien nu hebben we maar besloten dat we huizen gaan ruilen in de zomer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen. Goed geslapen(met pilletje) maar voel me ellendig. Het was zo heftig gisteravond
dat werkt nog wel even na. Ik had mijn zoon verboden uit te gaan maar hij ging toch en ik was zo kwaad dat ik zei: Als je nu weggaat hoef je niet meer thuis te komen en hem kennende doet ie dat dan ook niet.
Ik heb er well spijt van hoewel hij het wel erg bont heeft gemaakt!
We zouden vandaag naar de verjaardag van mijn zwager gaan maar ik heb er geen zin meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, het was erg leuk :D

eigenlijk was het de bedoeling om te gaan waterskieeen maar het water was wel errug koud!! voor de rest gewoon heerlijk genoten van de rust en de natuur.

strakkies wordt ik weer opgehaald en dan gaan we amsterdam in dusssssss als je een viswijf hoort toeteren ben ik het.

ik zal mijn uiterste best doen, spring op het vooronder, spreidt mijn armen weids uit en zal als een scheepshoorn toeteren;

DARJEELINGGGGGGGGGGG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...