Spring naar bijdragen

ZONDAG 24 MEI

Aanbevolen berichten

Zo nu even op de goede wijze een nieuw dagdraadje!!! Ik kan nog steeds niet slapen en heb zin in een haring! Tjee ik ben al tig keer op bed gegaan ,van het bed af en weer naar beneden! Ik kan gewoon niet slapen, zit maar te ergeren en te denken over alles, nu ik ga een nieuwe poging wagen om te slapen:heart: pfff wat een ergenis geen drank, trusten ik ga het weer proberen.

x
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb alles van gisteren net bijgelezen.

wat een strijd wordt er toch geleverd door ons allen, maar het gaat heus lukken hoor!

soms 2 stappen vooruit en toch weer 1 terug, maar blijf altijd kijken naar wat je al wèl gelukt is!

een fijne dag voor iedereen!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was gister onrustig dus half slaappilletje, dat wilde niet helpen, ik weer even mijn bed uit, zeg ik tegen mijn vriendin, ik neem nog maar een halve, zegt zij, die ligt nog op t aanrecht haaahahah, t is wel zo handig als je m inslikt ook he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah eerst koffie!!!

vangen............pas op het is gloeiend heet :)

zat even het draadje terug te lezen, je hebt een behoorlijk stuk gefietst, die achterkant van jou gaat waarschijnlijk wennen aan dat zadel:P
ik heb gisteren alles goed bekeken vanaf het water, heel veel zwanenpullen gezien en zwaluwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gevangen, ja die achterkant went wel, ik heb een heel luxe zadel, we fiertsten van neck dat is bij purmerend rond t twiske toen langs de zaanse schans en toen door de polder terug, km of 35 of zo, lang zat ook :). waar was je op t water, ook daar of in de zaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanaf de zaan het noordzee kanaal op, even langs nauerna en later op het zaandammermeer woonboten wezen kijken.

ik had eigenlijk verwacht dat het harstikke koud zou zijn maar dat viel vies tegen! alhoewelll...
de bedoeling was dat ik ging waterskieeen, maar dat was nog wel erg koud.
dus tassie had mazzel :D en hoefde ik dit keer niet stroer te doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even wat technische vragen: als jullie reageren op iets klik je dan op Antwoorden of op Quik reply???

en moet je elke keer naar Home om te kijken of er nieuwe gebruikers ingelogd zijn?

en moet je elke keer op vernieuwen klikken om nieuwe reacties te kunnen zien?
er gebeurt nl. niks als je niets doet.....

ik vind dit allemaal een heel gedoe .:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik er geen link in doe doe ik gewon quick reply (zoals nu)
ja dat vernieuwen iedere keer is gedoe ja, af en toe denk je dat er niets gebeurt maar dan hebben er al zes gereageerd :) dat herken ik wel
en sinds gister ben ik iedere keer bij de eerste pagina van een item als ik een bericht enter, das ook wel lastig en idd
ik klik ff home aan als ik wil zien wie er online zijn magoe, ik ben hier ook maar nieuw dus wellicht kan t allemaal veel handiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohaaa,

die stomme amsterdammers pikken ook alles in hé? :D

maar het is prachtig mooi daar, voornamelijk omdat je er alleen met een boot kan komen.
mooi natuurgebied en met giga helder water......... je kan de vissen zo zien zwemmen.

even daarvoor ligt een stuk met allemaal woonboten, als je dat ziet dan ga je echt kwijlen daar zou ik ook wel willen wonen.

maar zo te horen ben goed bekend in het dorp hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oké bedankt allebei!

ik doe het dus net als jullie.

zou gemakkelijker zijn als een antwoord automatisch zou verschijnen als je ingelogd bent.....:)

en als een nieuwe inlogger automatisch zichtbaar zou worden....

maar ja, ik zal wel weer te snel willen.

ik ga nu aan de wandel, fijne zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...