Spring naar bijdragen

vrijdag 29 mei

HenkT

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, feestjes zijn niet leuk en daardoor ben ik misschien ook wel zoveel gaan drinken!
Al die dingen die ik moest doen omdat ze zogenaamd leuk moesten zijn.
Stappen, oh wat haatte ik dat! harde muziek, lawaai, gedoe, warm
dansen en disco het was het ergste wat er was, niet kunnen praten, dus moeten dansen en dan dat geflirt
en feesten, nog erger

en dan kon je das pas de stad in als het na 11 uur was, en dan wilde ik eigenlijk helemaal niet meer weg
dus ja, een borrel vooraf, seresta er in en hopen dat ik genoeg kon drinken zodat ik de avond door kon komen.

en wat is het heerlijk dat ik dat allemaal niet meer hoef van mezelf!!!
en bij verplichte feesten? dan neem ik mijn camera mee en ben ik vrij om te gaan en te staan waar ik wil.
en achteraf is men altijd blij met de foto's ;)

Ik hoef mezelf niet meer te tergen en doe wat ik wil
een ander kan van alles van me willen maar ik ben degene die bepaalt of ik het doe of niet.

Hoe meer ik nadenk over gisteren, dat akkefietje op mijn werk, hoe meer ik in de gaten krijg dat ik voor sommigen te zelfstandig wordt.
ze hebben geen grip meer op me en de één kan dat waarderen en een ander voelt de behoefte om me terug in het 'stramien' te trekken.
Aan mij de keuze wat ik daarmee doe! maar het is hard werken en al doende leert men iedere keer weer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik dan weer. Lekker gedouchet, haren gewassen, teennagels geknipt, voeten getroeteld, steenpuist van genezende betadinezalf voorzien (ja, ja, die vulkaan is vanochtend opengebarsten - nu is het een krater i.p.v. een berg), schone bloemetjes pyjama aan.

Lianne,
Sinds mijn glijpartij van december zit ik weer aan de refusal. Dat hou ik zo tot ik ook veilig zit met het niet-roken.
Niet toegeven aan dat drammende stemmetje. Stampvoetende kinderen geef je toch ook niet hun zin.
Als die gremlins weer langskomen, moet je de stalen roos pakken en ze verpletteren, roosteren op de bbq en met een raket naar de maan sturen.
En hoe zit het nu met drinken? Dat was toch MOETEN?! Bij mij was het moeten dat vertaald werd door willen en het lekker vinden. Toch ging het alleen maar om de verslaving te voeden en de ontwenningsverschijnselen eventjes te onderdrukken.

Houtje,
Rustig aan! Je hebt vrij en als je vrij bent moet niks en mag alles (behalve drinken dan, he).

An,
Je blijft meteen maar lang op ;) Ja, ja, als de kat van huis is....

Tapas,
Grappig dat jij ook over het lawaai begint. Hoe meer decibellen hoe meer er gedronken wordt. De organisatoren van feesten houden daar echt waar rekening mee. Het zal hun een worst wezen dat mensen gehoorbeschadiging oplopen, als ze maar zuipen. Hoe meer hoe liever! Vandaar dat naarmate de avond vordert de volumeknoppen steeds verder opengezet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...