Spring naar bijdragen

maandag 15 juni


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen
heb mijn eerste dagtaak er alweer op zitten
te bloedprikken geweest en een boodschap gedaan
nu eerst een kop thee daarna het BBQ rooster reinigen
de bbq is voor een ieder een plezier en mij wacht het schoonmaakwerk
ieder zijn deel,nietwaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tasseke,fijn hè zo'n paniekaanval bij voorbaat! vroeger had ik dan ook al pakweg en litertje drank op voordat ik naar bijv het riagg moest,waren dan ook altijd zeer verhelderende gesprekken maar niet heus.
5 maanden voor een spv-er????? 5 dagen!!!! maar ja ik was dan ook voor de zoveelste keer weer eens "uit logeren"! en sloeg daar een heel klein beetje door en dat scheelt een jas blijkbaar!
hoop dat het een beetje klikt anders heb je er nog niks aan.
succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo das lekker,of de duvel er mee speelt! krijg ik een aanmaning binnen voor achterstallige betaling ziekenvervoer (dacht dat dat nu eindelijk geregeld was?) en krijg me toch een angst/paniekaanval,niet te geloven gewoon,zat te schudden in mijn stoel!
pilletje erin(niet goed) hulp gezocht(heel goed! we gaan vooruit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, het kan nog een uur lang.

Hèhè wat is het heerlijk je een beetje mens te voelen en niet meer zo doodziek. De koorts is gedaald tot verhoging, de hoofdpijn redelijk minder, gisteren de hele dag liggen slapen en vannacht ook 12 uur. Heeft me goed gedaan.

Ben blij dat ik weer beterder ben.

Ga eerst douchen en wat regelen hier in huis (= ontploft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah hoe kom je nou bij bier? Getver nee daar ben ik nooit een liefhebber van geweest. Dankzij mijn jeugd in Duitsland waar de drank belastingvrij is/was ben ik meteen met het stevige werk begonnen.. helaas. Gelukkig nu op dit moment helemaal geen trek, komt misschien ook door de refusal. Wel behoorlijk moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog steeds niet terug op ijn oude energiepeil maar denk dat he nu idd een bijwerking is ja. Naja ben allang blij dat ik niet naar knoflook stink of last van mijn darmen heb haha.

Heb het boek afgelopen vrijdag ook ontvangen. Mooi, eerlijk opgeschreven. Chapeau dames!
Zal het nog regelmatig herlezen denk ik. En als mijn dochter straks de 'stap'leeftijd bereikt en ik merk dat ze de alcohol toch wel erg lekker gaat vinden ga ik niet met een vermanend vingertje wijzen maar geef haar dit boek om te lezen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Hermie maar ik was niet "ziek genoeg",kan wel een 1/2 a-viertje vullen met wat ik allemaal fysiek en psychisch mankeer,maar dat stond allemaal niet op hun lijstje!
dus met enige hulp van oa de HA ben ik nu op papier zo ziek dat je al bijna een gat gaat graven waar ik in moet straks!
heb nu eindelijk een machtiging van de verzekeraar,maar had nog wat achterstallige niet betaalde taxiritten uitstaan,vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk nou wil ik antwoorden maar moet ik eerst weer kijken naar wie,hannah1 dus! in hotmail bewaar ik alles maar dan ook alles,omdat ik soms niet eens meer weet wie wie is,laat staan wat ik geschreven heb!
probeer dat hier ook met mijn pb's,maar dat bakkie loopt gauw vol! moderator heeft mij al een tip toegestuurd!
ben bang dat ik inderdaad een korsakovje heb,alleen dingen die mij zwaar aangrijpen of heftig interesseren blijven nog (tijdelijk) hangen!
daarom was ik in beginsel ook zo huiverig voor dit forum,maar nu iedereen het toch weet is het geen probleem meer,tis net als vroeger,na een nacht doorhalen eerst voorzichtig moeten vragen was het gezellg gisteravond? heb ik evt nog gekke dingen gedaan? je wist van niks meer en dat heb ik nu helaas permanent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Spannend allemaal Caro en ben blij dat het duimen je in elk geval een goed gevoel heeft gegeven over het gesprek en nu de rest nog. Prachtig dat bootje voorla na de verhalen van gisteren.

Groen 2 hoe gaat het nu met je?

Kirky ik vloog er gisteren uit hier maar wilde nog zeggen dat ik echt voor je hoop dat het CBR deze week iets laat horen. Komt wel goed maar dat ze traag zijn weet ik als geen ander hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...