Spring naar bijdragen

maandag 15 juni


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal!!!!!!

een nieuwe week, een nieuwe ronde en vooral veel nieuwe kansen!

Kom op Caro,
Maak er een mooie dag van, neus in de wind, glimmende ogen en vooral een opgeruimde instelling en de dag zou je zo maar kunnen verrassen :P
wees zeker van jezelf! in ieder geval succes!

eerst koffie ter inspiratie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen allemaal,

@ Carolien, Go for it girl. Suc6 vandaag. Ook ik zal voor je duimen. :present:

Zo de de koffie loopt.

ff een verkwikkende douche en klaar voor de nieuwe dag.

Een dag waarbij ik definitly de eerste laat staan. Mijn boze bui is overgewaaid denk ik :)

Lies Pem :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom net terug van de ochtendwandeling, de zon schijnt vrolijk over het water, de zwaan heeft nog steeds 5 pullen (goede moeder), klaprozen bloeien uitbundig en eindelijk vertrekt straks die grote boot voor de deur!

was zo maar even aan het mijmeren, de wereld vergaat niet, elke dag zijn er weer nieuwe kansen en het wiel des levens blijft gewoon doordraaien, voor de één niets aan de hand en de ander zit zo vast als een deur.
wat maken wij ons druk! alles gaat gewoon door zonder zich iets aan te trekken van ons persoonlijk leed.

ik denk dat ik vandaag een dag der onnozele ga vieren, daaaag problemen en/ of rotgevoelens! ik doe gewoon mee aan een nieuwe dag.

in ieder geval ga ik vandaag verder niet filosofisch worden want daar ben ik niet voor geschikt:D
kortom, het was een mooie wandeling en ik ben geheel ontspannen aan de dag begonnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow croissants, lekker!!
Caro, succes vandaag!! je weet nooit hoe een balletje kan gaan rollen en netwerken en inspiratie opdoen is ook belangrijk!!

kijk, dat bedoelde ik gisteren nou, savonds laat je huis schoonmaken en dan smorgens je bed uitkomen en verrast zijn dat het zo netjes en schoon is.
Heerlijk, zo'n opgeruimd huis!

Ik lees zon en regen, dus het kan hier nog alle kanten op
droog en griizig is het hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ga even mijn plannen uitvoeren!

we beginnen met een douche!
een paar vervelende telefoontjes, het is peutdag, één kind moet deze week full-time werken dus hebben we deze week regelmaat, nog even de medicijnen ophalen en we kunnen beginnen met inpakken!

pff, eerst maar douchen en de rest zien we wel............

bij mij schort er ook regelmatig "iets" aan de uitvoering :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hier ook douchen en dan werken
ik heb daar steeds minder zin in en moet me er op maandag steeds vaker heen slepen.
Deze week heb ik eindelijk weer een gesprek met mijn trajectbegeleidster en een evaluatie op het werk dus dan moeten er eigenlijk wel spijkers met koppen geslagen worden
hoe nu verder en wat kan mijn werkplek daarin (nog) voor mij betekenen.
Ik denk genoeg hoor, ze kunnen me helpen met het opbouwen van een goede portfolio maar dat zou betekenen dat ik 'vrijgesteld' zou moeten worden van het gewone werk
Dit kan dus wel eens een spannende week gaan worden (alsof die er nog niet genoeg zijn ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net een telefoontje gehad van Evean!!

eindelijk een intake gesprek voor een spv-er.
het aanvragen duurt even (5 maanden) maar het gaat om het resultaat nietwaar?

pffff, steun, kreun en ploeter..........
ik heb de administratie op tafel neergelegd! per direct wordt ik verdrietig, heb een klemmend gevoel op de borst en het zweet breekt mij uit!

ik grijns naar de stapel en besluit ter plekke om de stapel weer te verwijderen, eerst maar het intake gesprek!
het is toch wat? elke keer als ik iets belangrijks moet doen, krijg ik een paniekaanval, ik sluit mijn ogen en concentreer mij op het onnozele
(ok, ok, inderdaad een synoniem voor je kop in het zand steken :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...