Gees Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 héé vie!heerlijk dat je geniet!hier schijnt de zon ook.even wat anders: is het niet deze maand dat jij 1 jaar droog staat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Je verblijft aan zee Vie? Och, het weer gaat wel weer opknappen ....ooit. Lekker wandelweer, langs de vloed- of eblijn....ben sjalours!Heb je gelezen Caro...wens je succes Eind juli nietwaar? Zal ook voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Tina, fijne dag vandaag....gefeliciteerd met je vader en je nieuwe job....toch? Enfin, heb de laatste dagen wat stukken en brokken gelezen....voornamelijk andere bezigheden gehad om mijn reis te regelen.Na heel wat over en weer mailen is mijn reis geregeld...ik kan zowel de heen als terugreis meeliften...helemaal oké dus, lekker goedkoop! Vertrek op 6 juli en kom de 28e weer terug....wordt een werkvakantie tegen kost en inwoning...ga dus besparen op mijn vakantieadres, weer wat nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Kirky ik mopper effe mee Moet ook wel, want mijn vakantiegeld is op! %$#@&^* energierekening....schrok me rot, moet € 250,- bijbetalen...kreeg vorig jaar nog 200 euro terug en dat terwijl ik nauwelijks meer energie verbruikt heb én in februari een nieuwe zuinigere HR-ketel is geplaatst. Tsja, de koppeling van de gasprijs aan de olieprijs heb begin dit jaar een vaste prijs bedongen voor 3 jaar bij Oxxio...valt me nu toch zwaar tegen! Snap er geen bal van...veel meer uit huis verbleven dan vorig jaar Volgens mij hebben ze een energievretende ketel geplaatst...Gadver, daarbij is de rek. gekomen van de eigen bijdrage; fiets reparatie heeft me € 100,- gekost; tandarts € 175,- wat ik niet vergoed heb gekregen via de bijzondere bijstand en zo kan ik nog wel even doorzeuren maar dat doe ik maar niet...ben immers verliefd en reis haar achterna.Maar had afgelopen week toch even een flinke kater...en jawel, er flitste een gremlin voorbij, die ik maar uitgefoeterd heb...kreng! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 he gatver............ik zit te panieken bij mijn administratie (heb in ieder geval al één telefoontje gedaan) kom ik hier hetzelfde gezeur ga ook 260,- euro betalen voor energie, en ik heb het altijd koud hier, zelfs geitewollensokken gekocht om het maar te krijgen.nieuwe boekenlijst binnengekregen, joediehoeeee weer 600,-ik ga naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 gelukkig is de cake gelukt en de hachee ruikt heerlijk!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 aah Caro, jij mag ook meemopperen...lek luchtbed en lichamelijke ongemakken, waar heb ik het dan over pffff Maar er komt iets bovendrijven als ik financieel in de problemen raak, heb namelijk jarenlang op een houtje moeten bijten...zit nog steeds in mijn onderbewuste en brengt me van de wap.Ha, een mooie pleister is natuurlijk wel dat ik toch op vakantie kan gaan...voor het eerst in 5 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Tahas! Niet weer je bed induiken hè? Jij ook al? %$#@* geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Zal mijn trots maar laten varen en één van mijn steenrijke zussen bellen....of ik een paar honderd eurie kan lenen, betaal ik maandelijks terug....heb me voorgenomen om te stoppen met roken...ha, krijgt die besparing een goede bestemming! ACTIE....ga nu bellen, zit er al een paar dagen tegenop te hikken terwijl ik niets zou laten versloffen....eikel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 hahaha,ik noem dat hier "even een meditatiemoment pakken" nah, meestal wordt ik dan pas drie uur later wakker, ik prop me wel even vol, gewoon uit ongenoegen vr.ten!ondertussen weet ik niet meer waar ik alles vandaan moet halen, alles wordt maar duurder en duurder!eigenlijk had ik vandaag naar de tandarts gemoeten. ik ben er al vier jaar niet geweest, dus worden er extra foto's gemaakt waarschijnlijk een bezoekje bij de mondhygieniste, gemiddelde kosten? volgens de tandarts moest ik rekenen tussen de 100 en 150 euro, dan heeft hij alleen nog maar gekeken!ach, ik houdt het nog wel vier jaar uit, heb de afspraak dus afgezegd.oh,ja moet ook nog naar fysiotherapie, eerste gesprek gehad en moet in principe 2x per week a 29,50 per keer, ook afgezegd!zo kan ik nog even doorgaan, ik heb maar 50 per week dus moet ik erg creatief zijn, maar helaas als ik al die papieren zie.........dan verdwijnt mijn creativiteit als sneeuw voor de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Gni Kirky! Mooi dat je niet voor dat tuinbord hoeft te betalen...krijg je er de vergunning bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 tasseke ik ken een heleboel soorten cake,gewone,chocolade,space,etc etc maar cake met pillen erin?wat wordt dat dan? party-cake??lieve lieve mensen heel heel erg bedankt voor diegenen die mij erdoor gesleurd hebben via pb's ed toen ik het heel heel moeilijk had gisteravond,weet uiteraard niet meer wie,kovje hè,lastig hoor,lijkt wel of het steeds erger wordt,zelfs tijdens mijn grote passie,tuinieren,heb ik er al last van,duurt soms wel een uur voordat ik een plantennaam weer weet!Heel veel oefenen schijnt nog wat te helpen,dus dat trachten we nu maar te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Tas, waarom heb je die vent met die boot niet aan de haak geslagen? Of had ie al een haak onder aan zijn arm zitten en een papegaai op z'n schouder....en zei die arrr...arrrr!?Ga bellen Har!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 carolien kijk eens op www zonneradar.nl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 haha sailor,het is inderdaad een pepcake , je krijgt er energie van.Har,ik ben boos op die kerel met boot, die ziet mij als een zielig bijstandsvrouwtje, ben ik ook wel maar er is er maar één die mij zielig mag vinden en dat ben ik zelf!!heb geen zin in al die onzin, kortom ik ben en blijf lekker alleen!!alhoewel...........een rijke kerel die ook nog leuk is.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 kirk,krijg je er ook voor betaald dan? net zoiets als reclame op auto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Tas v.w.b. de tandarts zou je eens kunnen kijken naar de afdeling tandheelkunde van een universiteit. Laatst stond hier (Arnhem eo) een oproep dat er patiënten gevraagd werden omdat er heel veel nieuwe studenten tandheelkunde willen studeren. Vrees niet ze mogen pas aan je zitten als ze al een paar jaar opleiding achter de kiezen (what's in a word) hebben en het is helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 hermie,klopt hebben ze hier in amsterdam ook!alleen huuhh,ik ben panisch voor de tandarts, heb zelfs eens een leuke date laten zitten omdat hij tandarts was:Dde keus is dan snel gemaakt, wegwezen met die grappenmakers!ik moet er al helemaal niet aan denken dat er dan een student in mijn mond gaat roeren, brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 quote: Originally posted by: tassekeHar, ik ben boos op die kerel met boot, die ziet mij als een zielig bijstandsvrouwtje, ben ik ook wel maar er is er maar één die mij zielig mag vinden en dat ben ik zelf!! heb geen zin in al die onzin, kortom ik ben en blijf lekker alleen!! Tsss...wat kunnen rijke mensen toch losers zijn!Ahum...ik heb gebeld! Overleg volgt...wish me luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 hahaha har,mijn fantasie slaat even op hol, maar tja pffff wat denken die losers wel????dat ze beter zijn omdat ze toevallig NOG geen fouten hebben gemaakt in hun leven?maar hee, sjapoo!was het telefoontje nu zo moeilijk??? op naar het volgende probleem om te tackelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 quote: Originally posted by: tassekeik moet er al helemaal niet aan denken dat er dan een student in mijn mond gaat roeren, brrrrrr Toch geen verkeerd voorstel....trouwens, kun je geen beroep doen op de bijzondere bijstand? Ik heb het niet vergoed gekregen omdat je jaarlijks tot een maximum van € 700,- vergoed kunt krijgen....de rekening was € 850,- waarvan volgens de redenering van de gemeente ik 675 euro 'vergoed' kreeg van het ziekenfonds; ze gingen dus over tot de genereuze betaling van 25 euro Snap jij het? Ik niet...Had aan de tandarts moeten vragen of hij het niet voor minder kon doen....die loszittende tanden velponeren of zo :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 hier in dit dorp hebben ze een rare regeling..je moet eerst een jaar een uitkering hebben voordat je aanspraak kan maken op de bijzondere bijstand, nu hebben ze voor mij al een uitzondering gemaakt ivm reiskosten van V.maar goed, ik mag dus volgend jaar naar de tandarts! maar dan nog moet ik het wel voorschieten en tja daar zit nu net het probleem.ach ik heb nog een jaar de tijd om te sparen:Dbye the way....hier is een maximum van 500,--nee je mag echt niets mankeren want dan heb je een vet probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 quote: Originally posted by: tassekedat ze beter zijn omdat ze toevallig NOG geen fouten hebben gemaakt in hun leven? ....de meeste mensen met een boot komen uiteindelijk toch in de boot te zitten, door die foute banken enzo...get my drift? Oei, heb zojuist wel iemand mét boot gebeld....zal mijn mond maar dichthouden..aiai, captain!Alee, ga een bammetje eten...zo weer aan het werk. Den koffie klots in mijn darmen...onrust, s@demi@ter op!Rest mij jullie een fijne dag te wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 wat ik nu echt niet snap zijn de kosten,twee jaar geleden betaalde ik nog 49,75 voor het ziekenfonds, inclusief tandarts en fysiotherapienu betaal ik 100,-- en tandarts en fysio worden niet meer vergoedt, of een nog duurdere verzekering nemen.waar komen al die prijsstijgingen toch vandaan????hoe dan ook, ik schuif ze onder de noemer "legale oplichters" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 hihihi har........let op je woorden!!!!eet smakelijk in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden