sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 nou ik ga de "wie het laatst in slaap valt wedstrijd" weer ruimschoots winnen zie ik wel!ont moan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 corinne,confusius is dus toch met een s en niet met een c ,twijfelde al maar was te lui om het even op te zoeken!maar goed ik zal het eea eens proberen,wordt wel een hééél dik kussen hoor,wil ik op mijn rug kunnen liggen!heb zelf ook nog ergens een cd met ontspanningsoefeningen liggen,meegekregen uit kliniek nr zoveel en die is wel goed maar net als je volkomen ontspannen bijna in slaap sukkelt,gaat die verder met"hier volgt de verkorte versie" en dan zit ik gelijk weer overeind!morgen maar eens proberen of ik niet alleen het eerste gedeelte gebrand krijg,en dan stel ik hem wel beschikbaar voor de liefhebbers.jemig mijn pil begint te werken en niet zo'n beetje ook,het beeld wordt er vaag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2009 10 over half twee? nee goochem 10 over 8!!! je bent in slaap gevallen !! het is zondag inmiddels,maar zoals te doen gebruikelijk heb ik weer geen nieuw draadje! tjonge wat voel ik mij bagger,of ik de hele nacht ouerwets heb doorgehaald en stijf???!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden