sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 lekker een enorme bak alcoholvervanger (ijs dus) naar binnen gewerkt,was een heel klein beetje over de rooie!in stolwijk,voor mij een roteind weg,een drinkautomaat voor de kippen gekocht en nu ontbreekt er een onderdeeltje!##@%&!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 @Rapilos, ik herken je zo goed op dit vlak. Same here!@ Jane, dank je voor je schrijven. Ik moet ook op zoek naar iemand vertrouwds. Ik ben daar ook mee bezig. Door het niet drinken komt nu zo ontzettend veel los. Daar waar ik het vroeger zou verdrinken met alco. Ga ik nu de strijd nuchter aan en ga ik de confrontatie aan. Maar het valt niet mee. Ik weet dat er iets moois onder vandaan komt. Maar toch is er die angst, angst en nog eens angst. Dat heeft me vandaag enorm overvallen met enorme huilbuien tot gevolg. Na vele dagen van het huilen verdringen is het eruit en dat lucht best wel op. Mijn vriend noemt dat nu eerst de scherpe randjes ervan afhalen. Doe je dat, dan kun je de volgende stap weer nemen. De randjes houden alles nog diep ingepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Het valt me erg op dat veel mensen hier hetzelfde voelen dan ik.Dat is wel opluchting ook, en herkenning.Zou het zo zijn dat wij alco,s gewoon verschrikkelijke gevoelsmensen zijn.En dat wij vaak met bepaalde gevoelens niet goed om kunnen gaan en het daarom geneigd zijn weg te drinken?Phoe....Wat een gegraaf allemaal he.Pem;Wel goed, dat huilen van jou.Dan komt er tenminste wat los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ja dat huilen dat is eindelijk... Na heel lang vechten tegen het huilen heb ik het toch maar laten gebeuren. Misschien dat ik er daarom nu ook wat over kan schrijven. Het zat allemaal erg op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Kirky, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Nou, Kirky, je boosheid is herkenbaar!Ik ben alleen maar blij dat je bij deze boosheid nuchter blijft!Maarrrrre...eigenlijk is drinken voor jou geen optie meer, toch?Gaaf man, ik ga net zo ver komen als jij!En voor iedereen: slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Lieve mensen,Ik ga er maar weer eens uit.Maar eens een vroeg avondje van maken.Alle hersenspinsels even laten bezinken.Bedankt voor het meedenken.En bak er allemaal nog een fijne droge avond van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ik ga proberen de rust in mijn hoofd terug te vinden!Slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 slaap lekker trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hey Carolien,Hoe is je dag vandaag geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ik ben weer thuis en ook wel erg rustig ja ik ruik helemaal oosters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 oosters???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ja oosters, net lekker te masseren geweest veel lekkerder dan bier drinken kan ik melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 hmmmm Henk je maakt me jaloers hoor.....Virtuele massages ook mogelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Voor allen die nog wakker zijn.Ook ik raak nu gevloerd en ga naar bed.Slaap lekker allemaal.Lieve groet, Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 mjah virtueel heb je nie veel aan denk ik PEM en t ruikt dan ook nergens naar ja erg lekker Hannahdat is goed voor een mensweltruste PEM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 hier was vanavond indian summer, dat is een jaarlijks popfestival, daar was mijn dochter heen, die had ik net even naar de trein gebracht, ze is naar haar vrienden vanuit de trein sms te ze me dat ze t zo gezellig vond ff samen in de auto t gaat allemaal echt goed zonder drinken, t leven geeft veel kadootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ja dat moet ik allemaal goed onthouden voor als t nog es moeilijk wordt hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ja natuurlijk ik ben heel blij dat t zo super gaat tussen onsdat was wel es anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 de problemen hadden meer met de pubertijd te maken maar dat was zo heftig wel dat ik dacht dat t nooit meer zo goed zou worden als voor die tijd maar dat valt gelukkig erg mee ik ben er weer vandoor voor nu, veel plezier en weltruste voor zo en een dikke knufffel hannah groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hé hoi,allen,graag nog even een virtuele kn8ffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ik dacht: ik kom nog even kijken. Zie ik nog een aantal ingelogden en dat om deze tijd.Ik ben nu bezig alles klaar te maken voor de nacht. Dus hangt deze compu nog even in de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Graag een lekker virtuele knuffel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 pem ik zal het proberen, maar of mij dat in mijn eentje lukt? ben al zoveel jaar gespannen en aan het hyperen,weet niet eens meer wat ontspannen is!zou er een moord voor doen om eens één keer gewoon rustig in de tuin te zitten,en te genieten zonder allerlei geraas in mijn hoofd!zal het maar weeer eens bij mijn psy.op zijn bordje leggen.by the way,die oosterse wijsheid,was dat niet van confucius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Sailor,Dat was idd Confusius.Ga eens in makkelijke kleren op de grond (een kampeermatje is wel zo prettig) op je rug liggen. Eventueel met een dun kussentje onder je hoofd. Je benen een beetje gespreid van elkaar, je armen iets van je lichaam af met de palmen naar boven. Voel je lichaam. Ga met je geest linksom langs de hele contouren van je lichaam. Van het puntje van je hoofd ga je langs je oor, je nek, je schouder, bovenarm, elleboog, onderarm, om je hand heen, naar boven langs je onderarm, elleboog, bovenarm, oksel, zijkant borst, zijkant buik, heup, dijbeen, knie, onderbeen, hiel, voet, terug naar boven zijkant voet, binnenkant onderbeen, knie, bovenbeen, kruis, terug naar beneden langs de rechterkant van je lichaam (omgekeerde volgorde dus). Vervolgens blijf je zo even liggen, jezelf bewust van je lichaam.Voel hoe zwaar je linkerarm weegt, voel hoe zwaar je rechterarm weegt, voel het gewicht van elk been afzonderlijk. Leg je handen op je buik en voel hoe - helemaal automatisch - je buikademhaling gaat.Doe deze oefening elke dag. Door je geest zo te concentreren op je lichaam in rust, zal je geest leeg vloeien. Probeer het maar eens. Je kan er eventueel een heel rustig muziekje bij aanzetten. Als je denk dat je het misschien koud zou kunnen krijgen tijdens het ontspannen, leg dan een dunne deken over je heen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden