Spring naar bijdragen

zaterdag 20 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alle kaarten voor Zaanconcert uitgegeven

9 juni 2009

Zoals verwacht waren ook bij Albert Heijn de kaarten voor het optreden van De Dijk tijdens het Zaanconcert op zaterdag 20 juni in een mum van tijd op. De gratis kaartuitgifte startte bij de acht Zaanse vestigingen van hoofdsponsor Albert Heijn op donderdag 4 juni. Rond het middaguur waren vier vestigingen al helemaal los. In totaal zijn er nu 5.000 kaarten uitgegeven en dat is het maximum dat de brandweer toestaat voor het festivalterrein bij de Zaanse Chocoladefabriek. Naar verwachting zullen er veel bootjes komen. Daarvoor wordt het ponton 20 meter uit de kant gelegd, zodat lage boten (zonder mast) tussen de wal en het podium kunnen gaan liggen. De brandweer staat echter niet toe dat mensen uit de boten aan wal gaan omdat daar het maximum aantal personen al is bereikt.


-------------------------

Ja, die Q duurt minimaal 2 weken. En als je niet uitkijkt raak je uitgeput en kun je in het ZH belanden, dus ik MOET het rustig aan doen. Zei de HA. Moet elke week effe laten checken hoe het gaat. Je hebt twee varianten, de milde en de heftige! En wat denken jullie, lieve beeldschermkindertjes? Tuurlijk, ik heb de "heftige" variant met hoofdpijn (nog steeds, al bijna 2 weken, hoge koorts, koude rillingen, en énórme spierpijn. Tjeeeeeeee wist niet dat ik zoveel spieren had, heb echt liggen jeremijeren van de pijn.

Maar allee, het gaat weer beter, nog een week anti-biotica slikken (blèh) word er k*tsmisselijk van van die troep. Dan komt vrijdag of maandag (volg. week dus) de uitslag van het bloed. Als ik géén Q heb vreet ik mijn sokken op (kunnen jullie lekker toch niet controleren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er worden nog maatregelen genomen.
In onze omgeving (zuid-utrecht) is een soort "uitbraak" en bij pos. bloedonderzoek komt de GGD nog een hele vragenlijst afnemen waar je allemaal geweest bent de afgelopen tijd. Het is niet besmettelijk alleen van dier op mens. In totaal zijn er al 50 besmettingen in deze regio (en vlgs. mij wordt dat nog meer, ze hebben mij nog niet meegeteld) en 20 daarvan zijn in ons dorp.

Het is balen en er is niets aan te doen. Ja voorkomen dat ik in het ZH beland graag. Dus ik slaap braaf overdag, slik vitamines, eet goed, de hele mikmak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

even snel contact opgenomen met het kabouterbevrijdingsfront!!

het is de anti discriminatie week van de kabouters, massaal zijn ze aan het protesteren!

gelukkig heb ik nog een kabouter in huis die niet aan het protesteren is want ik krijg net een envelop met een kaart van De Dijk inclusief 20,--
Lang Leve pa en ma :D
Ze vonden dat ik dat had verdiend, na zoveel drukte de afgelopen tijd!
wat moet ik ook zonder deze liefdevolle kabouters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t si bij mij vooral traag omdat er niemand typt hannah
voor de rest valt t erg mee


ik weet niet zo goed wat voor raad te geven, een arm om je heen zou beter zijn, al die woorden altijd :(

t was erg gezellig bij Carolien, ik heb nog leuk wat verkocht voor haar, aan mezelf :)

paar uurtjes wel gezeten daar, erg leuk haar in t echt te ontmoeten :)

Sandra zijn we helaas misgelopen, die kwam er pas toen wij al weg waren denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wat heel bijzonder was, ik wist waar de pier was en ik was nog nooit in scheveningen geweest, we reden op de terugweg langs t kuhrhouse, hoe schrijf je dat en ik zei tegen mijn vriendin, volgens mijn gevoel moet daar de pier zijn en ik wees en idd daar was de pier :D

Ik ben helderpierend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...