Spring naar bijdragen

zaterdag 20 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mogguh! ben ook al uren wakker,moet eendjes halen bij een dieren(benodigdheden) boerderij in stolwijk,en dan ben ik bang dat ik door de wekker heen slaap,is nog nooit gebeurd,maar ja typisch ikke!
dus hup de pc aan en getracht twee nieuwe gadges in de sidebar te krijgen,en toen dat na pakweg een uurtje klooien met de eerste gelukt was,wist ik uiteraard niet meer hoe ik het gedaan had,dus nr 2 zit nog op de reservebank!
heb nog nooit zo lang voor het scherm gezeten! wat zo'n forum allemaal niet veroorzaakt! maandag maar eens een extra gelkussen aanvragen,want mijn stuitje protesteert heftig!
een normaal mens zit op zijn bibs,daar istie ook voor! maar ik ben zo krom dat ik noodgedwongen onderuit moet gaan liggen, op mijn stuitje dus,en daar zit weinig "zitvlees" op, vandaar!
hup ff "mien swien" voeren,en dan naar het mooiste stukje van nederland!
houden we het droog vandaag? drankzijdig in ieder geval wel!
have a nice day!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@ Sailor, ahhh.... ik herken het wel. Ook ik ben niet zo handig in de computer en eea kost me ook uren om voor elkaar te krijgen.

Hier gaat alles oke.

Gisteren een zware dag gehad. Moeite met alles. De gremlins waren ook volop aanwezig en ik heb flink van me af moeten meppen, maar het is gelukt. Gelukkig maar!!!

Want nu sta ik toch een maand droog.

Ik had giseren enorm veel binnenkomende emoties. En wist niet zo goed wat ik daar mee moest. Aan het werk natuurlijk :)

Een maand gelden zou ik eea hebben verdronken. Nu veel opgeschreven voor mezelf.

@ Henk veel plezier in Scheveningen bij Caro.

@ Caro, je leest het niet meer maar veel suc6 op deze mooie spannende dag.

@ allemaal, fijne, zonnige dag.

Lieve groet Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat vandaag een lange dag worden, met de hond naar Amersfoort. Eerst op de spartamet naar de andere kant van Haarlem
dan met de auto naar Amersfoort, een uur voordat de podencodag begint, want ik rijd met iemand mee die bij een kraampje staat
een lange dag met hopelijk zo min mogelijk regen en dan vanavond weer ergens thuis, hond en ik uitgeput
maar dan wel weer allemaal oude bekenden gezien en met een hoop foto's.

alle bevroren moedervlekken zien er inmiddels uit als enge gezwellen maar de brand is er uit
hoe lang zou het duren voor ze er af vallen????

okee, douchen en aankleden hoppa, actie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

$%$%$#^%$

Het regent hier enorm. Het is ineens erg donker geworden en het komt met bakken uit de lucht. Daar hadden we niet op gerekend. Dat is flink balen. Hopelijk blijft je dit bespaart in Amersfoort tapas.

Lees hier net in de krant dat scholen strijd tegen drankexcessen tegengaan. Een goedezaak, maar wel jammer dat het nodig is. Wat een gevaarlijk goedje is die drank toch als je er zo overnadenkt.

Heineken heeft een paginagrote advertentie geplaatst waarin ouder wordt verzocht om met hun kinderen over hun alchoholconsumptie te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...