Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik heb nog even gegoogled over mijn zweetvoeten en alcohol stoppen.

Noh, door het stoppen met alcohol kan ik moeilijker met de stress omgaan.
want die verdoofde ik met bier:
Conclusie meer stress nu, gevolg zweetvoeten van de stress

Zo zie je maar weer, wat een rare uitlaatkleppen de stress heeft.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Tapas van harte gefeliciteerd met je MIJL-PAAL. Ik weet nog als de dag van gister dat je weer om het hoekje van het forum kwam gluren, en kijk nu eens, twee jaren verder!

Meid wat ben je gegroeid in je zelf en je eigen leven.

Ik was vanmiddag in de tuin de meubels aan het hoge-druk-reinigen en moest ernstig lachen ik zat onder de groene troep toen ik aan jouw verhaal dacht van jouw ouders tuin waar jij dat ook had gedaan. Bij het "drankkot" zogezegd.

Verder heb ik mijn auto weggebracht voor een grote beurt, helaas was toch e.e.a niet in orde en we moeten natuurlijk wél veilig op vakantie! Kassa, maar gelukkig leg ik elke maand geld opzij voor de auto. En dan is het niet zo erg.

Ik kreeg vandaag mijn bestelde tweedehands boeken, en heb er al 3 uit. Van Loesje Mertens de hele serie, en Pitty gaat naar Kostschool. Indertijd bij een brand in huis verloren en nu weer terug! Jeugdsentiment!

Vanavond geen collecteren, morgenavond maar weer. Van al dat hogedruk-reinigen word je ook moe. Voel me gelukkig met de dag beter, maar moet het van de ha nog rustig aan doen. En ik mag NIET in de zon, waar ik zo dol op ben GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRR. Schijn je vlekken van te kunnen krijgen. Zou het echt zo zijn?

Ik heb wel "bleke" vlekken in mijn gezicht, vlgs. mijn ha het begin van vitiligo (toch een soort Michael Jacksom dus) met bleke vlekken rond mijn neus en op mijn voorhoofd. Het kan me eigenlijk niet meer bommen. Ik smeer er gewoon een kleurtje op. Dat had ik al vóór die ab (anti-biotica). Die kuur is 2 volle weken rotspul je word er zo misselijk van.

Zo dat was mijn dag (minus de wassen, bedden, huishouden, koken enz.) is toch niet boeiend met dit weer. Heb ik een leuk boek wil ik in de zon zitten!

Houtje, wees nou dankbaar dat je niet met Q in het zh ligt zoals 25% van de patiënten, en niet zo ondankbaar over een beetje zon. Ondankbaar kreng!

Geplaatst

Zitten we hier toch voor onze zweetvoeten! :D

Heb je last van transpirerende voeten, dan heb je grote kans op schimmelinfecties.

Zweetvoeten die stinken, zijn meestal aangetast door schimmelinfectie. Het zijn de schimmels die de stinkende gassen produceren. Verzorg je de schimmelinfectie niet, krijg je tussen de tenen losse en pijnlijke kloofjes en vellen. Doe je dan nog niks, kan je ook aan de onderkant kloofjes en vellen krijgen. Bacteriën kunnen dan ook nog eens voor forse ontstekingen zorgen. Maar zover zal je het niet laten komen. Pijn en jeuk en niet te vergeten de stank drijven je toch tot eerdere actie.

Als je eenmaal een schimmelinfectie hebt gehad aan je voeten, dan zal deze steeds weer terugkeren.
Vervelend, maar waar. Beste remedie is om je voeten twee maal daags goed te wassen en af te drogen en in te smeren met antischimmelcrème. Die van tavdiurK is prima evenals de merkloze bij de apotheek en een stuk goedkoper dan die van het befaamde merk niratkaD. De eerste 2 weken kan het ook geen kwaad om 2 maal daags schone sokken aan te doen. Nylon sokjes en kousen kan je maar beter vermijden. Katoen en wol of blote voeten. Denk er ook om dat je goedademende schoenen aandoen. Van binnen helemaal van leer en buiten ook liefst. Gek genoeg is het vooral de bovenkant van je voet die zweet, dus zorg dat je daar ook de crème goed aanbrengt. Het je na 2 weken geen gunstig resultaat, ga dan naar de huisarts met je voetjes. Wees ook beducht voor nagelschimmels. Daarmee is het het best om altijd via de huisarts te gaan. Als je na zes weken voeten smeren met antischimmel mooie voetjes hebt gekregen, dan kan je overstappen op onderhoud door 2 maal daags je voeten in de azijn te dopen gedurende een paar minuutjes na het wassen. Een liter gewone natuurazijn kost 69 of 89 ct. Dat is nog te doen.

Helaas heb ik al van kindsbeen af zweetvoeten en schimmels.

Geplaatst

Jongens ik ga naar bed, momenteel word ik compleet gesloopt door mijn puber zoon en onpedagogische activiteiten van mijn man. De school die me ook nog eens het vuur aan de schenen leggen.
Eigenlijk weet ik me totaal geen raad meer en zit met mijn handen in het haar.
Voel me door alles en iedereen in de steek gelaten, geen vertrouwenspersoon.
Nada, niks. Ze vreten me op, allemaal.
Maar goed, ik drink niet, ik rook niet, ik lijn ook nog eens en ik leef nog steeds.
Nu ga ik gewoon slapen. Morgen vroeg op en op het fietsje.
Vakantie is mijn werk nu. Ik denk dat ik heel de vakantie maar doorga, heerlijke rust daar.
Sorry weinig reacties op al jullie beslommeringen maar mijn hoofd loopt compleet over.
Soms denk ik dat ik er een hartaanval of een beroerte aan overhou,
maar ik ben gezegend met een zeer gezond lijf en dat wil ik het liefste zo houden.
Jemig wat een bekentenissen op dit late uur.
Ik duik mijn bed in. Truste.

Geplaatst

Ik wens de bedgangers een hele goede nachtrust toe en de rest ook natuurlijk.
Voor de zieken en gekwetsten beterschap en een spoedig herstel.
Iedereen veel nuchterheid, kracht, moed en wijsheid.

Tapas,
Ik zag dat je vandaag 2 jaar nuchterheid hebt gevierd. Mijn late felicitatie nog daarvoor. Ik herinner je binnenkomst nog. Heel aarzelend en schoorvoetend of je nog wel welkom was.

Weten jullie dat iedereen groeit van het moment dat ie hier komt. Ik hoop dat de kortgeblevenen voldoende hebben meegekregen om verder te kunnen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...