tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Morge allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Mogge Tasseke!Enne.....Meteen ook DOEI aan allemaal want ga aan de slag. Heb een fijne dag iedereen en sterkte voor de moeilijke momenten!Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 lekker dan weer, wil net een heel verhaal gaan opschrijven!maar goed, werk ze sara!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 er gebeurt hier echt niks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Hé Tas er gebeurt vanalles want ik log weer even stiekum in voor jou typte de stoutert maar niet te lang want ga zo naar het restaurant en daar is geen pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 morge AR dat vind ik nu zo lief aan jou, je logt altijd in als iemand even aanspraak wilt werk je nu weer full-time in het restaurant of heb je je andere baan nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Ik heb nog een beetje de andere baan ik start hier alleen even op en vanaf 10 uur dan in het restaurantIk hoop dat er meer mensen je van aanspraak voorzien nu, want ik moet er vandoorFijne dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 hee wing is er ook!!morge wing! mooie klus voor vandaag of een vrije dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 je blijft een bezig bijtje AR!!maar werk ze voor vandaag en maak er weer een feest van!! het weer zit in ieder geval mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Hallo stralende humeurtjes!!!!!Ik heb me grandioos verslapen en dus Dochter ook. Die vindt het zo erg om te laat te komen, dat ze huiilend op de fiets is.Ik heb gisteren bijna 3 uur lopen collecteren voor www.handicap.nl dus ook een beetje voor iedereen hier die wat heeft en dat ik dankbaar (doch vermoeiend) werk. Ik heb me toch een enorm rayon!Vanavond de andere helft maar anders doe ik het in nog twee avonden. Het was toch weer dan ik dacht. Veel grote huizen niet deur aan deur, maar slinger-de slinger-tuin-in, waar zit de deur? O ja, dan weer het huis uit slingeren (de tuin hè) de volgende, dat schiet niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 @#$%$#nieuwe dag, nieuwe kansen!!heb je een rotavond gehad of ben je ziek in het algemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 houtje doos je bent harstikke ziek geweest en mevrouwtje H. voelt zich een klein beetje beter en gaat weer collecteren!!!denk toch aan jezelf!ach, je hebt in ieder geval lekker geslapen, ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Ja schat er ZIJN al zo weinig mensen die een paar uurtjes van hun tijd willen afstaan..... ik heb het al 3/4 jaar geleden afgesproken * zo kletst zij zich zelf eruit * ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 En schandalig hoe je soms te woord wordt gestaan...... vreselijk. Of ze doen gewoon niet open als ze weer een collectebus zien en blijven pontificaal zitten.Ik denk dan (heel gemeen) wacht maar tot je zelf wat hebt. Oooooooooooo onaardig hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Klinkt niet echt helemaal okee Wing. Van die hieperdepiep avonden waar je de volgende dag ziek van bent. Doet me aan iets denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 ok ok ok ok,ik weet ook wel dat het voor het goede is......maar tochtrok je het een beetje of was het een grote aanslag op je?maar inderdaad, ik liep vroeger voor de dierenbescherming, als je dan de reacties hoort soms is het op het schandalige af maar tja het zijn dan mensen die voor zichzelf kunnen zorgen (denk ik dan maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 verdorrie wing,je blijft constant in hetzelfde cirkeltje ronddwalen is je onderzoek nog niet afgerond?ok, klinkt een beetje lullig maar ondertussen weet je toch wel wat de triggers zijn, wat is voor jou zo moeilijk om een beslissing te nemen in wat je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goedemorgen lieve mensen.Mooi weer om er op uit te gaan.Wandeling of misschien in de tuin.Geniet ervan, zulke mooie dagen zijn schaars in Nederland.T Lijkt wel een raadspelletje Wing.wat is dat spul, en wat is hieperdepiep.Ik denk dat ik het weet maar hoor het liever van jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 he rudy,inderdaad prachtig weer om iets te doen! wat staat er voor jou op het programma voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 het leven is ook fantastisch! dat is zeker geen onzin!het is wel onzin dat je daar een borrel bij nodig hebt!maak je het jezelf niet erg moeilijk? natuurlijk is het goed om te onderzoeken, het is goed om te weten wat jou triggert, maar soms moet je gewoon een beslissing nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 was om 5 uur al wakkerschouder deed pijn kon mijn knie niet goed gebruikendus hup eruiteerst wassen,douchen durf ik niet in mijn uppiemoet in het bad douchen,straks kom ik er niet uitdit is mij 1 keer overkomen ,heb toen buurvrouwgebeld om hulp en hulp gekregenzat om 7.45 al bij de tandartsalles goedom 8 uur boodschappen gedaanop mijn manier huishoudelijk bezig geweestnu een verse pot thee gezet en ga buiten onder het zonnescherm zitten lezenmag niet in de zon vanwege huidkankerfijne dag allemaalkom later wel weer even kijkeniedereen alle goeds en laat de eerste staan,doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Wing ook met onthullende taal hou je je zelf voor de gek.het geeft reden tot nadenken dat jij je werk wat je zo graag doet moet laten schieten door te veel te drinken.Jammer vind ik dat.Oei Tas een paar afspraken vergeten.Vrouwtje vandaag vrij en zij heeft ook een en ander in de agenda staan.Huisarts, vanmiddag ziekenhuis enz.Dus tussen de afspraken door maar lekker even in de tuin in de zon.Beetje verpakt weliswaar, petje op zonnebril nog net niet in folie gerold,hahaEin schöner Tag mit einand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 ok luitjes,de gesprekken verlopen weer erruuug vlot hedenochtend!!ik ga de tuin in, mijn zondes overdenken en oplossingsgericht het onkruid wieden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Bako als de temperatuur goed is is het in de schaduw best aangenaam.Veel leesplezier en geniet ervan.In onze tuin staan geloof ik honderd verschillende planten.Overal bloeien bloemen.Namen?Ik ken er niets vanVind ze wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Loguit dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden