Spring naar bijdragen

Eerste contact gehad


Lara

Aanbevolen berichten

Dank je Sneeuwwitje, toch nog 1 reactie.
Ga me maar op de achtergrond houden in het vervolg. Was al moeilijk genoeg voor me om die post dr neer te zetten.
En wou iedereen in die dageraad maar niet storen , was zon vrolijke boel daar.
Lees af en toe wel mee maar posten doe ik maar niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Caroline, als jij wat te melden hebt mag en kan dat gewoon hoor, op t draadje, als ze daar grapjes maken kan dat ook gerust, als jij wat serieus te melden hebt doen ze daar echt wel serieus over
welkom en goed van je
moeilijk he, als je het zo neergezet hebt, dan is t allemaal zo echt
is er niets meer te ontkennen
knap van je hoor, en een goeie stap op weg naar een beter leven

groetjes Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

caroline,wat boeit dat nou,doe gezellig mee,tis hier toch een soort hyves voor "wino rhino's"als je je probleem(en) maar af en toe kwijt kan daar gaat het om!
ben zelf ook nog lid van een heel klein AA-groepje,die de grondbeginselen aan zijn laars lapt,gewoon een gezelligheidsvereniging,met de laatste roddels uit het dorp ed af en toe een uitstapje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Caroline,

Ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk vind om te schrijven. Blijf vooral meelezen, ook daar leer je een hoop van. Ik zit hier nu al een poosje en ook ik vind het soms moeilijk om te schrijven. Maar ik vind het fijn, dat ik op moeilijke momenten toch mijn verhaal kwijt kan. Op zulke momenten wordt er ook serieus mee omgegaan. Dat geeft steun en kracht. Soms is het ook gewoon even wennen. De eerste stap.

Maar die heb je al gezet.

:present:

Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is moeilijk dan ineens te storen, maar zal het gaan proberen. Ik wil nooit iemand tot last zijn, in elk geval ik denk dan dat ik iedereen tot last ben. Zal er aan gaan werken.
Morgen naar mn huisarts voor het bespreken van de brief die ik heb gekregen van ADB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Caroline,
tja ik heb ook internet behandeling van de ADB heel goed van je dat je die stap hebt genomen ik vind je erg dapper echt wel.

Mij bevalt de ADB heel goed mischien jouw straks ook wel dus moed houden meis

Groetjes van meeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...