Sara Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Zo, mijn motor is gestart, ga aan de slag er zitten twee vragende viervoeters op me te wachten.Iedereen alle goeds en sterkte gewenst voor vandaag.Groetjes,Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 sara,ook voor jou een fijne dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 morge kirkhopla, een kopse koffie overgegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 huh, een lekke senseo???je had bij aanschaf toch wel begrepen dat een senseo alleen voor af en toe is???bij meer gebruik (3 koppen of meer p.d) is een normale beter!!maar goed, het blijft balen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 wuaahuuaaa,dit is waarschijnlijk ook niet de geschikste plek om met mijn ziel onder de arm te lopen.ik ga wat rottigs ondernemen, heb behoefte aan reuring en afleiding!bleh wat een rotlevenlaters allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Effe lachen,ik dacht dus dat ik vandaag moest werken,helaas het is donderdag, laat ik nou denkendat het vrijdag is, nu inmiddels niet meer natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 blehhhh, ik heb al een rotbui!!wat denken jullie? ik heb een kadootje van de gemeenteéén doos met wel VIER flessen wijn!met een kaartje, sorry voor de werkoverlast en een prettige vakantie gewenst!grrrrr waar laat ik die flessen zo snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 hallo allemaaldit is een dag die niet mee valtgisteren met de dermatoloog gesprokenbestralen kan mijn lijf niet aandus weer terug naar zalfjessucces niet verzekerdben moe,erg moe komt omdat mijn nieren niet goed werkenhoe of wat er zal wel weer een oplossing voor komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 ik heb het al aan de buurman gegeven!zo een zelfvertrouwen heb ik nog niet hoor, dat ik een week naar die flessen kan kijken.maar goed het is weer opgelost maar toch zit ik me af te vragen waarom je wijn moet krijgen!ik dien nog eens een klacht in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 hwe gatver bako!moet je nog iets speciaals doen voordat je wel goed geholpen kan worden of is het een kwestie van uitzitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 ga weer terug naar bed!net contact gehad met Schuldsanering..... mijn contactpersoon is tot maandag op vakantie en tot dan wordt er geen geld overgemaakt.ach een weekje langer zonder geld, geen probleem bij tasseke, ik ben zooooo creatiefffffffff......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 caro,beetje fijngemepte mottenballen op het matje houdt hem/haar wel weg! meurt ook wel,maar niet zo erg als kattepis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: kirkyonze senseo blijkt (een beetje) lek , aan de onderkant geeft hij ook koffie . zolang het meeste nog aan de bovenkant er uitkomt is het niet zo erg .het geeft alleen een beetje een rommeltje . je hebt toch niet zo'n "plofapparaat"van philips? die moeten zsm retour fabriek ter reparatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 een troost bako,bestralen is ook niet alles hoor! daar hou je van die brandplekken aan over en een dunne gevoelige huid,echt tof als dat net onder het bandje van je veiliheidshelm zit zoals bij mij vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: kirkybinnenkort met onze hortencia naar de psych , denk dat ie een persoonlijkheidsstoornis heeft . het ene gedeelte blauw , een ander gedeelte weer roze en zelfs paars . en dat allemaal in 1 plant . weet in ieder geval niet goed welke kleur ie wil zijn . dat is onmogelijk kirky,waarschijnlijk 3 planten in een pot? de grondkleur is roze! istie blauw en je doet er niks aan dan "loopt hij terug" zoals dat heet en wordt hij weer roze!goedkoopste manier is een bus aluinpoeder halen bij de apotheek,en dat er bij kiepen liefst tijdens de knopvorming! (er is ook "blauwsel" van pokon)na de bloei terugsnoeien tot de eerste dubbele knop die je tegen komt,dunne takjes,vort weg ermee,en zo af en toe wat verjongingssnoei toepassen,dus oude takken tot de grond toe weg,en dikke nieuwe laten staan.beetje heel erg off-topic,maar het is nou en maal mijn hobby,vandaar.kijk eens €€€€€€€€!!!! goed hè van ikke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 wij hebben ook hortencia,sze zijn zo een 90 jaar oud oma had ze gekregen als huwelijks cadeau van opa toen ze 20 jaar wasnog elk jaar bloeien ze uitbundig met verschillende kleurenalhoewel ze steeds meer wit wordenze hebben 3 maal een verhuizing overleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Meiske,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ben weer een beetje beter. Ben toch maar thuis gebleven. Beter om goed uit te zieken. Zo, heb ik eens aan mezelf gedacht. Nu nog even alle schuldgevoelens weg zien te krijgen, want ik weet wel, maar het voelt anders. 't Is in ieder geval echt ziek en niet van drank of roken. Dat scheelt toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 't Gaat een warme dag worden. Vind ik niet erg, daar hou ik wel van zolang het niet benauwd warm is.Een dag om nuchter en rookvrij te leven.Fijne dag en tot schrijvens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: kirky''vreemde'' hortencia ?zo ziet ie er uit , is echt 1 plant en staat in de volle grond . tja dan is het dus toch een blauw/paarse geweest die nu aan het"teruglopen" is! dus hup naar de apotheek of het tuincentrum!vroeger gebruikte men ook wel roestige spijkers,maar ja kom daar maar eens om,alles is gegalvaniserd tegenwoordig! ijzerpoeder is ook verkrijgbaar bij de apotheek (gebruikte ik vroeger om vuurwerk te maken) maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd op mijn hortensia's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: bakowij hebben ook hortencia,s ze zijn zo een 90 jaar oud oma had ze gekregen als huwelijks cadeau van opa toen ze 20 jaar was nog elk jaar bloeien ze uitbundig met verschillende kleuren alhoewel ze steeds meer wit worden ze hebben 3 maal een verhuizing overleefd wit is ook een geteelde vorm,maar als alles witter wordt, en je vind dat niet mooi,is het een voedingsgebrek! flinke lading organische mest doet wonderen! (zakje koemestkorrels bijv.)het lijkt hier "onze tuin"wel,is een goed blad maar heeft ook niks met alco te maken.ik kreeg altijd de uitgebloeide verjardagshortensia van mijn schoonmoeder,was me op het laatst een bos gigantisch! en allemaal verschillende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Lievers allemaal dankje wel voor jullie felicitatie,s 64 jaar tjonge wat oud al heben benieuwd of ik nog trek maar zal wel niet:) krijg heb al wel een heleboel visite dus ik ga der maar weer uit bedankt en dikke zoennnnnnnnnnnnnnnnnn van meeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Meiske gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een droge verjaardag van heb je geen last morgen:present:Pappilon en Hannah, heel veel sterkte vanmiddag:heart:Bako, voor jou een een dikke knuffel, want het zit jou ook niet mee:sun:Carolien, nu drink je niet meer en heb je nog last van een kater;)Ik heb een afwijzing voor die leuke vacature. Had ik al wel gedacht, want het duurde zo lang voordat ik bericht kreeg.Maar mijn dag kan niet meer stuk,want ik kan weer een broek aan die mij in april nog te klein was:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 krijg net het forum boek binnenin het stuk ,forumberichtenben ik zo herkenbaarook mijn onder schrift nil volentibus arduummaakt dat ik het benvoel mij niet veilig meer en zie mij genoodzaakt om niet meer op het forum te komenzal iets anders moeten vinden om alcoholvrij te blijvendit doet de hele anonimiteit te niethet voelt erg bedreigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Middag!De neiging tot een hartgrondige vloekMaar dat schiet ook niet opPech met de auto vanochtendKon hem nog net op tijd aan de kant zettenanders was ie ontploft Ben vandaag eerder naar huisOm de auto te laten repareren...Huhu..Zit al twee dagen met een kater achter aan de telefoonHet gaat nog. Maar niet lang meer natuurlijk.Dus daar ga ik wat aan doenNiemand hoeft deze keer naar de pomp te lopenOf naar de maan te vliegenIk ook nietDat maakt niet uitBen niet meer boosOp een enkele neiging naIk weet het allemaal bestMaar kan er soms even niet op komenIk ga uitziekenIk zie er niet uitIk voel me als mijn autoOpgeblazen...Op zich niet zo ergSteeds ben ik van binnen weer vrolijkNu ga ik zo'n plopding zoekende wasbak in de caravan zit verstoptEerst maar eens de emoties de tuin in slingeren...AdemenEen ijsje eten?Jajajajaja!!!!!Ik heb dat spul niet nodig omals ik me blij voel het over de grens te jagenOok niet als ik me rot voel, om me te laten troostenIk ken inmiddels betere manierenHUSH!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden