Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik ga even A. bellen...ze is morgen jarig. Ben afgelopen weekend met haar naar festival Mundial geweest om dat te vieren. Zo terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Blijven of durven vertrouwen in je medemens is een groot goed Har.Open staan voor, luisteren en bespreekbaar maken wat je dwars zit.Daar is moed voor nodig.Het antwoord van vroeger doet de meesten van ons nog te veel pijn.Vandaar vaak de keuze voor afzondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Andere weg Tina? Het laatste wat ik gelezen heb is dat je niet op je sollicitatie bent ingegaan, te weinig uitbetaald. Sorry, weet niet wat je nieuwe weg is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Drup er zijn wat problemen met hart of slokdarm.Volgende week opnieuw onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: rvanthHet antwoord van vroeger doet de meesten van ons nog te veel pijn. Yep, van vroeger moet NU gemaakt worden...enige kanttekening van mijn kant is dat in mijn geval de nieuwe weg wel eens te snel genomen wordt...belangrijke winst daarbij is wel dat ik de route met de medemens bespreek...kunnen we toch dezelfde kant op, of scheiden de wegen. Beide opties zijn acceptabel want ik ga mijn weg met overleg...hoeft er niemand teleurgesteld achter te blijven, mij incluis toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Verd@mme Rudy das kl@te. Moeten ze dat weer eerst uitzoeken? Ik zei vorige week nog tegen mijn huisarts dat ik niet wil of in elk geval bedenktijd maar in hoeverre heeft iemand met kanker tijd he? Flink aandringen hoor om het zo spoedig mogelijk duidelijk te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 De baisis van een relatie is overleggen.Alleen maar toch samen je weg gaan.Los durven laten.Met de nadruk op durven want dat is niet zo vanzelf sprekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Tapas: daar kan ik nu stikjaloers van worden. Zwemmen in zeeeeeeeeeeeeeee....zaaaaalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik gebruik zeezout om iets op smaak te maken.En sta aan de kachel met aan ieder oor een schelp.Luisteren naar de zee.Maar dat geloven jullie toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Drup ik krijg voorrang, echt waar.Ik mag door de spoed naar binnen.Flauw hoor.Maar er wordt vaart achter gezet.Maak je niet ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Dank Rudy nu gaat het wel weer want maakte me wel ongegrust. Weet wat het is en ken je hier te lang wat betekend dat soms mensen je erg dierbaar worden waar jij er zeker een van bent. Vergeet niet dat je nu nog meer lotgenoot bent geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Dank je BakoMooiDat ben ikSjokte met de hond langs het zandpadDwong me haast op de fietsMaar, ik ben gewoon moeDoodop van het spul en lange nachtenmet nachtgedachtenMisschien morgen fietsenof zal ik mezelf vastbinden aan de berk?Bungeejumpen van de berkMarjooooo!!!Verdorie.Rudy, er is geen koppeling onstaanDaar waar ik bang voor wasDat gekoppel...Als je dat gelooft, daar bang van bentJa, dan wordt het gekoppeld. Denk je daar niet aan, dan is het er niet. Ik geniet van de natuur.Met een wijntje, met een theetje.Dat maakt niet uit. Maar ik krijg er weer last van in mijn dagelijkse gang. Dat vind ik niet prettig.Maar de drank komt niet meer in de hoofdrol.Kapsones krijgt ze ervan.Ik probeer eerlijk te zijn.Soms lijkt dat moeilijk.Als je het bent.Is het dat nooit.Rudy, ik wens je lichaam rust en krachtEr is een band ontstaan, ik mag jou ook graag!Een hortensia lust graag ijzerhoudende grondGeef maar erts! Gaat ie blauwbekken... Op mijn werk is het fijnDe collega's zijn bijzonder aardigMen is op reis door het levenEr zijn er op zoekEr zijn er die alwetend genietendat ze er niks aan kunnen veranderenEr mag emotie zijn, daar is ruimte voorIk werd met meisje en Marjootje aangesprokenWaarom raakte me dat toch weer zo?Een hand op mijn schouder, een vriendelijke blikIk weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Bij een gesloten forum is Tactive niet gebaat.Zoveel mogelijk inschrijvingen op het forum.En inschrijvingen voor de cursus.zoveel mogelijk geld binnen slepen via subsidies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ben weer even weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Hahahahaha DrupAlcoholist tot in de kist.Lotgenoot tot in de dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik schaam me nietSta steeds op het punt het opmijn werk te zeggenGeconditioneerd gedrag weerhoudt meIk ben dat toch, wat zou ik me daarvoor schamenAngst! Allemaal angst!Voor het grote taboe!Ik ben een drinkerdan weer geweestMisschien ga ik eraan doodZou zomaar kunnenIk zou het niet wetenMisschien val ik in een oude grotDe gekrochte grotMisschien jump ik over ravijnenen diepe spleten om nergens te komenHet kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 That's lifeA gift als je wiltVette shit, tuurlijkDuhuu!!!! Stoer en grote mondIk ben lief hoorOok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Dar das jammer maar begrijp het. Geef je een dikke knus en wens je sterkte.Ja Rudy nu kan ik weer eens een belofte nakomen: tot de dood ons scheidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik schaam me diep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Bij mij in de tuin is het één grote bloemenzee.Er zit veel cadmium in de bodem.Misschien iets voor de hortensia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Marjo denk eerst goed na voordat je op je werk zegt dat je moeite hebt met drank.Dat heeft niets met angst te maken maar met wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 zomaar uit je bericht geplukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Dar bedankt voor de beste wensen.Ik ken ook een forum waar niemand mee kan lezenBesloten, alleen met naam en wachtwoord inloggen.daarnaast is er een open forum waar iedereen een stukje op de dagdraad kwijt kan.AA speelt daarin een rol maar je hoeft geen lid te zijn van de AA gemeenschap.AANederland heeft momenteel een forum.Weet het adres niet, iets met AIA.De AA gedachte speelt hier wel een rol mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Beetje opruimen in huisje Nederland.Rustig tv kijken vanavond.Zat te wachten op een telefoontje van de arts.Tijd afgesproken.Teleurstelling, geen telefoon.vanmiddag bij mijn broer geweest.Geheel onverwacht.De ontvangst was hartverwarmend.Fijne avond voor iedereen Ik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 tot later Rudy fijn mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden