Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Enough?Het enige wat is. Liefde.Just practising... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Henk je begrijpt waar de meesten van ons de angel zit.Zulke inzichten zijn bijzonder en onmisbaar voor geestelijke groei.Het onderscheid kunnen maken in een nieuwe situatie tussen je gevoel van vroeger en nu.Ik zeg altijd, OUD zeer herken je aan een GROOT onaangenaam gevoel in een NIEUWE situatie.De aanleiding is vaak iets kleins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 tot laters marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Eenmaal op het Internet is niemand meer anoniem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Héééééé Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Henk,daar ben ik het nou eens helemaal mee eens.Rudy,ik weet zeker dat je vrouw het goed bedoeld,al kan ik mij je gevoel uit het verleden voorstellen.Chemo is geen pretje en zij probeert het vast watpositiever voor je in te vullen.Als je je al zo beroerd voelt komt er veel anders binnen,qua woorden, bedoel ik dan.Hannah,geen leuk vooruitzicht3 weken geleden moesten er bij mij 3 maal foto's van mijn been gemaakt worden,gewoon omdat de traumataloog niet tevreden was over het beeld dat de foto weer gaf.Dus gewoon voor de zekerheid in een ander soort stand genoemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 ja Rudy soms is er niets nodig om dat te triggeren, t is zaak jezelf goed te kennen en eerlijk te zijn over hoe t in elkaar steektWing zegt, voor een emotie is er een gedachte, ik zeg, achter een emotie zit vaak een diepere emotie, t is zaak daar te komen, dan kan je daar wat mee en doorgaans is dat inderdaad oud zeer, of oud erg zeer zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Tjee, moet bijkomen van een lange intense periode...forum vond daarin geen plaats. Gisteren met N. naar Rotterdam gereisd..heb haar daar uitgewuifd op de trein naar Frankrijk...ik volg 6 juli, zij gaat voor 7 weken...ik voor 3. Even een rustpauze...zal zien of ik die hier op het forum kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik vind dat je het forum en de akties van Tactus los van elkaar moet zien.Loskoppelen.Je mag ze er wel op aanspreken als je vind dat je onrecht wordt aangedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Hoi Rudy Schiet helaas tekort in recente info...niets bijgelezen. Hoop dat het een beetje goed met je gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ging niet helemal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Har,Ha leeft u nog!ouwe versierder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 voor marjo :buiten jezelfgeurenkleurenwindwolkenwaterdrijvenogen toesereen éénvogel vrijwees blij met jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Tina Ga maar effe met jullie chatten...dipje dient opgevuld te worden Ik kom halen, neemt u mij niet kwalijk...toch maar even mensen sterkte wensen; met veel lichamelijke ongemakken én natuurlijk de stoeiers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Bako,ik ben ook duidelijk herkenbaar in het boek.Nu heb ik bij toeval al een tijdje een ander onderschrift.Meid maak je er niet druk om, de kans op herkenning is echt klein hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: albertinaHar, Ha leeft u nog! ouwe versierder. Ik versier niets Tina, ik beleef het zonder slingers...precies zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ja, ja Har,bij gebrek aan beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Har ik ben momenteel vaste klant in het ziekenhuis.De kuur is stop gezet.Problemen met het hart of slokdarm.Achteraf denk ik slokdarm en passage naar de maag.De hoeveelheid tabletten zijn er net te veel aan.De afgelopen maanden hebben hun sporen na gelaten.Volgende week nieuwe onderzoeken en afwachten maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 @Rudy Ik vind het krachtig van je dat je blijft uitseinen ondanks de tegenvallers...je kruipt niet in je schulp en dat is pure winst...je zegt het zo treffend in je sig, delen is helen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Marjo het is een proces van vallen en opstaan.Als de motivatie achter je gedachten waarom je dingen doet maar eerlijk is.bv In een caravan wonen om van de natuur te genieten of om stiekem te kunnen drinken.Eerlijk zijn naar jezelf.Doe niet te veel op eigen houtje Marjo door bv je nieuwe werkkring zullen oude situaties boven komen drijven.Sluit je aan bij een groep mensen die begrijpen waarover je praat.Ik mag je graag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Tina zij doet dit niet expres, het is min of meer een stop woord voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Har ......merci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 ....aansluitend Rudy op je post aan Marjo, op je eigen houtje bijten is iets wat ons alcies eigen is; ik ben verheugd dat doorbroken te hebben, for better and for worse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Har,ik ben ook blij dat ik een andere weg heb gekozen.Gewoontes doorbroken.Waar ik bang voor was ben ik aangegaan.Het heeft mij veel opgelverd.Ik ben er nog niet, maar zeker op de goede weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Hallo allemaal.Meis van harte hoor.Die altijd vrolijke Caro.Rudy waarom is je kuur gestopt of heb ik wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden