tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Dar,ik ben al 1,5 jaar bezig om het financieel goed te regelen, eindelijk loopt nu alles goed.maar als ik zomaar weer ga werken dan zet ik weer alles op losse schroeven,komt er ook nog bij dat ik niet meer op mijn oude niveau kan functioneren,en ik weet bij god niet wat ik eigenlijk leuk vind om te doenje zou zeggen, je hebt tijd genoeg om dat allemaal te bedenken maar helaas,ik ben altijd sneller dan mijzelfhet maakt me ongeduldig en ongedurig en in mijn geval is dat gevaarlijkmaar goed eerst even de therapie afronden en dan inderdaad zo snel mogelijk weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 laat me raden..........nog elf minuten en je hebt er weer een alcoholloze dag gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 hahahaha Darrrrrrr,ik doe niet veel maar als ik iets doe, dan doe ik het GOED!ik heb alleen een stronk gezien en die stond in de weg. stronkje van ongeveer 20cm, maar goed, die heb ik doorgezaagd en de kluit uitgegraven (voor zover dat ging).die roos is dus echt exit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 ohhhhhh, kirk dus over zes minuten moeten we slingers maken voor het jaarjubileum????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 heb je géén jip en janneke champagne???valt me tegen maar euhhhh,ik ga even knoeien.........................voor het geval dat je in slaap bent gevallen (of ruzie met je lady)JE BENT EEN KANJER!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 rosa pleitheinia finalis?Even de hond uitlaten hoor, brb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 :moon::camera::moon::camera::moon::moon::camera::camera::moon::camera::moon::camera::moon::camera::moon::camera::moon::heart:moon::camera:;:camera::moon::rose:moon::camera:;:camera::mus:moon::camera::moon:ic;:moon::camera:Voor onze kirky!!!je mag dan twijfelen over 365 of 364 (of andersom) voor mij is het om het even gefeliciflapstaart en bij deze toost ik op jou, met een glas appelsap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 wij gaan lachend met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 psssstttt waternu weet ik nog steeds niet of je verzamelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 goeienavond weer ik verzamel mooie herinneringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 pfffff, dacht even dat ik dubbel zagmeneer T, één goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Kirky, helemaal GOED man! Welkom in Jaar Twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 pssssst Tas, dit is numero negen... heb jij er nog èèn voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 ik heb ze al wel ouder hoor kirky eej tasseke safus Miss Jeeling ow een heel jaar maar liefst al, heel goed kirky, ik kom vlak achter je aan, nog 45 weken dan ben ik daar ook , zorg jij maar dat je me voor blijft, dat is wel zo prettig, gefeliciteerd hoor, van harte bijna vergeten *slingers* want dat doen ze hier hoi water ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Zeg Kirky, dat lukt nog best aardig he, een beetje typen tussen al die knuffels van Mevrouw Kirky door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 hoi Henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 veel smilies zeg, dat is bijna overdreven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ja Kirky, dat win je niet, Elvis staat al veel langer droog dan jij he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 ik ga slapen, een fijne nacht en tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 waterik heb er maar één en daar mag niemand aankomen!!was effe nieuwgierig, mijn broer verzamelt ze en kanp ze weer op. het leukste is eigenlijk dat bijna de helft bij de vuilnisbak vandaan komtben altijd prettig jaloers op mensen die muzikaal zijn, ik wil zo graag maar heb totaal géén talent.achhh zodoende geniet extra van mensen die het wel hebben en er van genieten uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 slaap lekker henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Slaapze Henk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 dank jullie we zijn t eens kirky, dat is de juiste manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Tas, ik doe eigenlijk hetzelfde als jouw broer...alleen als ik ze opgeknapt heb vind ik ze vaak zo leuk dat ik ze niet weer wil verkopen.Schiet dus niet echt op. Of juist wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 jaaaa, voor je het weet ligt, staat en hangt het overal bij broer exact hetzelfde, maar ach wie is niet zo??ik heb op de camping nog vier kasten staan, opgeknapt en klaar om op marktplaats te zetten.elke week bedenk ik weer iets nieuws om ze zelf te gebruikenuiteraard draaien al die ideeen op niets uit ze staan dus nog steeds klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden