Gees Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 bericht stond er 2 maal....het is nog vroeg
sailor Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 quote: Originally posted by: Geessailor Bijdragen: 129 Aangemeld: 31-05-2009 hé spud c..s. om 24.00 uur begint er een nieuwe dag hoor,dus ook een nieuw draadje! goedensmorgens iedereen! heerlijk lang weekend er tussen uit en alles maar dan ook alles is voor mij geregeld,dus deze keer eens geen "beren op mijn pad! kwam er al achter gees had het nét aangepast,ben nog niet helemal wakker hoor ------------------------- denial,is a river in Egypt! goedemorgen sailor! ik ben zo vrij geweest..... bij een nieuwe draad moet even de datum er boven:) een fijne dag gewenst!
sailor Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 dank je gees,en nu als een razende biggen ponies etc etc voeren,haast haast haast,heel slecht voor mij,maar het is ff niet anders:D
albertina Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 Goedemorgen allemaal,een fijne en droge dag allemaal!Geniet van het mooie weer.
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 goedemorgen allemaal,laatste dag van de werkweek, nog even doorzetten en het is weer weekend!!!zo eerst koffie
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ja goeiemorgen ja blij kijk ook, tuuk is t bijna weekenden na t weekend is t weer maandagdat is ook helemaaaaaal niet verkeerd hoort leven is mooi
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 omdat het leven mooi is krijg je van mij een kopse koffie!!!bye the way, gecondoleerd met micheal jackson!is wel erg jong dacht ik zo............
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 thnxxx tassekeow is die overleden, ik had niets met m en eerlijk gezegd voel ik er ook niets bijmeer zeg ik er niet over
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ik ga opschieten!!yes eindelijk weer eens een drukke dag!ik heb een week helemaal niets gedaan en duuuuussssssss goed uitgerust:Din ieder geval zodanig uitgerust dat ik een wandelende bom ben uit pure verveling.
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 goeiemorgen Miss Jeeling, hier is t helemaal nog niet zonnigbuiten dan, in mijn hart wel hoor ik drink niet meer het leven is prachtig waar ga je mee opschieten dan tasseke?
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 om mijzelf te wassen en aan te kledenmoet ik eerlijk zeggen dat ik dat in vijf minuten gedaan heb dus ik kan nog drie kwartier trutten
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ik mag werkenhardstikke druknix geen crisis bij ons noggodzijdankeen fijne dag allemaal en onthout mooie weer kan ook een grote tricker zijn om te gaan drinken he, laat je niet in de luren leggenje kan ook genieten van t mooie weer met een frissie en dan denk je ff aan mij en dan denk je, wat is t toch een wijs ventje he :Dlachtzorg goed voor jezef!groetjes Henk
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ja he, big smile op mijn smoeltje heb ik tassekeik drink niet meer en nu krijg ik kadootjes van t levendie toveren een lach op mijn gezicht en doen me dehorlepiep dansen en dat zorgt er dan weer voor dat ik vanmiddag om vijf uur t biertje op t werk prima kan weigerenecht weg nu
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 Hopla een bakkie troost voor mevr D, vangen..............begin jij ook al te snotteren? het heerst wel zeg!heertje T. geniet van alle kadootjes des levens en werk ze voor vandaag
NoaduBois Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 Goedemorgen allemaal! Schijnt het zonnetje bij jullie? Hier ziet het er een beetje somber en bewolkt uit, raar zo na gisteren... hopelijk knapt het nog wat op, want het is mijn eerste vrije dag, en ik had mijn dag al ingesteld op de zon Tentamens zitten erop, en weet nu al dat ik alles gehaald heb! Ontzettend blij, want nu begint mijn studie echt op te schieten!! (bijna mijn bachelor).Ik heb nog steeds niks gedronken, maar net belde mijn vriend, die was zooo lam... hij is nog steeds niet thuis, omdat ze met zn allen micheal jackson aan het herdenken zijn in de stad.. Hoe reageer je als iemand tegen je zegt dat hij nog nooit meer van iemand heeft gehouden... terwijl diegene lam is? Ik kon het niet zo serieus nemen, en het deed me denken aan slechtere periodes waarin ik ook van alles riep in dronken/highe buien... Als hij dat nou zou zeggen als hij nuchter was, dan zou het me echt heel veel doen, maarnu lijkt het wel afbreuk te doen... zijn staat van zijn is die woorden niet waard...Pff, sorry hoor voor het zwaar op de hand liggen zo vroeg op de ochtend... moest ik even kwijt, nu eerst koffie.
sneeuwwitje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 Ik ga een bakkie koffie halen, want hier is het schijnbaar allemaal op.Allemaal een fijne dag vandaag.Ik moet zo weer met mijn moeder naar het ziekenhuis, ze moet weer een bloedtransfusie.Nu al om de week.
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 potverdrie!!ik heb een hele ketel staan en ondertussen zijn de pannekoeken ook klaarhopperdehop en daar vliegen de kopjes virtueel over het internet klaar om geplukt te worden!!
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 zat even vast op het draadje van gisteren, weer zoveel gebeurt, wil reageren maar weet het even niet!laat het op mij inwerken en reageer later
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ik heb om 08.30 een afspraak bij de dokter, 10.00 brijder11.30 pycholigisch onderzoek13.30 boodschappen doen bij de kerk16.00 weekafsluiting bij moedersnou, is de dag niet druk??? gelukkig wel, ik heb last van teveel energie
tasseke Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 ik denk niet dat de crisis echt voorbij is, de verwachting is dat er na de vakantie weer vele ontslagen zullen vallen.ik denk dat we inderdaad onze handjes kunnen dichtknijpen als alles gewoon doorgaat.ik heb al vier mannen in de omgeving die nu thuis lopen, ook een ellende hoor, het lijkt wel lekker met dat mooie weer maar de rekeningen gaan gewoon door!maar goed, nu moet ik echt rennenwerk ze allemaal voor vandaag of geniet in ieder geval van het mooie weer
AlbertRemmo Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 Goede morgen allemaalmaak er een fijne dag van
sailor Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Geplaatst 26 juni 2009 geeft niet hoor noah,vroeger was ik rond deze tijd (ook) al lam (ontbeet ermee!) en dan kwam er ook alleen maar "waanzin"uit!nog 5 min. en dan hup op weg,wordt het kersen-b... of kersen-c...?duim maar voor me! dit wordt de ultieme test!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden